Hyvää talvipäivää Jeesusta odotellen onnesta väriseville pakkasenkestävässä majoitustiloissa.
https://www.youtube.com/watch?v=c_9N1ldPtQ8
Commandohauis
Onko Jumalaa pelkäävät Jumalafoobikkoja?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut ovat. Eivät puhu muusta kuin homoista ja näkevät niitä kaikkialla.
LS- Anonyymi
Jumalaapelkäävä tarkoittaa kaikkia ei-juutalaisia jotka ovat ottaneet kasteen, mutta eivät ole ympärileikanneet itseään edeten täysinäiseksi juutalaiseksi.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jumalaapelkäävät
- Anonyymi
Heille Jumala on vastustaja, koska pelkäävät häntä.
- Anonyymi
Eikös kaikkien uskovaisten pidä pelätä jumalaa
5. Moos. 6:13 "Pelkää Herraa, sinun Jumalaasi, ja palvele häntä ja vanno hänen nimeensä."- Anonyymi
Tuon sanan pitäisi olla "kunnioittaa" eikä "pelkää" niin että asiayhteyden alkuperäinen merkitys tulisi paremmin esille. Jumalaapelkäävät ovat siis Jumalaa kunnioittavia.
- Anonyymi
Jumalaa pelkäävät tottelevat Häntä.
Jumalan pelossa on viisauden alku.
Ihmisen, viisaan neitsyen tottelevaisuus Jumalaa kohtaan on viisautta.
Raamattuhauin lukemalla tottelevaisuudesta huomaa sen olevan Jumalaa tottelevalle aarre, arvokas voitto, oivallus pitää kiinni , säilyttää aarre, säilyttää tottelevaisuus Jumalaa kohtaan, sillä se mitä Raamatusta löytää Jumalan tottelemisesta saa selvät sävelet soimaan viisaan neitsyen sydänsoittorasiassa.
Lapsen on oikein totella Isäänsä. Kristitty on lapsen asemapaikalla Isäänsä. Kun Isä käskee lastansa hakemaan polttopuita niin lapsi lähtee hakemaan polttopuita eikä sinä hetkenä ala lukemaan Raamattua tai virrenveisuuseen.
Uskoonpäästyäni 1.Sam. 15: 22-23 pysäytti mua ja mietin että mitäpä mä tuosta kun olen UT:ssa niin mitä mä VT:sta veisaan.
https://www.youtube.com/watch?v=SlCR6QsvkWQ
Siinä sitten pysähtyneenä mieleen nousi että kaikki Raamatussa on kirjoitettu minulle ja se omistajuus, omaksiottamisen kehoitus sanotaan UT:ssa.
Pidetään se mikä itselle kuuluu Raamatun mukaan, hylätään muut niin päätettyä.
Myöhemmin olen usein pysähtynyt yhä uudestaan 1. Sam. 5:22-23:een ja ymmärtänyt UT:n tuovan Jumalan tottelemisen suuren tärkeyden esiin tottelevaisuuden mukaan eläessä.
Ihan perusvisiokuvio:
Miten elämä sujuu maailmassa , jossa ei sääntöjä noudateta kun laki on murhamiehen ja kätyriensä käsissä ?
Jumalan käskyt, ohjeet ja neuvot ovat jokaisellle tärkeät ymmärtää ja toiminnassa näkyä Jumalalle kuuluminen, kuuliaisuus kuten Päivi on kuuliainen Isää kohtaan esimerkkinä ja rohkaisuna sensuurin ajassa säikäyttäen pelkurit itsesensuuriin, mutta rohkea ei pelkää muuta kuin Jumalaa.
Pahuus lisääntyy maailmassa, olemme jo pitkällä pimeydessä.
Liian usein käypi näin:
Kun tv:n avaat niin pian oksentamaan ravaat. Pinnallisuutta, homouden puolestapuhujia, homoja, rikollisuutta, murhia, varkauksia. Jeesusta ei mainita Jumalattomien medioissa " liian usein."
Sairasmielisiä ihmisiä, silmissä riivatun saatanallista iloa.
Commandohauis- Anonyymi
No Commando, jätit vastaamatta tähän kysymykjseen:
"Kirjoituksistasi voi saada sellaisen käsityksen, että iloitset helvetin olemassa olosta kun taannoin kysyit pilailevasti myös helvetin äänieristyksestä?
Onko näin?"
Rehellisyys maan perii... Rehelliseen kysymykseen pitäisi saada rehellinen vastaus, jos kerran Jeesus on puhdistanut sydämen?
- Anonyymi
Pelkää Herraa
Rakkaudessa ei ole pelkoa.
Ilman Jeesusta
Jumalan vanhurskas oikeudenmukaisuus
On Jeesuksettomalle, jumalattomalle
Kova paikka
Viimeisellä tuomiolla
Kun Bemassakin voi korvia kuumottaa niin olen miettinyt millainen onkaan ihmisen olla tuomioistuimessa, jossa Tuomari on Jeesus. Jumala, parjattu, pilkattu, ylenkatsottu, piittaamattomuus Jumalan tahdosta mutta liberaalisen kapinan ihmistahtoa on ihmisten orjana tarkasti orjallisesti noudatettu.
Commandohauis- Anonyymi
Kirjoituksistasi voi saada sellaisen käsityksen, että iloitset helvetin olemassa olosta kun taannoin kysyit pilailevasti myös helvetin äänieristyksestä?
Onko näin?
- Anonyymi
Oikein peloissaan ne vaipuvat hurmostilaan ja hihhuloivat kielilläpuhuen.
- Anonyymi
Äitiskö jo tuot a virttä veisasi kun ei muuta osannut !
onko omena jäänyt ihan puun juurelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitiskö jo tuot a virttä veisasi kun ei muuta osannut !
onko omena jäänyt ihan puun juurelle.Lopulta ovat niin peloissaan että jalat menevät tunnottomiksi ja he kaatuvat jolloin tulee pelkopisut ja - kakit housuun.
- Anonyymi
Onhan se hyvä että on loppusijoituspaikka samaa laatua kuin se jota elämässä rakastettiin, eli kaikkea hvetillistä menoa ja roskaa eikö olekkin !
olishan se kauheaa jos ei edes lopussa pääse sinne mihin koko elämä suunnistettiin.
Jeesusta rakastaville luvattiin oma taivaallinen asunto, ei ol ekallis vuokrakämppä vaan ilmainen kaikilla taivaallisilla mukavuuksilla.- Anonyymi
Ja Jumalan lupaukset pitävät jokainen. Kaikki lupaukset toteutuvat kukin tulovuorollaan.
Commandohauis
- Anonyymi
Kyllä se sananmukaisesti tarkoittaa sitä, että pelkää. Fobia tarkoittaa pelkoa jotakin kohtaan. Pelko ei kuvasta positiivistä ja tasapainoista ihmistä.
- Anonyymi
Fobialla ja pelolla on paljon eroja.
Fobia on mm. perusteetonta pelkoa vailla todellista uhkaavuutta kuvitteellista uhkaa kohtaan.
Pelko on normaalia pelkoa kuten Jumalan pelko tai kun lapsi tekee pahaa ja isä käskee hakemaan puskasta vitsan ja lapsi pelkää mitäpä iskä sillä vitsalla tekee.
Commandohauis
- Anonyymi
Kyse ei ole fobiasta ja termi ymmärretään siksi nykyään usein väärin. Ajan hammas ei ole siis kohdellut tätä sanaa hyvin. Joka tapauksessa Jumalaa pelkäävä on Jumalaa syvästi kunnioittava ei-juutalainen "pakana" joka alentaa itsensä nöyräksi Jumalan edessä ja kastetaan sisälle juutalaisuuteen, mutta joka syytä tai toisesta ei voi ottaa ympärileikkausta ja edetä näin täysinäiseksi juutalaiseksi.
- Anonyymi
Mun Jumalanpelkooni kuuluu rakkaus ja luottamus Jumalaan. Tiedän Jumalan pelottavaksi, pelottavammaksi kuin kukaan tuntemani Henki.
Mitä lähempänä Jumala on ihmistä, sitä suurempana ihminen tuntee pyhyyden voiman.
Näin olen asiaa tuumannut kokemusteni suomana. Kun Jumala haluaa saada ihmisen nauramaan niin se onnistuu Häneltä.
Mikäpä on mieluisampi surevalle kuolemaan valmiille kuin ilonpito Herrassa, Herran voimassa elämänilon takaisinlahjaksisaaneena.
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Jumalanpelkooni kuuluu rakkaus ja luottamus Jumalaan. Tiedän Jumalan pelottavaksi, pelottavammaksi kuin kukaan tuntemani Henki.
Mitä lähempänä Jumala on ihmistä, sitä suurempana ihminen tuntee pyhyyden voiman.
Näin olen asiaa tuumannut kokemusteni suomana. Kun Jumala haluaa saada ihmisen nauramaan niin se onnistuu Häneltä.
Mikäpä on mieluisampi surevalle kuolemaan valmiille kuin ilonpito Herrassa, Herran voimassa elämänilon takaisinlahjaksisaaneena.
CommandohauisRauha ja turvallisuus. Jumala minut vanhurskaasti tuomitsee, luotan Jumalan oikeudenmukaisuuteen, en epäile sitä milliäkään.
Commandohauis
- Anonyymi
"Fobia on mm. perusteetonta pelkoa vailla todellista uhkaavuutta kuvitteellista uhkaa kohtaan."
Sitähän se juuri uskovaisella on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163