Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rupee ottamaan päähän sinkkuilu

Täällä ois 31v mies vailla sitä oikeaa naista elämään
Tykkään olen eläin ja lapsi rakas ihminen
Isältä löytyy 2 kpl muksuja
Tykkään kalastaa käydä kävelemässä
pyöräilemässä ja seuraan jääkiekko
Toivoisin sinulta samoja asioita
Ikää sinulla saisi olla 29-36
Mieluiten satakunta tai varsinais suomesta
Jos kiinnostut nainen ota ihmeessä yhteyttä
T. Nalle karhu raumalta

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene kadulla sanoo naiselle tuo sama että alkaa ottaa päähän sinkkuilu ja sitten pyydät naista treffeille.

    • Anonyymi

      Eikö vois vaan mennä tuonne ulos, ja ettii jonku ittee tykästyttävän. Noista listoista tulee mieleen joku Intialainen järjestetty avioliitto.

    • Anonyymi

      Miesten ongelma pon ettei ne uskalla lähestyä naisia mutta en ihmettele koska nainen voi käskee painua vittuun tai ovat muutenkin tylyjä.

      • Anonyymi

        Yhtä lailla ne miehet voi käskeä naisia painumaan vi tuun tai olla muutenkin tylyjä.

        Lähestyessä ottaa riskin että niin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä lailla ne miehet voi käskeä naisia painumaan vi tuun tai olla muutenkin tylyjä.

        Lähestyessä ottaa riskin että niin voi käydä.

        Jos on kaunis tai komea ei sanota että painu v.ttuun. Rumilla tuo riski on.


    • Anonyymi

      Siis isältäsi löytyy 2 lasta, eli sulla on yksi sisarus?

      No tämä on varmasti monelle naiselle tärkeä tieto kumppaniehdokkaassa.

      • Kirjoitus virhe mulla on kaks lasta


      • Anonyymi

        Meinasin just samaa kysellä.


      • Anonyymi
        Zirkkelii89 kirjoitti:

        Kirjoitus virhe mulla on kaks lasta

        Yhdys sanat ei myöskään ole hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdys sanat ei myöskään ole hallussa.

        Toivottavasti ei kotiopeta lapsiaan näin korona-aikaan kun on kirjoitustaito tuolla tasolla...


    • Anonyymi

      Nalle karhu on eläin.

      • Anonyymi

        "Tykkään olen eläin ja ..."

        Mikä tässä oli epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tykkään olen eläin ja ..."

        Mikä tässä oli epäselvää?

        No ei siinä ollutkaan mitään epäselvää. Aloittaja ilmoitti olevansa eläin.


    • Anonyymi

      Viirus jokaisessa uutisessa aina ottaa tuokin vähän päätä kirpaisee aina on viiru uutisissa tuhoamassa ja tappamassa ihmisiä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei aloittaja!
      Enpä usko ettetkö etsimäsi laista naista löytäisi, meitä naisia jotka arvostavat sinunlaisiasi miehiä on kyllä paljonkin olemassa.
      Kuten huomaat, täältä Suomi-tunkiolta on turha mitään etsiä ja kysellä, tämä on katkerien ja vihaisten miesten palsta. Joitakin naisia täällä varmasti käy, mutta harvoin mitään postaavat, ymmärrettävästä syystä kuten huomaat.
      Omasta puolestani kuulostat ihan kivalta ja potensiaaliselta kumppaniehdokkaalta.
      En ole etsimässä ketään enkä edes asu Suomessa mutta en sanoisi ei jos kuvaamasilainen mies eteen tulisi :)
      Katsele ympärillesi ja rohkaise mielesi, keskity samat ja samantapaiset arvot ja kiinnostuksenkohteet omaaviin naisiin. Yksikään tervepäinen nainen jolla ei ole k-sta pää täynnä ei taatusti haistattele eikä käske painua v-uun. Se on tietynlaisten miesten katkeraa puhetta, ohita se.
      Ja siltä ei voi välttyä että pakkejakin tulee, siihen pitää valmistauuta. Ei pidä kuitenkaan vetää hernettä nenään ja rynnätä itkemään ja haukkumaan Suomi-tunkiolle kuinka kaikki naiset....
      Olen aika varma että se kumppani löytyy, ja sinunlaisesi mies sen todellakin ansaitsee! :)
      Terv. nainen Ateenasta

      • Anonyymi

        "Potensiaalinen" kumppaniehdokas kirjoitus_taidottomalle aloittajalle.

        Tässä olisi match made in heaven!


    • Anonyymi

      Oletko ulkomaalainen?

      • Ihan perus suomalainen


      • Anonyymi
        Zirkkelii89 kirjoitti:

        Ihan perus suomalainen

        Ulkomaalaisille ja persuille onkin yhteistä se, että molemmilla on kielioppi vähän hakusessa.


    • Anonyymi

      Mies voi tavata naisia kun juo viinaa ja käy yökerhossa bilettämässä.

      Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin. Raitis mies jää yksin kotiin vaille naisseuraa.

      t. viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe