Ihanne mies on tumma, komea

Anonyymi

ihanat viikset, ja sänki leuassa, hiukset pitää olla, kaljut on kauheita, siten pukeutuu suein pukuun ja muutenkin siististi. Osaa laulaa, ja kokata, tykkää siivota, kun mä en. Hoitaa lapsia kun haluan olla vaan, jos on lapsia, hoitaa anopin huushollin, kantaa puita ja on töissä. Tuo kukkia joka viikko mulle, ja pesee pyykkiä ja siivoo pihan luo lumet ja harvaoi, käy kaupasa ja tuo mulle suklaata. On sellain ihana, mörkölli, Sellasia ei ole, enää.

26

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tumma?
      Vaaleita ja sinisilmäisiä on Maailman väestöstä vain 5%.
      Kumma jos suomalainen vaalea nainen haluaa tumman miehen.

    • Anonyymi

      Tuollainen olisin ainakin melkein, ehkä jopa paljon parempikin? Tarvitsee vaan sen kauniin vaalean naisen, jolla ei ole mitään kivisäkkejä edellisistä elämistä.

      • Anonyymi

        Vaalean???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalean???

        Niin, onko siinä jotain epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onko siinä jotain epäselvää?

        Ihmetyttää nämä AIKUISTEN ihmisten kriteerit jonkin niin vähäpätöisen asian kuin hiustenvärin suhteen. Jos on jostain hiustenväristä kiinni niin tuskin sitä ainakaan missään tosissaan on liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää nämä AIKUISTEN ihmisten kriteerit jonkin niin vähäpätöisen asian kuin hiustenvärin suhteen. Jos on jostain hiustenväristä kiinni niin tuskin sitä ainakaan missään tosissaan on liikkeellä.

        Ei ole vähäpätöinen seikka. Sinulla toki voi olla jos liekkö kriteerejä ollenkaan.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vähäpätöinen seikka. Sinulla toki voi olla jos liekkö kriteerejä ollenkaan.🤭

        Kyllä mulla on kriteerejä. Mutta ne eivät ole tuollaisia lapsellisia kuten jokin väri. Jos siis kumppanisi olisi vaaleahiuksinen mutta värjäisikin hiuksensa tummiksi, niin et välittäisi hänestä enää? Minä ihastun itse ihmiseen enkä johonkin typerään hiustenväriin. Ainahan voi hieman preferoida jotakin väriä mutta se että se on joku ehdoton asia niin kertoo ainoastaan omasta kypsymättömyydestä. Vielä kun monella vaalealla naisella hiukset ajan mittaan tummuvat ja he sitten värjäävät niitä vaaleiksi, niin väri ei ole aito. Että ei voi kuin ihmetellä..


    • Mulle ihannemies on ulkonäöltään esim. tän tyyppinen:
      https://fi.pinterest.com/pin/289637819782122446/

      Tai vaikka tän.
      https://fi.pinterest.com/doliat/norman/

      Luonteeltaan mukava on kiltti, ystävällinen, kohtelias, ei asetu muiden yläpuolelle, avarasti ajatteleva, herkkä (sikäli herkkä, ettei liikaa piilota tunteitaan ja uskaltaa olla sellainen kuin on, tosin pieni ujous ei haittaa). Eli melko samaa kaliiperia kuin itse olen. Huumorintajukin ihan jees.

      Kiinnostus ei herää niin paljon jos on esim. tällainen:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Uuno_Turhapuro

      Liian rähjäinen.

      Tai tällainen:
      https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/369b9c9d-48fc-48ae-b595-30ad18aabf34

      Liian bodattu.

      Eikä tääkään niin käännä katseita:
      https://www.pinterest.pt/pin/728246202239340400/

      Nää viimesen linkin miehet taas liian sliipattuja makuuni.

    • Sellainen kauhea äijä tai machomies ei sytytyä eikä se, että koko ajan puhutaan vain työstä, opiskelusta, statuksista, rahasta, pörssikursseista ja iltauutisista yms. Se sisin on tärkein eli se mitä tuntee ja minkä suhteen on intohimoinen. Jos se työ eli palkkatyö on se intohimo, niin siitä voi puhua, mutta ylpeilläkseen että olen näin ja näin koulutettu ja tällainen asema töissä jne. töistä puhuminen saa mulle ennemmin torjuvan asenteen aikaiseksi. Syvällisyys kiinnostaa ja se, että ihminen on aito. Mutta muuten ei tartte olla mikään kauhean extreme-ihminen eli että on koko ajan hakemassa erilaisia elämyksiä elämäänsä. Tosin musiikin, elokuvien, taiteen tai kirjallisuuden muodossa olevia elämyksiä voi olla, jos niistä kiinnostunut tai puutarhan hoidon tai sisustuksen yms. Musiikki, taide ja kukat kaunistavat elämää ja antavat tunne-elämyksiä ja elokuvat ja kirjat voivat antaa ajatteluan aihetta, tunne-elämyksiä ja parhaimmillaan jopa sivistää=)

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, juuri näin!


