Mä oikeesti suutun jos et kirjoita mun kysymyksiin mitään nii lähden tänää muualle

Anonyymi

Mitä mä olen rehellisesti jos sä meet missä haluat ja sun ei tartte olla uskollinen niinkö luulit

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä sä kysyit?

    • Anonyymi

      Laita whatsuppii

      • Anonyymi

        Luonnon vastaista jos naisen vaertalo jää käyttämättä. Kuin kaikki muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnon vastaista jos naisen vaertalo jää käyttämättä. Kuin kaikki muukin.

        Rakas mä haluan että annat mulle pillua ja haluan että olet vain mulle uskollinen ja et ole muitten kanssa ikinä sillein. Mä rakastan sua ihan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä haluan että annat mulle pillua ja haluan että olet vain mulle uskollinen ja et ole muitten kanssa ikinä sillein. Mä rakastan sua ihan oikeasti

        Rakas menen nukkumaan. Yksin nukun. Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä haluan että annat mulle pillua ja haluan että olet vain mulle uskollinen ja et ole muitten kanssa ikinä sillein. Mä rakastan sua ihan oikeasti

        Jos olisit tässä niin oltais silleen ja tehtäis sitä usein, jos yhdessä asuttais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit tässä niin oltais silleen ja tehtäis sitä usein, jos yhdessä asuttais.

        Niin me rakas tehdäänkin ja kyllä muutetetaa yhteen ja ollaan ikuisesti yhdessä. Rakastan sua aina ja teen mitä tahansa pyydät mutta älä missään nimessä lähetä minua mihinkään tarhaan kun kukaan lapsi ei minua kuitenkaan säikähdä vaikka kuinka säilyttäisin nii ne kuitenkin juoksee just mun kimppuun ja pahimmassa tapauksessa mä joudun vielä näkee niitten ilhetysten leikkejä ja ulkoilla ja kun ei voi pitää kuulokkeita koko ajan korvissa ja kun kuitenkin on kylmä nii en mene ulos polttaa tupakka ja sen takia en voi mennä töihi tarhaan mun ei siellä voi polttaa ja mä en selvinpäin tarhaan kykene menee kun niin paljon on lapsia ja mä olen bakteeri kummoinen nii en kuitenkaan uskalla olla edes sanoissa tiloissa lasten kanssa jotten saa mitään tartuntoja mutta mikä tahansa muu jossa voin päästä eteenpäin siinä että asiat menee niin kui pitääkin mennä. Mun pitäis päästä johonkin aikuisen lähelle joka pääsee tytön kanssa liikkuu jolloin tutustun samalla itsekin tyttöön ja tuon sen sulle mutta ne muut täytyy saada taipumaan minun tahtoon joten anna mikä tahansa työ mulle muu kuin tarha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin me rakas tehdäänkin ja kyllä muutetetaa yhteen ja ollaan ikuisesti yhdessä. Rakastan sua aina ja teen mitä tahansa pyydät mutta älä missään nimessä lähetä minua mihinkään tarhaan kun kukaan lapsi ei minua kuitenkaan säikähdä vaikka kuinka säilyttäisin nii ne kuitenkin juoksee just mun kimppuun ja pahimmassa tapauksessa mä joudun vielä näkee niitten ilhetysten leikkejä ja ulkoilla ja kun ei voi pitää kuulokkeita koko ajan korvissa ja kun kuitenkin on kylmä nii en mene ulos polttaa tupakka ja sen takia en voi mennä töihi tarhaan mun ei siellä voi polttaa ja mä en selvinpäin tarhaan kykene menee kun niin paljon on lapsia ja mä olen bakteeri kummoinen nii en kuitenkaan uskalla olla edes sanoissa tiloissa lasten kanssa jotten saa mitään tartuntoja mutta mikä tahansa muu jossa voin päästä eteenpäin siinä että asiat menee niin kui pitääkin mennä. Mun pitäis päästä johonkin aikuisen lähelle joka pääsee tytön kanssa liikkuu jolloin tutustun samalla itsekin tyttöön ja tuon sen sulle mutta ne muut täytyy saada taipumaan minun tahtoon joten anna mikä tahansa työ mulle muu kuin tarha

        No eikö sulla ole töitä? Miks sun pitäis tarhassa töitä tehdä. Lopeta se tupakka. Maistuu pusutkin paremmalta ilman tupakkaa ja maistaa ruoan aromit paremmin. Muutkin päihteet voisit jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sulla ole töitä? Miks sun pitäis tarhassa töitä tehdä. Lopeta se tupakka. Maistuu pusutkin paremmalta ilman tupakkaa ja maistaa ruoan aromit paremmin. Muutkin päihteet voisit jättää.

        On rakas en mä edes halua polttaa tupakkaa kun haluan urheilla ja tupakkaa ei voi sillon polttaa kun vaikuttaa kuntoon ja lopetan tupakan muutenkin huomisen jälkeen ja päihteitä en muutenkaan käytä mutta tarkoitin siis etten kestä mitään tarhoja en edes humalassa kun siellä on paljon lapsia ja mä en ymmärrä miksi kaikki lapset juoksee just mun kimppuun vaikka kuinka yritän olla huomaamaton ja aina on kuulokkeet korvissa ettei kukaan luule että minä kuuntelen mielelläni heidän jotai puhe harjoituksia ja todennäköisesti mun oletetaan vielä taputtaa ja kannustaa ja kehua kuinka kukin on oppinut puhuu lauseita ja jotai askartelua nii ei oo todellakaan mun osaamista mutta teen oikeasti mitä tahansa että saan sen tytön sun luokse. Mä tiedän että se tarha olisi tosi hyvä mahdollisuus mutta saisin taatusti potkut jo ekalla päivän aikana kun mulla olisi kaikki mahdolliset suoja varusteet kun mulla ei ole mitään vastus kykyjä ja en voi ottaa mitää viiruksi vastaan


    • Anonyymi

      No aina vastaan kun suinkin ehdin, parhaani mukaan yritän keksiä mitä haluat kuulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe