Miten ihmeessä olet lihonnut noin paljon viime aikoina?
M-nainen ei Marika
13
109
Vastaukset
- Anonyymi
Olen turvonnut, en lihonnut. Stressi.
- Anonyymi
Olen raskaana 🤰 eräälle
- Anonyymi
Koska on laskettu aika?
- Anonyymi
Itse en onneksi voi sibakaan olla isä koska olen tuhkamuna. 😄😅😂
- Anonyymi
Marikastahan sä aina olet ollut kiinnostunut. Marika sitä ja Marika tätä. Marika on niin ihana.
Jatka vaan samalla poliittisilla linjalla loppuun ast! - Anonyymi
Ajatteletko, että tuo nälvimimen muuttuu sulle työpaikaksi tuosta vielä?
- Anonyymi
Päivän naurut tuosta verbaliikasta tällä palstaalla. Kiitos!
- Anonyymi
Monika on ihana, eikä ole mielestäni ainakaan liiaksi lihonnut ;)
- Anonyymi
Keski-ikä lihottaa vai mitä herra vatsakumpu
- Anonyymi
Ei tää ole vielä edes kahtafemmaa. Mummot sitten ihan erikseen.
- Anonyymi
Mummot hiljaa.
- Anonyymi
Tuskinpa on. Hänelle pieni ylipaino sopii hyvin.
Ei ollu multa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797