Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaat??

Anonyymi

Olen valinnut jo, että haluan pysäyttää omalta osaltani vihervasemmiston hallitustaipaleen, joka kurittaa suomalaisia monella tapaa ja ainoa asioiden hoitaminen on lisävelan ottaminen. Rahan työntäminen Suomesta pitää pysäyttää kuten mm. talousviisaat Tuomas Malinen on perustellusti kertonut.

Olen nyt useamman tunnin yrittänyt etsiä Seinäjoen kunnallisvaaliehdokkaita, jotta tietäisin kenelle heistä annan ääneni. Ehdokaslistaa ei kuitenkaan löydy.

Perussuomalaisten sivuilta löytyy esimerkiksi Lapualta jo 8 ehdokasta. Seinäjoki on tyhjänä edelleen.

Pitäisikö pikkuhiljaa skarpata Seinäjoellakin? Ääniä on tulossa, mutta mainostaminen on luvattoman huonoa, kun ei edes ehdokkaita vieläkään löydy...

18

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmottaudu ehdokkaaksi. Siitä se selkenee. Voit silti äänestää.

    • Anonyymi

      Kuntavaaleissa ei valita Suomelle hallitusta, vaikka persut niin luuleekin.

      • Anonyymi

        Mitä suurimmassa määrin on kyse linjavaaleista.

        Kepuloinnille ja punavihreille pitää laittaa stoppi.

        Ja hallitus kaatuu, kun kepuloiset herää kun kannatus romahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suurimmassa määrin on kyse linjavaaleista.

        Kepuloinnille ja punavihreille pitää laittaa stoppi.

        Ja hallitus kaatuu, kun kepuloiset herää kun kannatus romahtaa.

        Nuohan on syitä olla äänestämättä persuja.

        Onko hallitus joskus kaatunut kuntavaaleihin?


    • Anonyymi

      Ei persuja kannata äänestää. Samalla rahalla saa parempiakin.

    • Anonyymi

      Petsut on idiootteja täynnä. Ei mitään järkeä!!!

      • Anonyymi

        kuntavaalit on vähän joo kinkkinen juttu..niillä ei oo lopuksi mitään tekemistä hallituksen ja pressanvaalien kanssa.. ja on huomattu kuntavaalien tulos pystytään kunnan päätöksen teossa kuitenkin ohittamaan...takahuone politiikalla josta vastaa paikkakunnan yrityselämä


    • Anonyymi

      Muistatko kuntavaalit 2014 ? Samalla reseptillä persut lähtee seuravaan....

      PerusSuomalaisten teemat kunnallisvaaleissa 2014

      – Julkisia tukia harrastetoimintaan karsitaan kovalla kädellä.
      – Julkinen päivähoito-oikeus pois perheillä, joissa molemmat tai jompikumpi vanhemmista on kotona.
      – Yksin sosiaaliturvan varassa elävien nuorten oikeus omaan asuntoon poistetaan, ja heille tulee mahdollisuus elää useamman nuoren yhteisasunnossa.
      – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomarahat poistetaan.
      – Kuntien ja valtion työntekijöiden lomaoikeuksia vähennetään.
      – Julkisia virkoja vähennetään kovalla kädellä.
      – Kuntien palkankorotukset jäädytetään useammaksi vuodeksi.

    • Anonyymi

      Minä valitsin jo pitkän aikaa sitten SDPn ehdokkaan eikä tarvitse edes ehdokaslistaa odottaa kun se on selvä asia muutenkin

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset oli ainoa puolue Seinäjoella, joka ei liputtanut esim. hulevesimaksujen puolesta. SDP, Kokoomus ja Keskusta oli innokkaasti lisäämässä taas kuntalaisten menoja.

        Lisää verotusta, lisää umpihulluja investointeja (Aseman seutu esimerkiksi nyt) ja loputonta velan ottoa on luvassa kun äänestät Keskustaa, demareita ja Kokoomusta. Tämä on nähty. Nyt kansa haluaa muuta. Onneksi!

        Jytky on tulossa. Niin Seinäjoella kuin valtakunnallisesti.

        Punavihreä t on näyttönsä antaneet ja näytöt on konkurssimaisen huonot.


    • Anonyymi

      Aika kaivaa hakaristit esiin ja marssimaan hyvän ja yhtenäisen kansan johdolla

    • Anonyymi

      Eeehheeee, älkäähän hörhöt pelätkö, ei Persut teitä syö, vaikka kannabispäissään niin luulette. Viherloisillekin jää enemmän tukia, kun karsitaan kaikki turhat kulut Suomelta, ja niitähän piisaa.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan niin kaheli ole että persuja äänestää ?! Rasismi ei anna erikoisosaamista
      kuntatalouden hoitoon. En kyllä äänestäisi ikinä vihreitäkään.

    • Anonyymi

      Olet nyt ymmärtänyt vähän väärin, tulossa on kuntavaalit, ei liity hallitukseen ja kansanedustajiin mitenkään.
      Vai trollihan tämä avaus oli.?

      • Anonyymi

        Tietenkin liittyy. Lue oman puolueesi Keskustan avainhenkilöiden paljastunutta sisäistä keskustelua.

        Keskustan ex-puoluesihteeri Jarmo Korhonen tämän totesi myös ihan suoraan.

        Kun Kepun kannatus romahtaa kuntavaaleissa kaatuu myös hallitus.

        Mitä kohtaa kepuloinen ei meinaa ymmärtää? Soita Jarmo Korhoselle jos vielä on epäselvää!

        Hauskaa romahduspäivää odotellessa!


    • Anonyymi

      Ja sinähän sen katkaiset Seinäjoen vaaleissa! En ole tyhmempää kuullut. Ei yhtään uskottavaa ehdokasta tulossakaan, ketä vois edes ajatella äänestävänsä.

      • Anonyymi

        seinäjoki odottaa että se niiden oma mini persu sinimusta saa puoluetunnukset...ei tule onnistumaan. menivät tyhmät julkaisemaan ajatusensa julkisesti. olisivat pitäneet ne siellä oman lepakkoluolan seinällä...suomi katos kun on vapaa maa ei voi noin jyrkästi riistää jopa kantasuomalaisilta esim..abortti oikeuksia? tässä näki mikä on aivokapasiteetti


    • Anonyymi

      Hitto toi Keskusta näyttää nololta hallituksessa, ei taida löytyä sellaista vaalilupausta, että yksikään dementoitunut vanhus näitä enää äänestäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe