Hajoan tähän

Anonyymi

Miksi en tajua pysyä suojassa? Ei minkäänlaista kykyä käsitellä omia tai muiden tunteita.

12

929

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi kertaa samanlainen kokemus. Aikoinaan kun sun parisuhde voi todella huonosti, sä menit kokonaan rikki ja toinen kerta, kun sä menetit itsellesi jotain äärimmäisen tärkeää, sulle tärkeän työpaikan. Molemmilla kerroilla sä olit niin tyhjä sisältä, ettet tuntenut juuri mitään edes omia lapsiasi kohtaan. Sille ei vaan voinut mitään. Ainoastaan aika auttoi ja niin se kai tekee uudestaankin.

      • Anonyymi

        Miksi elämä on joskus niin vaikeaa?


    • Anonyymi

      Tulen taas tänne itkemään. Pakko yrittää koota itsensä jotenkin. En pysty ikinä olemaan oma itseni, aina pitää näytellä ja teeskennellä että kaikki on hyvin ja olen onnellinen ja iloinen. ap

      • Anonyymi

        Minulla sama enkä saa edes itkettyä vaikka siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      :'(

    • Anonyymi

      Olen typerä ja lapsellinen ja naurettava ja sattuu

    • Anonyymi

      ...taas toisaalta, tulipahan todistettua, että pystyn tuntemaan jotain. Vahvasti hengissä ja elämä jatkuu

    • Anonyymi

      Aloita itsesi kokoaminen siitä, että rakastat itseäsi.
      Tee itsellesi hyvää, mitä haluat ja siitä se lähtee etenemään.

      • Anonyymi

        Niin kai se on. . Nyt vaan tuntuu kaikki toivottomalta ja surulliselta. Huomenna kiva päivä ystävän kanssa, ehkä se piristää. Pienoinen paluu vanhojen nörttiharrastusten pariin on jo tehty ja liikunnankin oon aloittanut. Elämä voittaa ihan varmasti, tänä keväänä en vaivu masennuksen suohon


    • Anonyymi

      Elämä on vaikeeta..

    • Anonyymi

      Minun täytyy lopettaa näiden palstojen lukeminen. En kestä yhtään mitään kaunista, söpöä tai romanttista, sekoan kohta. Ei elämä ole vaikeaa. minä vain olen muuttunut omituiseksi vuosien varrella.

    • Anonyymi

      Kauniit asiat ja sanat tuovat elämään iloa ja hyvää mieltä. Miksi sinä et kestä niitä?
      Onko sinun vaikea puhua tunteista oikeassa elämässä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe