Aihe

On se iloista,

Anonyymi

että miehillekin löytyy nykyään kaveriksi keinovaginoita.

Ei tarvitse naisten kotkotuksia sietää, jotta pimppaa saisi.

-keinovaginamies-

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Nykyään"...

Aika pitkään olet pimennossa elänyt jos ihan vasta olet löytänyt apuvälineiden ilot! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

• Anonyymi

Kieltämättä hyvä asia. Syystä tai toisesta ylijäämämiehet saavat sitten jotain iloa hekin.
      En ole ilkeä, olen vilpittömästi iloinen että tykkäät siitä pikku apuvälineestäsi :) Onko sillä ihan nimikin? Kiva kuulla että joku on tyytyväinen, on aina jotenkin käynyt surku näitä syrjään jääneitä. Toivottavasti muutkin miehet saavat paljon iloa omistaan!

• Anonyymi

Ai miten niin ylijäämä ja syrjään jäänyt?

Etkä ole muka ilkeä? Uskoo ken tahtoo.

Mites nämä dildoilevat naiset. Käytätkö heistäkin samoja nimityksiä? Jos et, niin mitä tasa-arvoa se sitten on?

-keinovaginamies-

Ps.
        Vai onko sinutkin aivopesty sillä yhteiskunnallisella agendalla, että miesten tulee jahdata ja haluta naisia?

• Anonyymi

Keinopimpit on valmistettu jossakin Kiinassa ja paikalliset laaduntarkastajat ovat kuitenkin laskeneet mällinsä sisään aikaansaaden keinopimpin turmeltumisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      136
      6129
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      97
      1830