Vai onko kyse vaan hyvästä säkästä? Tuntuu vaan, että varattuun naiseen saa huoletta pumpata pussit tyhjäksi, kun sinkkuun on aika nihkeää. Jos saakin sinkkua paljaalla, niin lastia eivät tykkää ottaa sisään.
Onko näin?
Antaako varatut paljaalla?
20
151
Vastaukset
Mites antaako sinkut paljaalla? Mitäs se hyvä tuuri statukseen liittyy?
Voihan sitä parisuhteessaan paljailla hurjastella, muttei vieraitten kanssa koskaan. Ei edes sinkkuna tutustuessa vielä vieraaseen ihmiseen.
Pirustako sen tauteja tiedät, ei edes nätti naama paljasta hyppykuppaa. Ja puhua voi mitä vaan.- Anonyymi
No
....
Parempoo se kyllä on jos ilman mitään männään
Mutta kuulostoo vähän turhan naivilta kun oon antanu aina sisään tulla.
Haluan lopettoo seksin vaikka kaikki onkin kohdillaan. - Anonyymi
Käyttekö sukupuolitaudit testaamassa ennen uutta suhdetta?
Juu, olen aina käynyt. Ei tarvitse kenenkään syytellä sitten, että sulta sain ja omat vehtaamiseni kun aina tiedän, niin ei ole koskaan vaaraa että saisin sen joltain kolmannelta, kun mulla ei ole kolmansia osapuolia. Sen tietää sitten heti keltä tauti tuli, jos sellaisen saa. Ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Vaikka olisi käyttänyt kumia, niin tauti voi siitä huolimatta tarttua. Tauti voi olla oireeton, eli ihminen ei välttämättä tajua sairastavansa sitä. Ja on typerää luottaa siihen, kun kumppani sanoo " ei mulla mitää tauteja ole" edellä mainituista syistä!
Ja tosiaan, miettikääpä kuinka monta ihmistä tunnette, jotka ovat " hiukan mokanneet" yhden illan suhteessa ja meneet varmuuden vuoksi testeihin, joku tälläinen tapaus voi olla teidän/miehenne entinen pano... Jolla se testi on ollut positiivinen, mutta ei välttämättä ole ilmoittanut sitä teille/miehelenne, ei välttämättä ilkeytään, eihän kaikki aina edes tiedä yhden illan juttujensa nimiä! - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Juu, olen aina käynyt. Ei tarvitse kenenkään syytellä sitten, että sulta sain ja omat vehtaamiseni kun aina tiedän, niin ei ole koskaan vaaraa että saisin sen joltain kolmannelta, kun mulla ei ole kolmansia osapuolia. Sen tietää sitten heti keltä tauti tuli, jos sellaisen saa. Ei kahta sanaa.
mun mielestä seksuaalisesti aktiivinen ihminen, joka ei ole koskaan kokenut tarvetta käydä testeissä vois vähän miettiä, että mihin perustuu olettamuus turvassa olosta.
Anonyymi kirjoitti:
mun mielestä seksuaalisesti aktiivinen ihminen, joka ei ole koskaan kokenut tarvetta käydä testeissä vois vähän miettiä, että mihin perustuu olettamuus turvassa olosta.
Joo ja vaikkei olis niin aktiivinenkaan, mutta kun kumppani vaihtuu on se minusta vastuullistakin huolehtia siitä, että on terve eikä tartuttele uuteen kumppaniinkaan tauteja.
Olen käynyt testissä, vaikka joidenkin kanssa olen ollut intiimisti vain kaksi kertaa koko suhteen aikana ja kondomin kanssa sittenkin. Enhän voi tietää missä se mun seksipartneri on nuohonnut, vaikka itsellä olis puhtaat paperit ja tasan se yksi seksipartneri.
Parisuhteissakin voi saada uskottomalta kumppanilta tauteja. Joten ei missään suhteessa ole turvassa, jos niikseen tulee. Testeissä käyminen on helppoa ja järkevää. Pieni vaiva omasta ja kumppanin seksuaaliterveydestä.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Joo ja vaikkei olis niin aktiivinenkaan, mutta kun kumppani vaihtuu on se minusta vastuullistakin huolehtia siitä, että on terve eikä tartuttele uuteen kumppaniinkaan tauteja.
Olen käynyt testissä, vaikka joidenkin kanssa olen ollut intiimisti vain kaksi kertaa koko suhteen aikana ja kondomin kanssa sittenkin. Enhän voi tietää missä se mun seksipartneri on nuohonnut, vaikka itsellä olis puhtaat paperit ja tasan se yksi seksipartneri.
Parisuhteissakin voi saada uskottomalta kumppanilta tauteja. Joten ei missään suhteessa ole turvassa, jos niikseen tulee. Testeissä käyminen on helppoa ja järkevää. Pieni vaiva omasta ja kumppanin seksuaaliterveydestä.oikein hyvä :))
Anonyymi kirjoitti:
oikein hyvä :))
Juu. Tuskin ketään haittaa, että kumppani on tutkittu ja terve. Eiku menoks. :D
- Anonyymi
Tarkoittaako että joku on varannut toisen ihmisen seksuaalisesti itselleen vai että on kokonaisvaltainen varaus (tunteet, seksuaalisuus, vapaus rakkauteen jne.)?
- Anonyymi
Itse en ole varattujen kanssa joutunut käyttämään kondomia, eikä sellaiselle ole ollut tarvetta. Rouvat ovat olleet puutteesa ja parille kumin kysyjälle olen sanonut, että vain paljaalla annan munaa. Ovat tajunneet yskän ja ovat kiltisti ottaneet siemenet sisään. Varattujen kanssa, ei tarvitse ehkäisyä miettiä, koska lapsi menee automaattisesti aviomiehen piikkiin...
- Anonyymi
Kyllä minun tyttöystävä antaa paljalla. Se syö pillereitä. Kaverille kävi niin että pani paljalla ja sen muija tuki paksuksi vaikka se söi ehkäisy pillereitä. Oli kai unohtanut ottaa pillerin nin paksuksi tuli.
- Anonyymi
Halla-aho ainakin antoi paljaalla.
- Anonyymi
entä Haavisto...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä Haavisto...
Onko silläkin joku salalapsi?
- Anonyymi
No ehkä piti hyvänä geenipankkina ja teki miehestään aisurin.
- Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan antavat
- Anonyymi
Mielikuvituksen tuottamaa harhaa,koska
ei varattu anna millään muotoa,koska uskollisuus vaimoa kohtaan on ehdoton. - Anonyymi
Ethän sinä ole saanut pumpata kassejasi sen enempää sinkkuun kuin varattuunkaan.
- Anonyymi
Elämän arvot ei kuitenkaan ole seksuaalisia
,vaikka vihreä puolue sitä yrittää.Elämän
todelliset arvot jää peittoon,jos etsii vain
rakoa johon voisi tuikata.Joskus sitten kohnotus kostautuu ja tulee maksun aika
Aids,syöpä,parantumattomat sukupuoli sairaudet.Mielummin kannattaa valita
aina parempi vaihtoehto ja säilyttää kunniansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672