Millä suojaatte kasvojen ihon löylyihin mennessä? Olen kuulluut että saunaan voi laittaa kasvonaamiota tai sitten jotain tuhdimpaa voidetta. Tähän asti olen levittänyt kasvoilleni Aqualan L kasvovoidetta ja sitten vaihdoin hunajaan. Mutta millaiset naamiot kävisivät parhaiten saunaan sekaihoiselle?
Ihon suojaaminen saunassa
3
2617
Vastaukset
- Rachel
Itse käytän saunaan mennessäni Lumenen Atric Touch Turvenaamiota tai Hydra Drops Intensive- naamiota.. Ai niin, minulla on myös sekaiho ja pintakuivuuttakin löytyy..
- madame
Oriflamen naamioita ei ainakaan saa laittaa kasvoille jos menee löylyyn istumaan!
Jos sinulla on couperosaa voit laittaa Oriflamen "ulkoiluvoidetta" sauna suojaksi-muistat vain pestä sen pois kasvoilta sen jälkeen.
- tyttö
Minulla on couperosainen sekaiho ja inhoan paksuja suojarasvoja. Silloin harvoin kun saunassa käyn, kastelen puhtaan pienen pyyhkeen viileässä vedessä ja pidän sitä kasvoilla löylyissä. Suojaa paremmin kuin rasvat ja on miellyttävämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819