Läheiseni on alkanut teettämään minulla lähes kaiken. Eli toimintakyky sitä luokkaa etten tiedä miten toimisin oikein. Niin siis puen läheiselle vaatteet, teen ruoan, maksan laskut... Viimeisin on kun pitäisi jäädä hänen seuraksi, vaikka asun mieheni kanssa kilometrin päässä. Jotenkin tuntuu olevan vain seuraa vailla.. Ahdistaa vaan välillä tuo hänen käytös ja siskoani ei kiinnosta soittaa saati käydä läheistään katsomassa. Eihän läheiseni voi pakottaa minua jäämään luokseen...
Miten toimisin oikein...
Anonyymi
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Onko läheisesi vanha ja sairastumassa Altzheimeriin? Kuulostaa tutulta. Alussa sairas tajuaa, että jotain on vialla eikä halusi olla yksin. Älä pahoista hänen mieltään, hän ahdistuu entistä enemmän. Teettämään testit ja yhdessä sisarusten päätettävä miten toimitaan. Jos sairaus todetaan, yhteiskunnalta pitää saada apua, esim. Kotisairaanhoidon avulla. Sairasta ihmistä ei saa jättää heitteille ja kun läheisestä on kysymys, vielä enemmän silloin. Yksin sinun ei tarvitse ruveta sitä asiaa hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003697- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722852Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 841401
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 61996
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120993