Tinder on kyllä ihme mesta.

Anonyymi

Tapasin Tinderissä naisen. Onneksi ei mennyt juttelua pitemmälle. Selitti minkälaista parisuhdetta ja haavetta yleisesti on.

Sitten alkoi kuulumisia kysellessä vuodattaa, että hänen tapailu jonkun miehen kanssa tyssäsi. Ei oikein anna hyvää ja luotettavaa kuvaa, että tapaillessa etsii kumppania ja vuodattaa siitä.

Onko normimenoa monellakin kyseinen toiminta vai olenko vain vanhollinen siinä mielessä? Jos tapailee niin ei muita vikitellä samaan aikaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se edeltävä loppui jo ennen sinua?

      Kai sitä jutella saa monille samaan aikaan ja sitten on vähän makuasioita tapaileeko monia samaan aikaan ja onko heidän kaikken kanssa myös seksiä.. kaikki toimii omalla tavallaan ja riippuu siitä mitä sieltä hakee ja omista arvoista.

      • Anonyymi

        Siinähän se, kun ei ollut loppunut vielä ennen.

        Saahan sitä kuka tehdä mitä tahtoo, eri asia onko niissä aina järkeä. Juttelu on eri asia kuin tapaileminen, ainakin omasta mielestäni. En rupea lukemaan vuodatusta jostain sen hetkisen tapailusuhteen päättymisestä samaan aikaan, kun on tutustumisvaihe päällä. Sama pätee myös, jos ihminen ottaa heti muutaman viestin jälkeen exän esille.

        Mitä ihmettä sitten tekee jossain deittimestassa, jos vielä haikailee exän perään tai on jo tapailemassa muita, ja valittaa kuinka siitä toisesta ei nyt mitään tullutkaan samalla kun tutustuu toiseen. Kyllä se vie mielenkiinnon heti pois. Tulee semmoinen, "No mahdollisesti otan sut sitten koska olet varasijalla kymmenen, enkä muuta tähän hätään saanut." fiilis. Sekä, jos minulle selviäisi, että tapailuvaiheessa toinen on tutustumassa ihmisiin pitkä seurusteluhaave mielessä. Toteaisin sitten vaan "Siitä vain." ja jättäisin omaan arvoonsa.

        Ei minulle tulisi mieleenkään tapailla useamman kanssa saman aikaisesti. Yksi kerrallaan ja jos ei siitä tule mitään. Niin ok. Sitten seuraava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se, kun ei ollut loppunut vielä ennen.

        Saahan sitä kuka tehdä mitä tahtoo, eri asia onko niissä aina järkeä. Juttelu on eri asia kuin tapaileminen, ainakin omasta mielestäni. En rupea lukemaan vuodatusta jostain sen hetkisen tapailusuhteen päättymisestä samaan aikaan, kun on tutustumisvaihe päällä. Sama pätee myös, jos ihminen ottaa heti muutaman viestin jälkeen exän esille.

        Mitä ihmettä sitten tekee jossain deittimestassa, jos vielä haikailee exän perään tai on jo tapailemassa muita, ja valittaa kuinka siitä toisesta ei nyt mitään tullutkaan samalla kun tutustuu toiseen. Kyllä se vie mielenkiinnon heti pois. Tulee semmoinen, "No mahdollisesti otan sut sitten koska olet varasijalla kymmenen, enkä muuta tähän hätään saanut." fiilis. Sekä, jos minulle selviäisi, että tapailuvaiheessa toinen on tutustumassa ihmisiin pitkä seurusteluhaave mielessä. Toteaisin sitten vaan "Siitä vain." ja jättäisin omaan arvoonsa.

        Ei minulle tulisi mieleenkään tapailla useamman kanssa saman aikaisesti. Yksi kerrallaan ja jos ei siitä tule mitään. Niin ok. Sitten seuraava.

        Tuskinpa kukaan tapaa useampaa samanaikaisesti. 😂

        En ole ainakaan kuullut treffeistä joissa olisi useampi mies/nainen siellä samassa kahvilassa odottamassa, ainakaan saman pöydän ääressä. Olisihan se tietysti kokemus sinänsä.

        Minä tapaan yhtä miestä kerrallaan, enkä tapaa kahta eri miestä saman päivän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa kukaan tapaa useampaa samanaikaisesti. 😂

        En ole ainakaan kuullut treffeistä joissa olisi useampi mies/nainen siellä samassa kahvilassa odottamassa, ainakaan saman pöydän ääressä. Olisihan se tietysti kokemus sinänsä.

