Kannattaako ottaa varustepaketti vai onko perusmallissa kaikki tarvittava?
Skoda Scalasta 1.0 kysymys.
Skodan varustepaketit?
10
195
Vastaukset 10
- Anonyymi
Litran öljypurkki löytyy takaluukusta ja lämmintä vaatetta saa retkeily varusteita myyvästä butiikista!
- Anonyymi
Toyotan omapoika on niin kovin hauska jälleen.
- Anonyymi
Eiköhän ne varusteet jokainen mieti oman tarpeen mukaan, ainakin pitäisi.
- Anonyymi
Joo aloittaja olikin vanhan toyota kippanan omaava provo. Kukaan täällä kyselisi varustekannattavuutta jos tosiaan olis uutta hankkimassa.
- Anonyymi
Valkoinen perusväri, sinkkikukkareiät on helppo paikkamaalata. Perusvarustetaso eli active, mikään ei parane kalliimmalla varustepaketilla.
- Anonyymi
Nimenomaan ei perusväriä, haalistuvat rumasti vanhana. Metalliväristä maksetaan selvästi parempi hyvitys jälleenmyynnissä.
- Anonyymi
Näissä halvemmissä on muutama perusvaruste joka usein puuttuu:
-automaattinen ilmastointi
-vakionopeudensäädin
Ainakin itselle nuo ovat pakollisia kun ostan käytetyn, todennäköisesti monelle muullekin. Jo pelkän jälleenmyyntiarvon kannalta ei kannata ostaa manuaalisella ilmastoinnilla tai ilman vakkaria.
LED valot on kolmas ja uusin tulokas näissä "must-have" varusteissa. Kyllähän 2020-luvun auto on pahasti vanhanaikainen jos ei ole LED-ajovaloja. Itse en ostaisi edes 2015 ja sitä uudempia ilman LED ajovaloja. Vuonna 2015 jo monessa moottoripyörässä oli LED ajovalot joten autoissa alkaa olemaan ehdoton varuste ellei halua auton vaikuttavan hyvin vanhanaikaiselta.
Nuo 3 varustetta huomioisin uuden ostossa ihan jo jälleenmyyntiarvon kannalta.- Anonyymi
LED ei tarkoita automaattisesti parempaa valotehoa, voi olla, voi olla ettei. Hyvät halogeenitkin voittaa suurimman osan LED-kyhäelmistä. Lisäksi halogeeni tuottaa lämpöä ja sulattaa jään ja lumen umpiosta. LED ei tuota itse lämpöä ellei umpioon ole lisätty sähkövastuksia, mutta tuskin on Skodissa.
- Anonyymi
Pettymys ja pettymys. Riippuu ihan odotuksista. Kun ei odota mitään, voi olla ihan tyytyväinen.
- Anonyymi
Kannattaa ruksata varustepaketit kaikki mitä vaan löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74926
- 113809
- 143784
- 37732
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 65496
- 76489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 37451
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426