Voi Niina, miksi sinun piti särkeä sydämeni pirstaleiksi. Sinä olit minulle kaikki kaikessa ja olisin tahtonut viettää loppuelämämme yhdessä. Rakastan sua kovasti ja ikävä kasvaa päivä päivältä suuremmaksi :'(
Särkynyt sydän
4
822
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän että ei ole mennyt paljon aikaa, mutta edelleen ikävöin sua Niina tosi paljon. Mikään ei oo tuntunut enää miltään vähään aikaan ja tyhjyys on ollut hyvä ystäväni tässä. Rakkaus sua kohtaan ei tuu varmaan koskaan häviämään.
Ikuisesti sinun❤❤❤❤ - Anonyymi
H-vetin sydänrikkomukset, Noo, sirpaleet tietää onnea.
- Anonyymi
Millä tavalla sirpaleet tietää onnea? En ainakaan itse koe sitä noin. Sillä vaikka olen aikasemminnin eronnut ja selvinnyt. Ni tämä oli eri. Sillä halusin mennä naimisiin kyseisen ihmisen kanssa ja viettää loppuelämäni hänen kanssa.
- Anonyymi
Alottaja tässä.
Kertokaapa hyvä kansa, että miten tätä raastavuuden tunnetta voi helpottaa? Sillä tuntuu päivä päivältä siltä, että ei oo mitään järkeä tässä. Juuri kun mikään ei tunnut enää miltään ja kojoajan on mielessä pienesti se pahin. Se että ei yhtään haittaa, jos joku vahingossa ajaisi kolarin minun kanssa tai jotain vastaavaa. Itse aheutettua ei tosin ole mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71900Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?100713Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659- 18656