        Minä tapaan yhtä miestä kerrallaan, enkä tapaa kahta eri miestä saman päivän aikana.

        "Tuskinpa kukaan tapaa useampaa samanaikaisesti. 😂"

        :D Nauroin. Ei sitä nykypäivänä kuule tiedä. Onhan niitä kaikenmaailman buk*ake festivaaleja, raskauspartyjä ym... (Don't ask.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se, kun ei ollut loppunut vielä ennen.

        Saahan sitä kuka tehdä mitä tahtoo, eri asia onko niissä aina järkeä. Juttelu on eri asia kuin tapaileminen, ainakin omasta mielestäni. En rupea lukemaan vuodatusta jostain sen hetkisen tapailusuhteen päättymisestä samaan aikaan, kun on tutustumisvaihe päällä. Sama pätee myös, jos ihminen ottaa heti muutaman viestin jälkeen exän esille.

        Mitä ihmettä sitten tekee jossain deittimestassa, jos vielä haikailee exän perään tai on jo tapailemassa muita, ja valittaa kuinka siitä toisesta ei nyt mitään tullutkaan samalla kun tutustuu toiseen. Kyllä se vie mielenkiinnon heti pois. Tulee semmoinen, "No mahdollisesti otan sut sitten koska olet varasijalla kymmenen, enkä muuta tähän hätään saanut." fiilis. Sekä, jos minulle selviäisi, että tapailuvaiheessa toinen on tutustumassa ihmisiin pitkä seurusteluhaave mielessä. Toteaisin sitten vaan "Siitä vain." ja jättäisin omaan arvoonsa.

        Ei minulle tulisi mieleenkään tapailla useamman kanssa saman aikaisesti. Yksi kerrallaan ja jos ei siitä tule mitään. Niin ok. Sitten seuraava.

        Haluat että nainen käyttäytyy sen verran säädyllisesti että tapailee vaan yhtä samaan aikaan mutta ei halua kuitenkaan pitkää suhdetta?

        Sinä ne rajat asetat ja mitä haluat, ei tainnut nainen tietää että taipailu kanssasi tarkoitti että muita ei saa olla. Nykypäivänä aika harvinaista kuitenkin ja vaikuttaa myös kauanko on tapaillut. Jos on oikeasti kiinnostava ihminen niin se automaattisesti poistaa muut ehdokkaat yhtälöstä, tämä vain minun mielipide. Kuka järkevä ihminen haluaisi olla toisen kymmenes vaihtoehto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa kukaan tapaa useampaa samanaikaisesti. 😂

        En ole ainakaan kuullut treffeistä joissa olisi useampi mies/nainen siellä samassa kahvilassa odottamassa, ainakaan saman pöydän ääressä. Olisihan se tietysti kokemus sinänsä.

        Minä tapaan yhtä miestä kerrallaan, enkä tapaa kahta eri miestä saman päivän aikana.

        "Minä tapaan yhtä miestä kerrallaan, enkä tapaa kahta eri miestä saman päivän aikana."


        Toivottavasti ei tavata milloinkaan, joku taso se miehelläkin pitää olla.


    • Anonyymi

      Mistäpä sitä ihmisistä aina tietää. Eihän kaikki määrittelekään asioita samalla tavalla. Mikä on tapailua ja mikä sitten on jo seurustelua? Mikä on pelkkää viestittelyä ja mikä uusiin ihmisiin tutustumista ja mikä on jo vikittelyä? Mitä järkeä noita oikeastaan on edes pohtia? Tekee mikä itsestä oikealta tuntuu. Toiset tekee sitten oman omatuntonsa mukaan.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta. Kaippa sitä halusi vaan päästää vähän höyryjä. Tuppaa omalle kohdalle vain sattumaan kaikki samantapaiset ihmiset aina. Saattaahan se olla todennäköistä, että itsessäni on vikaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Kaippa sitä halusi vaan päästää vähän höyryjä. Tuppaa omalle kohdalle vain sattumaan kaikki samantapaiset ihmiset aina. Saattaahan se olla todennäköistä, että itsessäni on vikaa. :D

        Ei kai siinä voi ikinä olla vikaa, jos tekee oman omatuntonsa mukaan? Voiko sitä sitten lopulta oikein muutenkaan tehdä ja tuntea silti oloaan hyväksi? Ikävää tietysti jos aina törmää vain toisin ajatteleviin.


    • Anonyymi

      Olen joskus miettinyt tuota "tapailemisen" dilemmaa. Siis sitä millainen ongelma siinä olisi minulle.

      En ole koskaan tavannut ketään jonkun deittiaplikaation tai vastaavien kautta. Itseasiassa en ole koskaan tavannut ketään täysin tuntematonta treffailun merkeissä. Olen tavannut miehen jossain aivan muussa yhteydessä ja sitten jo tutustuttuani ja kiinnostuttuani hänestä päätynyt treffeille hänen kanssaan. Mä en myöskään ihastu mitenkään nopeasti, vaan mun pitää ihan oikeasti oppia vähän tuntemaan ja viettää aikaa toisen kanssa, ennen kun kiinnostun ylipäänsä lähtemään sinne treffeille.

      No tuolla tapailullahan taas ymmärtääkseni tarkoitetaan sellaista tutustumista ja yhteistä ajanviettoa. Itselleni se siis vastaisi omassa elämässäni sitä, että vaikkapa juttelen jonkun kivan miehen kanssa työpaikalla ja vasta sen jälkeen voisin edes sanoa, että lähtisinkö mä ihan oikeille treffeille sen ihmisen kanssa. Mulle siis se "tapailuvaihe" täysin tuntemattoman ihmisen kanssa olisi puhtaasti tutustelua, vailla yhtään oletusta tai velvotetta mihinkään suuntaan. Enhän mä vielä edes tietäisi haluaisinko sinne "oikeille treffeille" sen tyypin kanssa. Tavallaan siis voin erittäin hyvin ymmärtää tuota naista, jonka kanssa sinä viestittelit. Tosin itse en puhuisi halaistua sanaa jostain muusta tyypistä tuossa tilanteessa.

      Anyway ... lienee sanomattakin selvää, että Tindertreffailu ei sovi mulle,ei sitten yhtään 😅.

    • Anonyymi

      Siis juttelit Tinderissä jonkun kanssa, ja oletit automaattisesti että keskustelu tarkoittaa tapailua?

      Vai että olitte jo jonkin aikaa deittailleet ja hän siinä samalla deittaili muitakin?

      Olitteko sopineet että ette tapaile muita?

      Jos "tapailunne" oli sitä että vasta juttelitte Tinderissä, kuten aloitus antaa ymmärtää, niin melkoisen raskaat olettamukset aloittajalla ollut...

    • Anonyymi

      Tuli Tinder-aikoina juteltua varmaan satojen naisien kanssa. Niistä osan tapasi ihan livenä, joskus saattoi sopia useammat treffit samalle päivälle ettei tarvinnut monena eri päivänä rampata treffeillä. Enimmät naiset halusi tavata kaupungissa eikä sinne jaksa ihan joka päivä töiden jälkeen ajella.

      Ei tietenkään tullut retosteltua naisille muista treffeistä eikä niin pöljiä naisia osunut kohdalle että olisivat muista miehistään selitelleet. Muutamia naisia tuli tapailtua enemmänkin mutta ei niin vakavasti että olisi tullut mieleen lopettaa muiden treffailut.

      Aika tehotonta toimintaa olisi jos juttelisi vaan yhden kanssa kerrallaan. Tyylinsä kullakin tietenkin.

    • Ihmisen elämä on lyhyt, varsinkin seurusteluikä. Jos asettaa itselleen vaatimuksen, että tapailee ehdokkaita vain peräjälkeen, voi jäädä parittomaksi, koska mahdollisuudet koko ajan vähenevät ikääntyessä

    • Anonyymi

      En ole tinderissä ollut, mutta itse kyllä arvostan ihmistä joka tapailee ja keskittyy yhteen. Lopettaa sen ennenkuin tapailee muita. Nykypäivän hälläväliä tyyli on ällöttävää.

    • Anonyymi

      Tossa tilanteessa kun aletaan vetistelemään jonkun toisen perään niin miehen kannattaa lähteä heti ulos siitä kuviosta.

      Tollasesta ei synny minkäänlaista uutta suhdetta .. tai no nainen käyttää sinua hyväksi pelkkänä seurana ja "terapeuttina".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe