Oikea talvi

Anonyymi

Nyt on kerrankin oikea talvi. Oletteko huomanneet ? Osaatteko olla iloisia ?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka päivä❄

    • Anonyymi

      Talvinen maisema on oikein hieno.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        Talvimaisema, jossa näkyy runsaslumisia puita, oikean talven tunnelmaa.


    • Anonyymi

      VIHAAN talvea, ja vaikka täällä missä asun ei juurikaan lunta talvisin tule niin tänä talvena sitä on satanut ja yöllä oli -11 pakkasta! Vihaan sydämeni pohjasta!
      Lumi on inhottavaa, pakkanen p-stä.

    • Anonyymi

      Kauheen kylmä, ja niin onkin.

      En tiejä ossoonko olla iloinen kun pahhoo tekköö,,,,

    • Anonyymi

      En tykkää. Odotan kevättä.

      • Anonyymi

        Tykkään talvesta. Tosin minäkin odotan kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään talvesta. Tosin minäkin odotan kevättä.

        Minulle käy kaikki paitsi kova pakkanen. Odotan silti kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle käy kaikki paitsi kova pakkanen. Odotan silti kevättä.

        Kova pakkanen ei ole mukava. Pikkupakkanen on o.k.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova pakkanen ei ole mukava. Pikkupakkanen on o.k.

        Aivan, mieluummin pikku-pakkanen kuin märkä floska.
        t. Jari


    • Anonyymi

      Perkeleen talvi ja pakkasta joka päivä -10. Haluan että jäät sulaa äkkiä ja meri aukee.

    • Oikea talvi ja ihana talvimaisema, hienoa. Joskus 60-luvulla oli myös talvisin lunta ja pakkasta. Tosin lapsena koulumatkaa kulkiessa hurjalla lumituiskulla ei ollut kivaa, kun lumi tuiskusi silmälaseilleni. Niin, ei varmaan kaikilla teistä ole ollut samaa kokemusta.

      • Silmälaseista ei ole kokemusta, mutta silloin aikanaan ei ollut pakkasrajaa. Silloin tosiaan lompsittiin kouluun jopa absoluuttisessa nollapisteessä. Vai muistanko väärin?


      • Anonyymi

        Kiva talvimaisema... sisältä ikkunasta katsottuna.


      • Anonyymi

        Kokemusta on lumituiskusta ja kovasta pakkasesta (=-30 astetta). Silmälaseista ei vielä siihen aikaan. Mutta ei se lumituisku kivaa ole suoraan silmiinkään. Eikä pakkanenkaan. Fillarilla menin säällä kuin säällä.


    • Anonyymi

      Talvi ei ole juurikaan mun mieleen. Tää sydäntalvi varsinkaan. Tuossa kuukauden päästä, kun aurinko alkaa todella lämmittää lumi on ihan ok ja ulkona on kiva olla. Tän sydäntalven voisin hyvin viettää muualla. Ikävä kyllä itselleni työt ei ainakaan vielä ole mahdollisia niin etänä. Jos voisin tehdä ihan miten tahtoisin, niin häipyisin valoon ja lämpimämpään tuossa syyskuussa, tulisin jouluksi Suomeen, olisin täällä jokusen viikon joulun ja uuden vuoden aikoihin ja häipyisin sitten taas muutamaksi kuukaudeksi lämpimämpään. Siinä olis mulle talvea tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Inhoan talvea. Vaikea hengittää ja täytyy pukea villahousut ym. Sittenkin palelee.

    • Anonyymi

      Pakkanen tekee palveluksen, kun talon sokkeli on haljennut niin eiköhän halkeama vaan syvene kovalla pakkasella. Pidän paljon talvesta on kaunista <3

      • Anonyymi

        Minä luon lunta talon kivijalalle enne pakkasia.
        Nyt satoi ennen pakkaisa kevyttä pakkaslunta ja sitä kauhoin talon kivijalalle, että eristää jokin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luon lunta talon kivijalalle enne pakkasia.
        Nyt satoi ennen pakkaisa kevyttä pakkaslunta ja sitä kauhoin talon kivijalalle, että eristää jokin verran.

        Varmaan hyvä! Asun taloyhtiössä en silleen huolla taloa.. ja tämä talo on muutenkin " taputeltu". Niin surullista!


    • Anonyymi

      Missä se Siperian hyisen jäinen koura, jota lööppilehdet hehkuttivat, että tulee jopa -30 asteen pakkaset.
      Tänään oli kuulemma talven kylmin päivä, missä???
      Kävin tänään pyörällä kaupungilla ja kaupassa, niin kuuma siinä vaan tuli, varsikin aurinkoisia paikkoja piti välttää, kun meinasi ihan läkähtyä kuumuuteen.
      Kyllä aurinko jo lämmittää, heti huomaa, eikä ollut tänään kylmä, vaan lämmin.

    • Anonyymi

      Ihan kiva että on kunnolla lunta, pääsee talvijuttujakin harrastamaan. Viime talvihan taisi olla kymmeneen vuoteen vähälumisin. Nyt viimeisenä kolmena päivänä 🌞 jo näyttäytynyt. Talvinen kirkkaus ja valo kuitenkin ihan omanlaistaan, minimalistista kun värejä ei ole kuin taivaalla. Alle -10 kuitenkin jo aika kylmä, varsinkin tuulen kanssa.

    • Anonyymi
    • Tänään on lämpömittarissa miinuslukemaa vähemmän kuin minun voimakaslinssisissä miinuslinssisissä silmälaseissani.

      • Anonyymi

        Minä tykkään eniten omien miinuslasieni talvisäästä - eli -0.75- -2,5 astetta on sopivin talvilämpötila


    • Anonyymi

      Kyl on talvi ja ei taida ihan heti loppua. Odotin leudompaa talvea että pääsis jo maaliskuussa laskemaan veneen vesille mutta ei taida päästä koska sen verran kovia pakkasia ollut kukauden jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe