Aihe

Ei naiset maailmasta lopu

Anonyymi

Suomessa on reilu 5 miljoonaa asukasta. Kyllä siinä maailmassa naisia riittää, vapaitakin.

13

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan noita vaan eipä niissä miljoonissa ole ainuttakaan joka kelpuuttaisi.

• Anonyymi

Sinulla tuli kirjoitusvirhe. EI joka, vaan jonka.

>Simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla tuli kirjoitusvirhe. EI joka, vaan jonka.

>Simiti<

No eipähän tuota ole ollut kandidaatteja kenestä edes ruveta nirsoilemaan, siitä ei siis ole kyse. Mistä lie moinen johtopäätös

• Anonyymi

On paljo naisia,muttakun ei heitä koskaan kiinnosta...

• Anonyymi

Juurikin näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin!

Kyllä tosimies aina naisen/miehen löytää. Loput sitten ovat yksin somessa ja surkuttavat eloansa. Kyllä minulla on HKL kokemusta, että nainenkin tekee aloitteen.

>Simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tosimies aina naisen/miehen löytää. Loput sitten ovat yksin somessa ja surkuttavat eloansa. Kyllä minulla on HKL kokemusta, että nainenkin tekee aloitteen.

>Simiti<

Oletko bussi- vai spårakuski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko bussi- vai spårakuski.

Ilmeisesti spårakuski Aarne Tenkanen kyseessä, eipä ihmekään kun naisia riittää jokaiselle 11 sormelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti spårakuski Aarne Tenkanen kyseessä, eipä ihmekään kun naisia riittää jokaiselle 11 sormelle.

Juu, asun keskikokoisessa kaupungissa, joten täällä menee vain seiska. Ei muita. Mutta Tenkaisesta tuli mieleen: https://www.youtube.com/watch?v=DDa3yHcDU6k

Hemaisevan seksikäs pörröpää.

• Anonyymi kirjoitti:

>Simiti<

"Kyllä minulla on HKL kokemusta, että nainenkin tekee aloitteen."

Nuorempana näin tosiaan monasti kävi, nykyisin en ole moista havainnut.

Vika saattaa tosin olla myös havoinnointikyvyssäni. Ykskin kaveri tuolta edellisestä kaupungista jossa asuin, naureskeli aina kun en huomaa miten naiset yrittää vihjailla ties mitä. Ei siis mitenkään jatkuvasti, mutta aina silloin tällöin.
        No helvetti, emmä vaan huomaa.

• Anonyymi

Naisia ei riitä kaikille koska miehet ei ole naisille tasokkaita. Tavis miehet ei usein naisia saa joten joutunevat tyytymään omaan käteen.

• Hyvä runkkaaminen on paljon parempi, kuin huono nainti.

• Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

Hyvä runkkaaminen on paljon parempi, kuin huono nainti.

Runkkaaminen on syntiä, sinäkin menet suoraan helvettiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      150
      7965
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      279
      4933
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      191
      2888