Semmoinen minusta kiinnostunut

Anonyymi

mies on mielenkiinnon kohteena ollut jo jonkin aikaa. Oikeestaan kauheen kauan jos ajattelee. Kaikkea on ehtinyt tapahtua tässä välissä. Ainakaan parempaan suuntaan ei maailmakaan kehity. Nytkin olisi kiva päivitellä asioiden tilaa kaksisteen oamaehtoisessa karanteenissa. Tämä eristyneisyys luo lisää ikävää miestä kohtaan.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin on susta kiinnostunut, kun täällä kirjoittelet.
      Järki käteen

      • Anonyymi

        Ei täällä ole kukaan täällä ole kenestäkään kiinnostunut, jollei näitä höpöhöpötarinoita tarkoiteta ja sekään ei ole missään lämpimässä mielessä. Voi ällötys tätä paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kukaan täällä ole kenestäkään kiinnostunut, jollei näitä höpöhöpötarinoita tarkoiteta ja sekään ei ole missään lämpimässä mielessä. Voi ällötys tätä paikkaa.

        Minä ainakin ajattelen häntä ja kirjoitan purkaakseni pahaa oloa.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Mitä sulle toisten tekemiset kuuluu? Järki käteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin ajattelen häntä ja kirjoitan purkaakseni pahaa oloa.
        Sivusta

        Sellaiseenhan tämä palsta on tarkoitettu, eikä toisten haukkumiseen niinkuin monet nykyisin tekee 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiseenhan tämä palsta on tarkoitettu, eikä toisten haukkumiseen niinkuin monet nykyisin tekee 😊

        Onko muka tarkotettu pelkän pahan olon purkauksiin ja millä tapaa se eroon toisten haukkumisesta? Molemmat tuottaa pahaa oloo mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muka tarkotettu pelkän pahan olon purkauksiin ja millä tapaa se eroon toisten haukkumisesta? Molemmat tuottaa pahaa oloo mulle

        Ei kukaan pakota lukemaan, ei edes tulemaan näille sivuistoille! Riemuidiootti.


      • Anonyymi

        Tuossa kommentissa ei ole järkeä. Eihän aloittajan täällä kirjoittelun ja jonkun miehen kiinnostuksen välillä ole mitään yhteyttä. Olette te vaan harvinaisen tyhmiä ihmisiä täällä. Tosi moni, ei toki kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kukaan täällä ole kenestäkään kiinnostunut, jollei näitä höpöhöpötarinoita tarkoiteta ja sekään ei ole missään lämpimässä mielessä. Voi ällötys tätä paikkaa.

        Onpas kiinnostunut oikeasti täällä joku. Minä esimerkiksi. Puhu omasta puolestasi. Et sinä tiedä kenenkään muun kuin itsesi motiivia täällä kirjoittelulle.


      • Anonyymi

        Mä ainakin tiedän ettei kukaan mies ole musta kiinnostunut, sen olen tutultanikin ihan suoraan kuullut. Siks en kaipaile täällä tai muuallakaan ketään ja vaikka joskus miettisinkin jotakuta, en ikinä sitä yhdelle tutulle kertois, riittänyt, kun on jo aiemmin naureskellut mun kustannuksella yhden porukan kuullen ja vielä vähemmän tulen kertomaan yhtään mitään, ei huvita olla sille ja sen uudelle äijälle yhteinen naurunaihe, eiköhän sen tutun muista kavereista löydy tarpeeks hupia niille kahdelle.


    • Anonyymi

      semmonen tämmönen hulivili juu.. sanoo laulu :)

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ketään huliviliä tarkoittanut. Enemmän sellainen älykkötyyppi on mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ketään huliviliä tarkoittanut. Enemmän sellainen älykkötyyppi on mielessä.

        Semmonen tuli tuolta otsikosta mieleen.. pitää olla sitten hyvät kohvit kostukkeena kun kaks "älykkötyyppiä" yhres päivittää omaehtoises karanteenis.. alko jo kesken tän kirjoittelun naarattaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen tuli tuolta otsikosta mieleen.. pitää olla sitten hyvät kohvit kostukkeena kun kaks "älykkötyyppiä" yhres päivittää omaehtoises karanteenis.. alko jo kesken tän kirjoittelun naarattaa..

        Tiedoksi vaan, että älykkötyypit viihtyvät yleensä keskenään. Hulivilien jutustelu on eri tasolla, niinkuin tuostakin kommentista huomaa. Kirjoittaja hihittelee itsekseen!


    • Anonyymi

      Mä ainakin kaipaan T....-naista täällä 💕

      • Anonyymi

        Tsemppiä sulle 👍. Tämän aloittaja vokaalinainen.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa siinä, että puhumalla voi taakkaa keventää.
      Näin miettii eäskin mies; )

      • Sekin tuo lisää merkityksellisyyttä jos tietää, että joku välittää 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe