Särkynyt sydän

Anonyymi

Voi Niina, miksi sinun piti särkeä sydämeni pirstaleiksi. Sinä olit minulle kaikki kaikessa ja olisin tahtonut viettää loppuelämämme yhdessä. Rakastan sua kovasti ja ikävä kasvaa päivä päivältä suuremmaksi :'(

4

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän että ei ole mennyt paljon aikaa, mutta edelleen ikävöin sua Niina tosi paljon. Mikään ei oo tuntunut enää miltään vähään aikaan ja tyhjyys on ollut hyvä ystäväni tässä. Rakkaus sua kohtaan ei tuu varmaan koskaan häviämään.

Ikuisesti sinun❤❤❤❤

• Anonyymi

H-vetin sydänrikkomukset, Noo, sirpaleet tietää onnea.

• Anonyymi

Millä tavalla sirpaleet tietää onnea? En ainakaan itse koe sitä noin. Sillä vaikka olen aikasemminnin eronnut ja selvinnyt. Ni tämä oli eri. Sillä halusin mennä naimisiin kyseisen ihmisen kanssa ja viettää loppuelämäni hänen kanssa.

• Anonyymi

Alottaja tässä.

Kertokaapa hyvä kansa, että miten tätä raastavuuden tunnetta voi helpottaa? Sillä tuntuu päivä päivältä siltä, että ei oo mitään järkeä tässä. Juuri kun mikään ei tunnut enää miltään ja kojoajan on mielessä pienesti se pahin. Se että ei yhtään haittaa, jos joku vahingossa ajaisi kolarin minun kanssa tai jotain vastaavaa. Itse aheutettua ei tosin ole mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4919
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3850
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      189
      3643
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3289
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe