Läheiseni on alkanut teettämään minulla lähes kaiken. Eli toimintakyky sitä luokkaa etten tiedä miten toimisin oikein. Niin siis puen läheiselle vaatteet, teen ruoan, maksan laskut... Viimeisin on kun pitäisi jäädä hänen seuraksi, vaikka asun mieheni kanssa kilometrin päässä. Jotenkin tuntuu olevan vain seuraa vailla.. Ahdistaa vaan välillä tuo hänen käytös ja siskoani ei kiinnosta soittaa saati käydä läheistään katsomassa. Eihän läheiseni voi pakottaa minua jäämään luokseen...
Miten toimisin oikein...
Anonyymi
1
185
Vastaukset
- Anonyymi
Onko läheisesi vanha ja sairastumassa Altzheimeriin? Kuulostaa tutulta. Alussa sairas tajuaa, että jotain on vialla eikä halusi olla yksin. Älä pahoista hänen mieltään, hän ahdistuu entistä enemmän. Teettämään testit ja yhdessä sisarusten päätettävä miten toimitaan. Jos sairaus todetaan, yhteiskunnalta pitää saada apua, esim. Kotisairaanhoidon avulla. Sairasta ihmistä ei saa jättää heitteille ja kun läheisestä on kysymys, vielä enemmän silloin. Yksin sinun ei tarvitse ruveta sitä asiaa hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604