En siis väitä olevani yhtään parempi, kyllä itsekkin ahmin välillä, mutta typeräähän se on, jos ei sitä energiaa kuluta mihinkään.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:En siis väitä olevani yhtään parempi, kyllä itsekkin ahmin välillä, mutta typeräähän se on, jos ei sitä energiaa kuluta mihinkään.Mitähän sä luulottelet? Mistä sinä tiedät että minkälainen tuo aloittaja on. Kummaa porukkaa täällä 😡0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitähän sä luulottelet? Mistä sinä tiedät että minkälainen tuo aloittaja on. Kummaa porukkaa täällä 😡Mitään luulottele, sanoin vaan että olen itsekkin aikamoinen herkku ahmatti.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Mitään luulottele, sanoin vaan että olen itsekkin aikamoinen herkku ahmatti.Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä. T. Aloittaja Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudun0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä. T. Aloittaja Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudunKyllä mulla on s koon villatakin, mutta massu on silti vähän kasvanut pöhölle.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä. T. Aloittaja Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudunNii mutta oletko raskaana. Se ei haittaa mistä se paino on tullut kunhan vaan et ole pettänyt meidän suhteen aikana.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Kyllä mulla on s koon villatakin, mutta massu on silti vähän kasvanut pöhölle.Niin, mä nyt oon melko paljon isompi kuin sä, joten mene muualle ilkeilemään!0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Nii mutta oletko raskaana. Se ei haittaa mistä se paino on tullut kunhan vaan et ole pettänyt meidän suhteen aikana.En ole raskaana.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Niin, mä nyt oon melko paljon isompi kuin sä, joten mene muualle ilkeilemään!En minä ilkeile0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Voi sitä olla laihaläskikin.Oon mikä oon ja syön kilo kaupalla suklaata. Kaftaani vaan päälle0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 13
Vanhimmat
Kai kaikki tykkää herkuista, mutta joku raja kuitenkin.
En siis väitä olevani yhtään parempi, kyllä itsekkin ahmin välillä, mutta typeräähän se on, jos ei sitä energiaa kuluta mihinkään.
Mitähän sä luulottelet? Mistä sinä tiedät että minkälainen tuo aloittaja on.
Kummaa porukkaa täällä 😡
Mitään luulottele, sanoin vaan että olen itsekkin aikamoinen herkku ahmatti.
Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä.
T. Aloittaja
Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudun
Kyllä mulla on s koon villatakin, mutta massu on silti vähän kasvanut pöhölle.
Nii mutta oletko raskaana. Se ei haittaa mistä se paino on tullut kunhan vaan et ole pettänyt meidän suhteen aikana.
Niin, mä nyt oon melko paljon isompi kuin sä, joten mene muualle ilkeilemään!
En ole raskaana.
En minä ilkeile
Voi sitä olla laihaläskikin.
Etpä tietenkään!
Oon mikä oon ja syön kilo kaupalla suklaata. Kaftaani vaan päälle