Miksi en tajua pysyä suojassa? Ei minkäänlaista kykyä käsitellä omia tai muiden tunteita.
Hajoan tähän
12
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi kertaa samanlainen kokemus. Aikoinaan kun sun parisuhde voi todella huonosti, sä menit kokonaan rikki ja toinen kerta, kun sä menetit itsellesi jotain äärimmäisen tärkeää, sulle tärkeän työpaikan. Molemmilla kerroilla sä olit niin tyhjä sisältä, ettet tuntenut juuri mitään edes omia lapsiasi kohtaan. Sille ei vaan voinut mitään. Ainoastaan aika auttoi ja niin se kai tekee uudestaankin.
- Anonyymi
Miksi elämä on joskus niin vaikeaa?
- Anonyymi
Tulen taas tänne itkemään. Pakko yrittää koota itsensä jotenkin. En pysty ikinä olemaan oma itseni, aina pitää näytellä ja teeskennellä että kaikki on hyvin ja olen onnellinen ja iloinen. ap
- Anonyymi
Minulla sama enkä saa edes itkettyä vaikka siltä tuntuu.
- Anonyymi
:'(
- Anonyymi
Olen typerä ja lapsellinen ja naurettava ja sattuu
- Anonyymi
...taas toisaalta, tulipahan todistettua, että pystyn tuntemaan jotain. Vahvasti hengissä ja elämä jatkuu
- Anonyymi
Aloita itsesi kokoaminen siitä, että rakastat itseäsi.
Tee itsellesi hyvää, mitä haluat ja siitä se lähtee etenemään.- Anonyymi
Niin kai se on. . Nyt vaan tuntuu kaikki toivottomalta ja surulliselta. Huomenna kiva päivä ystävän kanssa, ehkä se piristää. Pienoinen paluu vanhojen nörttiharrastusten pariin on jo tehty ja liikunnankin oon aloittanut. Elämä voittaa ihan varmasti, tänä keväänä en vaivu masennuksen suohon
- Anonyymi
Elämä on vaikeeta..
- Anonyymi
Minun täytyy lopettaa näiden palstojen lukeminen. En kestä yhtään mitään kaunista, söpöä tai romanttista, sekoan kohta. Ei elämä ole vaikeaa. minä vain olen muuttunut omituiseksi vuosien varrella.
- Anonyymi
Kauniit asiat ja sanat tuovat elämään iloa ja hyvää mieltä. Miksi sinä et kestä niitä?
Onko sinun vaikea puhua tunteista oikeassa elämässä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419