Vaimollani on ollut koko ikänsä ongelma, että hän kastelee sänkynsä unissaan mikäli on nauttinut enemmän alkoholia.
Hän ei onneksi juo usein, ihan pari kertaa vuodessa, mutta näinä kertoina tulee sitten lähes aina yöllä pissat sänkyyn.
Minua tämä on alkanut ärsyttää, ja olen jo jonkin aikaa sanonut, että tästä eteenpäin vaimo saa käyttää yöllä vaippaa jos meinaa humalassa nukkua sängyssämme.
Vaimo ei ole kommentoinut tähän koskaan oikein mitään. Eilen hän tuli myöhään illalla kotiin ystävänsä luota viini-illasta.
Koska vaimoni oli aika kovassa hutikassa, sanoin että nyt laitetaan yöksi vaippa. Olin siis hankkinut tätä varten aikuisten vaippoja, uutta sänkyämme suojellakseni.
Vaimoni ei kieltätynyt tästä, ja autoin vaipan hänen päällensä. Nukuimme pitkälle aamuun. Herättyäni uteliaisuus voitti, ja kokeilin varovasti, oliko vaimoni vappa märkä. Olihan se.
Vaimo oli herättyään ensin hyvin nolona, ja nyt hän on minulle vihainen. Hän ei ilmeisesti muistanut, että olin pukenut hänelle illalla vaipat.
Nyt hän syyttää, että olen loukannut hänen itsemääräämisoikeuttansa laittamalla hänet vaippoihin.
Mielestäni en ole tehnyt mitään väärin, olin jo aieemin moneen kertaan sanonut, että humalassa ei ole asiaa sänkyyn ilman vaippaa. Ja nythän vaippa tuli vielä tarpeeseenkin. Mitä mieltä olette, toiminko minä väärin?
Vaimo yökastelee humalassa
16
433
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein toimittu.
- Anonyymi
Ihanan hoivaava asenne sulla.
- Anonyymi
Harvinainen hoivavietti miehellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinainen hoivavietti miehellä
Sellaisen huolehtivan ihanan miehen kun sais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisen huolehtivan ihanan miehen kun sais.
Noh, itsellä ei ole tarvetta hoivaajalle. Pärjään ilman vaippoja ainakin toistaiseksi.
Hoivakoti on sitten sitä varten jos tarvitsee hoitoa.
- Anonyymi
Ihan oikein teit. Muut vaihtoehdot olisi ollut laittaa nainen kylppäriin nukkumaan tai antaa kastella sängyn. Tämä vaipparatkaisu oli varmasti naiselle itselleenkin lopulta mieluisin. Hauska kuvitella, miltä on näyttänyt kun mies laittaa vaimolleen vaipan
- Anonyymi
Oisit tietysti voinut ensiksi kokeilla ihan vaan käyttää sen vaimon vessassa, ennen nukkumaanmenoa.
- Anonyymi
Näin olen aina ennen tehnyt, mutta siitä huolimatta sänky on ollut aamulla märkä. Itselläni ainakin aineenvaihdunta toimii nopeasti, ja baari-illan jälkeen saa herätä vessaan vähintään kerran. Vaimoni eivain jostain syystä herää yöllä pissahätäänsä, joten minusta vaippa oli ainoa oikea ratkaisu.
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen aina ennen tehnyt, mutta siitä huolimatta sänky on ollut aamulla märkä. Itselläni ainakin aineenvaihdunta toimii nopeasti, ja baari-illan jälkeen saa herätä vessaan vähintään kerran. Vaimoni eivain jostain syystä herää yöllä pissahätäänsä, joten minusta vaippa oli ainoa oikea ratkaisu.
-aloittajaVie sitten pöltölle ja anna sammua sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-aloittajaIhana millaista hoivan pitoa. Olispa tuollainen mies itsellä. Ei sillä, että osaan kyllä huolehtia itsestäni. Olis vierellä, jos sairastuisin. Huolehtisi, kun toivun leikkauksesta jne..
- Anonyymi
Söpöä <3
- Anonyymi
Ongelma sinällään on varmasti joillekin ihan todellinen. Tuohan tarkoittaa monesti käytännössä sitä, että patja menee vaihtoon. Harva kun suojaa sänkyjään tuollaisia vahinkoja varten. Suojaaminen sinällään on tietysti helppoa, kun pistää nestettä läpäisemättömän kerroksen sinne petarin ja varsinaisen patjan väliin. Ihan normaali toimintatapa esim. hoitolaitoksissa.
Ap:n ratkaisu voi ehkä olla hänestä käytännöllinen, mutta toimintatapa vähintään arveluttava. Loukkaa itsemääräämisoikeutta ja myös ruumiillista koskemattomuutta, eikä toista nyt oikein ole oikein lupa lähteä edes riisumaankaan noin vaan. Ei vaikka tarkoitus olisi vain pukea vaippa. Väitän, että jos vaimo lähtisi toiminnasta syytettä nostamaan, niin tuomio tuosta paukahtaisi. Suosittelen keksimään jonkin muun toimintatavan, yhteisymmärryksessä sen puolison kanssa. - Anonyymi
Vaimoni oli nyt rauhoittunut, ja pyysi anteeksi voimakasta reaktiotaan. Myönsi itsekin, että oli parempi laittaa hänelle vaipat kuin antaa kastella sängyn. Sanoi myös, että vaipat ovat hänelle jatkossakin varmasti hyvät jos on juonut illalla enemmän viiniä tai on esimerkiksi kipeänä. Eli tämä riita ratkesikin meillä jo :)
-aloittaja - Anonyymi
Mä työntäisin naiselle tutin suuhun niin loppuisi marina. Sitten kun on ollut tunnin nätisti, voisin vaihtaa kuiviin. Antaisin seuraavaan illanviettoon vielä tuttipullon mukaan, voi juoda viininsä siitä kun kerran on noin lapsellinen
- Anonyymi
Aika kakaralta kuulostaa tuo nainen.
- Anonyymi
Miksi paapot vaimoasi, jolla selvästi on alkoholin kanssa ongelmaa? Ehkä se märkä sänky herättäisi tekemään jotain, nyt hän saa olla miehensä vauva, jonka ei tarvitse ottaa vastuuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048