Särkynyt sydän

Anonyymi

Voi Niina, miksi sinun piti särkeä sydämeni pirstaleiksi. Sinä olit minulle kaikki kaikessa ja olisin tahtonut viettää loppuelämämme yhdessä. Rakastan sua kovasti ja ikävä kasvaa päivä päivältä suuremmaksi :'(

4

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän että ei ole mennyt paljon aikaa, mutta edelleen ikävöin sua Niina tosi paljon. Mikään ei oo tuntunut enää miltään vähään aikaan ja tyhjyys on ollut hyvä ystäväni tässä. Rakkaus sua kohtaan ei tuu varmaan koskaan häviämään.

Ikuisesti sinun❤❤❤❤

• Anonyymi

H-vetin sydänrikkomukset, Noo, sirpaleet tietää onnea.

• Anonyymi

Millä tavalla sirpaleet tietää onnea? En ainakaan itse koe sitä noin. Sillä vaikka olen aikasemminnin eronnut ja selvinnyt. Ni tämä oli eri. Sillä halusin mennä naimisiin kyseisen ihmisen kanssa ja viettää loppuelämäni hänen kanssa.

• Anonyymi

Alottaja tässä.

Kertokaapa hyvä kansa, että miten tätä raastavuuden tunnetta voi helpottaa? Sillä tuntuu päivä päivältä siltä, että ei oo mitään järkeä tässä. Juuri kun mikään ei tunnut enää miltään ja kojoajan on mielessä pienesti se pahin. Se että ei yhtään haittaa, jos joku vahingossa ajaisi kolarin minun kanssa tai jotain vastaavaa. Itse aheutettua ei tosin ole mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe