Jos se häiritsee sua, niin siitä vain!
Tykkään herkuista ja
15
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kai kaikki tykkää herkuista, mutta joku raja kuitenkin.
- Anonyymi
En siis väitä olevani yhtään parempi, kyllä itsekkin ahmin välillä, mutta typeräähän se on, jos ei sitä energiaa kuluta mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis väitä olevani yhtään parempi, kyllä itsekkin ahmin välillä, mutta typeräähän se on, jos ei sitä energiaa kuluta mihinkään.
Mitähän sä luulottelet? Mistä sinä tiedät että minkälainen tuo aloittaja on.
Kummaa porukkaa täällä 😡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sä luulottelet? Mistä sinä tiedät että minkälainen tuo aloittaja on.
Kummaa porukkaa täällä 😡Mitään luulottele, sanoin vaan että olen itsekkin aikamoinen herkku ahmatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään luulottele, sanoin vaan että olen itsekkin aikamoinen herkku ahmatti.
Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä.
T. Aloittaja
Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä.
T. Aloittaja
Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudunKyllä mulla on s koon villatakin, mutta massu on silti vähän kasvanut pöhölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä pitää olla nautintoja. Toiselle se voi olla levy suklaata joka päivä.
T. Aloittaja
Xxxxxxxl kaftaaniin pukeudunNii mutta oletko raskaana. Se ei haittaa mistä se paino on tullut kunhan vaan et ole pettänyt meidän suhteen aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on s koon villatakin, mutta massu on silti vähän kasvanut pöhölle.
Niin, mä nyt oon melko paljon isompi kuin sä, joten mene muualle ilkeilemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mutta oletko raskaana. Se ei haittaa mistä se paino on tullut kunhan vaan et ole pettänyt meidän suhteen aikana.
En ole raskaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mä nyt oon melko paljon isompi kuin sä, joten mene muualle ilkeilemään!
En minä ilkeile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ilkeile
Voi sitä olla laihaläskikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ilkeile
Etpä tietenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä olla laihaläskikin.
Oon mikä oon ja syön kilo kaupalla suklaata. Kaftaani vaan päälle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498