Anna mun kaikki kestää.

Anonyymi

Etkö voisi edes yhtään yrittää tehdä itse etkä olettaa että mä jaksan joka jumalan päivä sua passata.. Ei pahalla mutta kun teen kaiken sun eteen ja kun ei välistä kuulu edes kiitosta niin se on jo miltei anteeksiantamatonta. Sen sijaan voisit ottaa ja lähestyä hoitoalalla olevaa toista lastasi että tulisi sua edes katsomaan ja näkisi omin silmin missä kunnossa olet. Mua ahdistaa sun asenne etten tee mitään huushollin eteen ja viime viikkoina sä meet ja teetät mulla kaiken. Ja lisäksi maksan sun laskuja omista rahoista.

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukeeko sun faija näitä sivuja?
      Vähän vaikuttaa siltä ettei lue kun viestisi ei mene hänelle kerran perille vaikka olet sen nyt ainakin 50 kertaa tänne kirjoittanut!!

• Anonyymi

Ootko vähän ... miksi ihmeessä tuppaat itsesi sinne kun se kerran on sulle noin vaikeeta. Kun soittaa, sano puhelimeen, että en tule, mulla on nyt muuta tekemistä.
      Sitten soitat kotisairaanhoitoon ja pyydät niitä hoitamaan.

Pysy kotonasi, vedä peitto korviisi ja sammuta puhelin muutamaksi viikoksi!

• Anonyymi

Samaa mieltä.

Toimi noin kuin tuo edellinen ehdottaa!
        Jos et toimi, niin turha täällä voivotella.
        Oot tehnyt jo osasi,

On aika isäsi järkiintyä.
        Vain näin saat sen aikaseksi, ja teet hyvän teon ennen hänen oismenoaan.
        On hänen todella aika oppia olemaan aikuinen ihminen, tytärtään rakastava isä!

• Anonyymi

Ei sen tarttee tytärtään rakastaa. Riittää kun toi aloittajaa kuormittava faija kuolis pois ja jättäis aloittajalle perintöö jota ei tartteis siskon kanssa jakaa.
      Rahastahan tässä on kyse eikä mistään rakkaudenpuutteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe