Antaa harmaan tulla

Anonyymi

Aion lopettaa hiusten värjäämisen keskiruskeaksi, oma väri harmaa. Onko kokemusta prosessista, värinpoisto tai miten siirtymävaiheessa on mennyt, lyhyehkö polkka on malli.

21

661

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole rohkea. Leikkaa kaikki pois.

      • Anonyymi

        Ei ole mahdollista, mies ei kestä kynittyä päätä.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista, mies ei kestä kynittyä päätä.😁

        Mitä se miehelle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se miehelle kuuluu.

        Kyllä sitä haluaa olla viehko miehen silmissä.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä haluaa olla viehko miehen silmissä.🥰

        Heh


    • Anonyymi

      Jos poistatan ruskean ja toivon saavani kylmän harmaan tai platinasävyn, onko mahdollista..

      • Anonyymi

        Itse en käytän vain kasvivärejä, mutta uskoisin, että ehdottamasi vaihtoehto on mahdollinen. Keskustele asiasta kampaajasi kanssa. Ainakin kontrasti on pienempi. Tietyssä mielessä on lohduttoman näköistä, jos tummaksi värjätyissä hiuksissa tulee pitkä harmaa juurikasvu esiin. Tulee sellainen olo, että ihminen on sairastunut, eikä enää välitä tai pysty huolehtimaan ulkonäöstään. Sikäli vaaleammaksi värjääminen on vaihtoehtona hyvä.

        Itselläni on pitkään ollut yksittäisiä harmaita. Nyt ohimoilla harmaata on sen verran, että sen huomaa. Pidän silti huolettoman pitkiä värjäysvälejä (hennaus), eli en häiriinny harmaan sekaisesta juurikasvusta. Itsekin ajattelin antaa oman värin kasvaa takaisin. Värjäyksessä on oma rasittavuutensa.


    • Anonyymi

      En ole koskaan värjännyt hiuksia. Oma väri on aina paras, ja hiusvärit voivat aiheuttaa imusolmukesyöpää, koakz imeytyvät hyvin päänshsn kautta verenkiertoon. Olen nyt 63-vuotias eikä ole harmaita hiuksia - ihan ruskeat ovat. Hiusväri on tietysti geneettinen juttu, tätini hiukset harmaantuivat kokonaan 70-vuotiaana, joten toki mullekin noin käy, mutta se on OK. Ei kannata värjätä hiuksia.

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä, nyt on aikaa kulunut ja juurikasvua ehkä 7cm.😀
      Olen hoitanut tämän vaiheen tekemällä ranskanletin otsalta takaraivolle ja loput ponnarille, ei tarvi miettiä pitäisikö poistaa ruskeata väriä.
      Olen erittäin tyytyväinen että lopetin värjäämisen, harmaat ja vaaleat kiiltää hienosti, värjätty on aina melkein himmeä.

    • Anonyymi

      Siirtymävaihe harmaisiin hiuksiin on meneillään vaaleiden raitojen kautta. Raidoitus tuo luonnollista elävyyttä hiuksiin. Samalla kasvatan pidemmäksi, jotta saan hiukset kiinni taakse poninhännälle.

      • Anonyymi

        Laitettiinko raidat myös harmaaseen hiukseen?


    • Anonyymi

      Onnistuitko saamaan kylmän vaaleat raidat?

      • Anonyymi

        Mielestäni kyllä. Ja siis kampaajalla kävin.


    • Anonyymi

      Suunnittelin samaa mutta pelkäsin että tulee keltaista raitaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja menossa raidotukseen.

    • Anonyymi

      Nyt aloittaja otti vaaleat raidat, onnistui aivan mahtavasti.

      • Anonyymi

        Hienoa! Itse myös yhä tyytyväinen vaaleisiin raitoihin. Harmaa tyvikasvu ei erotu pahasti, vaikka värjäämisestä on jo yli puoli vuotta.


    • Anonyymi

      Kyllästyin värittömiin hiuksiin, ja kävin värjäyttämässä ruskeaksi vaaleat raidat. Samalla malli leikattiin polkaksi otsatukka. Täytyy sanoa, lopputulos nuorensi. Harmaa ei ole vielä sittenkään mieleeni.

    • Anonyymi

      Kuule , vähän asian suvusta, mutta lakkaa murehtimasta voi olla että ei tulekaan harmaa pää.
      Minulla oli 60v lähes harmaa, kun sen tajusin yritin olla onnellinen ja jättää murheet nuoremmille. 70v oli sellainen maantienvärinen, ei missään harmaata yleissilmäyksellä. Toki läheltä katsoen näkee harmaita hiuksia. Oon ny 79v.

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä, olen tyytyvän vaaleaan lookkiin, värjätty on aina värjätty, luonnollinen on kaunista ja meikkaan jolloin saan väriä kasvoille ja huulin.

    • Anonyymi

      Nonni, ketjun aloittaja on kasvattanut kaikki värit pois ja on lyhyt kaunis polkka. Kampaajat kehuu valkoisen harmaa raidallista väriä ja kertovat että nuoret haluaa juuri tällaisen.
      Onneksi ei tarvi värjätä.🙏

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe