Sait tunnustukseni vuosia sitten, olisko sillä ollut mitään vaikutusta käyttäytymiseeni jos vastakaikua olisi tullut ?
Ystävälle rakkaalle.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerroitko sen hänelle sanoilla?
- Anonyymi
Jos on elänyt vuosikymmenien ajan ihmisen kanssa, joka ei osannut kommunikoida sanoilla eikä muutenkaan niin sellaista käyttäytymistä on hyvin vaikeaa enää hyväksyä keneltäkään.
- Anonyymi
Kirjoitettuna suomen kielellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on elänyt vuosikymmenien ajan ihmisen kanssa, joka ei osannut kommunikoida sanoilla eikä muutenkaan niin sellaista käyttäytymistä on hyvin vaikeaa enää hyväksyä keneltäkään.
Oiva kirjoitus ja asiahan kuitenkin on niin että minä se päätän ystävistäni.
- Anonyymi
Okei, koitan ymmärtää aloitusta.
Aloittaja tunnusti tunteitaan ystävälleen vuosikausia sitten.
Ystävä ei halunnut vastata samalla levelillä aloittajan tunteisiin, eli totesi varmaankin vain että ollaan vaan kavereita tai tuttuja.
Ap vittuuntui siitä ja käyttäytyy koko ajan ystäväänsä kohtaan huonosti.
Ymmärrettävästi ystävä kärsi tai kärsii tuollaisesta käytöksestä.
Nyt ap syyllistää täällä ystäväänsä tyyliin: oma vika kun et vastannut tunteisiin.
Eipä vaikuta kovinkaan aikuismaiselta käytökseltä apn puolelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984