Leikkaanko vai annanko kasvaa ?

Anonyymi

Hiukseni pilasi kuukausi sitten kampaaja joka ei kuunnellut mitä halusin vaan toteutti vain oman visionsa!
Halusin latvojen tasauksen mutta sain erittäin epätasaisesti pätkityn tukan joka hapsottaa joka suuntaan. Hiukseni on luonnostaan taipuisat ja olen erittäin laiska laittamaan mitenkään tukkaani joten haluan että se on mahdollisimman tasapitkä jolloin se asettuu kauniisti kunhan on leikattu hyvin.
No yksi mahdollisuus on klipsaista se melko lyhyeksi polkaksi ja diitä on helppo antaa kasvaa pituutta!
Toinen vaihtoehto on olla tekemättä mitään eli antaa ajan kulua ja sitten tasata se niin paljon kuin mahdollista.
Mutta kumpiko kannattaisi - mietin jaksanko takuta tukan kanssa joka ei tottele, pinneillä pakko pitää kiinni! Vai kestänkö sen tuskan tosi lyhyestä tukasta?!
En voi ymmärtää tuota kampaajaa, sivut on katkaistu suoraa lyhyemmiksi ja takatukka roikkuu paljon pitempänä, puhumattakaan siitä että molemmat sivut on eri mittaiset!
Ehdotuksia -please !!

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla vaikeeta kestää sitä kasvatusta, varsinkin jos tukka sojottaa mihin sattuu kuten usein on luonnontaipuisan kanssa!
      Itte varmaan klipsaisisin tasapitemmäksi mutta tietty lyhyemmäx. Kasvaa jotenkin essymmin kun on parempi malli!!

      • Anonyymi

        Jaa-a , vaikeeta sanoo. Voi olla et yrittäisin kuitenkin kasvattaa pari kuukautta ennen kuin menisin yrittämään ” pelastusleikkausta”! Sillä kuitenkin joudutaan ottaan pituudestakin pois kun yritetään pelastaa tukkaan parempi malli!!
        Mutta jokainen tekee oman valintansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a , vaikeeta sanoo. Voi olla et yrittäisin kuitenkin kasvattaa pari kuukautta ennen kuin menisin yrittämään ” pelastusleikkausta”! Sillä kuitenkin joudutaan ottaan pituudestakin pois kun yritetään pelastaa tukkaan parempi malli!!
        Mutta jokainen tekee oman valintansa!

        Itse päätin että menen tilaamaan ajan vain kampaajalle, jonka taidoista olen varma! Vaikka joutuisin odottamaan aikaa kauankin.
        Pienetkin jutut hiuksissa voi mennä kunnolla pilalle, kiva sitten mennä esim. työhaastatteluun kun on koko ajan olo että noi tuijottaa vaan mun päätä!!
        Pieni juttu varmaan monelle, mutta olis kiva kun tukka ois hyvin edes!
        Tukka hyvin - kaikki hyvin! Heh heh😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse päätin että menen tilaamaan ajan vain kampaajalle, jonka taidoista olen varma! Vaikka joutuisin odottamaan aikaa kauankin.
        Pienetkin jutut hiuksissa voi mennä kunnolla pilalle, kiva sitten mennä esim. työhaastatteluun kun on koko ajan olo että noi tuijottaa vaan mun päätä!!
        Pieni juttu varmaan monelle, mutta olis kiva kun tukka ois hyvin edes!
        Tukka hyvin - kaikki hyvin! Heh heh😄

        Juu kävin vakkari kampaajalla joka pelasti sen mitä oli mahdollista ja heti tää tukka on parempi!
        Kampaaja oli sitä mieltä, että turha kärvistellä liian kauaa ongelma tukan kanssa. Huono leikkaus on aina huono, tukka ei edes pääse kunnolla kasvamaan.
        Ihanaa!!


    • Anonyymi

      Mulle kävi kerran niin että menin kampaamoon pitkillä hiuksilla ja tulin melkein polkka tukalla himaan. Mä olin niin jotenkin pöyristyny jo siellä kampaajalla etten pystyny mitään sanomaan. Mä olin niiiiiin vihanen ei ollut tarkoitus leikata lyhyeksi vaan latvat. 🤬Arvaa meninkö enää koskaan takaisin no en hitossa. Kampaajaa olen nähnyt jälkeenpäin kadulla oon mulkoillu niin pahasti kun oon vaan pystyny. Ihan järkyttävää en ikinä olisi voinut kuvitella että näin käy mutta kävipä kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kampaamo on paikka, johon mennään vapaaehtoisesti ja palvelusta siellä vieläpä maksetaan. Kukaan ei heitä asiakasta väkisin sisälle leikattavaksi. Eli sekin vaihtoehto on olemassa, ettei käy kampaajalla, tai että käyttää aina samaa kampaamoa (tai parturia, kuten miespuoliset tuttuni tekevät). Silloin tietää, mitä saa, eikä tule ongelmia.

      Todennäköisesti täällä kirjoittelevat nuoret naiset, joilla hiukset kasvavat vielä varsin hyvin. Eli hiukset ovat - vielä - uusiutuva luonnonvara. Turha ihan kauheasti niistä stressata. Ja pitkistä hiuksista kannattaa nauttia nuorena, jos on saanut sellaiset kasvamaan. Vähän vanhempana etenkin ohuthiuksisella hiukset saattavat olla jo niin huonokasvuiset, ettei niistä oikein mitään kunnon kampausta saa.

      Itselläni ei hiukset ole koskaan kasvaneet hyvin, mutta nyt keski-iässä ne kasvavat todella hitaasti, ja ovat ohentuneetkin. Joten en todellakaan mene kenenkään kampaajan luokse, joka tekisi minulle ehkä jonkun "kivan" lyhyen kampauksen yrittäisi tuputtaa allergista ihmistä värjäämään hiukset vaikkapa viininpunaisiksi (väri jota inhoan). Eli kaverini lyhentää latvoja. Tai teen sen jopa itse. Nautin ponnaristani niin kauan, kuin hiukset kohtuudella ponnarille saa. Senkin jälkeen on löydyttävä kampaus, jonka saa kotikeinoin leikattua ja pidettyä menossa mukana. En ala turhaan valuttamaan vähiä rahojani kampaajalle ja tappelemaan sen puolesta, mitä itse haluan tai etenkin mitä en halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2158
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2025
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1740
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1552
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      993
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      58
      935
    Aihe