    • Se on kyllä jännä millaisia toivelistoja ihmiset liimailee otsaansa, saattaa ne oikeat kävellä ohi, jos hakee jotain mitä ei ole olemassakaan. Ihmissuhteissa on ilo tutustua johonkin ihan muuhun kuin omiin mielikuviin.

    • Anonyymi

      Käy töissä matkoineen 8h/ pv. Sen lisäksi hoitaa lapsia, laittaa ruoan, siivoaa, tekee pihan lumityöt, käy kaupassa ja tuo kukkia. Varmaan huoltaa autonkin ja kodin remontit. Mahtaako tuo mies ehtiä nukkumaan! Syö kuule akka paskaa ja kuole!!!!

    • Anonyymi

      Huu-haa akat eivät tarvitse palveluita vaan siirron muslimimaahan. Tulevat sitten sieltä kertomaan että seuraava juna voi lähteä sinne piankin, niin alkaa tippaleipä ruuttaamaan suoraa asiaa.

    • Anonyymi

      Kylläpäs meillä naisilla onkin niin kovin erilaisia makuja. Noissa sun jutuissa ei montaa sellasta löytynyt, jota itse kovin korkeelle nostasin. Lähinnä vasn sellasia "no joo, ihan kiva bonus" tyyppisiä juttuja. Yhdenkään noista peruteella en miestä valitsis (tai jättäis valitsematta).

    • Anonyymi

      Miksi AINA tumma? Onko naiset jotenkin aivopesty palvomaan tummia miehiä? Ihmettelee eräs nainen.

      • Anonyymi

        En tiedä. Johtuisko vaikka siitä, että tummilla ovat kasvonpiirteet yleensä selkeämmin esillä. Ainakin tumman ilmeitä on helpompi lukea, kuin sellasen tosi vaalean, jolla kulmakarvat tuskin erottuvat. Tuo jälkimmäinen nyt on vaan ona kokemukseni. Ehkä muut eivät ole yhtä sokeita.

        Itse pidän ristiverisistä, tummat hiukset ja siniset silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Johtuisko vaikka siitä, että tummilla ovat kasvonpiirteet yleensä selkeämmin esillä. Ainakin tumman ilmeitä on helpompi lukea, kuin sellasen tosi vaalean, jolla kulmakarvat tuskin erottuvat. Tuo jälkimmäinen nyt on vaan ona kokemukseni. Ehkä muut eivät ole yhtä sokeita.

        Itse pidän ristiverisistä, tummat hiukset ja siniset silmät.

        Lisään vielä, että itse koen myös todella tummaihoisten kasvonilmeiden lukemisen joskus hieman hankalaksi.


    • Anonyymi

      Siis haluat palvelijan???
      Mies kun kirjoittaa samaan tyyliin, on mies SIKA JA SOVINISTI :D

    • Anonyymi

      Voin tehdä nuo, paitsi laulamisen ja en mene töihin mihinkään jakke jääkiekkoilijalle.

    • Anonyymi

      No mä olen juuri tuollainen, mutta en vain ole mörökölli.
      Mörökölli vähän niinkuin poissulkee nuo kaikki muut kriteerit.

    • Anonyymi

      Kuullostaa aika laiskalta naiselta, jos mies joutuu kaiken. Ei kovin monen ihannenainen taida olla. Tietenki jos on superkaunis, niin saa anteeksi aika paljon. Miehet sen verta tyhmiä.

      • Anonyymi

        On niitä tyhmiä naisiakin .


    • Anonyymi

      pukeutuuko nää miehet valkeaan paitaan jossa hihat on sidottu kiinni selän taakse ...?

      • Anonyymi

        Tuo tummien miesten ihannointi on ihan tietoisen propagandan tulosta. En nyt tarkoita mustia, vaan tummahiuksisia. Tämä sai alkunsa USA:sta 1930-40 luvuilla. Saksassa oli natsien ihanteena vaalea, atleettinen ja sinisilmäinen miestyyppi. Tämän vastapainoksi juutalaiset kehittivät tumman, juutalaisen näköisen, jämeräleukaisen sankarin. Teräsmiehenkin luoja oli juutalainen!
        Yleensä naiset himoitsevat toisen etnisen ryhmän miehiä. Tämä johtuu vaistomaisesta halusta laajentaa geenipoolia. Tästä syystä islamilaisessa maailmassa naisia vahditaan tarkkaan.
        Suomalaiset ovat Maailman vaalein ja sinisilmäisin kansa. Täällä tummat hiukset ja ruskeat silmät olivat erikoisuus vielä 30 vuotta sitten. Siksi naisten ihanne oli se 'tumma mies'.


    • Anonyymi

      Minulla on paljon kriteereitä joita vaadin mieheltä. Ulkonäkö pitää olla komea, hiukset päässä, tummat, kalju ei saa olla, käyttää pukua, on kohtelias, pitkä ei juopottele ei polta tupakkaa, omistaa auton ja talon, on töissä, ja sopii silmälleni, että voin sanoo että on suloinen. Partaa sen verranettäsänki tai lyhyt parta, silee leuat ja kaljut on yök.

      Niitä on harvassa, ja siksi en ole seurustellut paljon kun heitä ei vaan ole, kaikki miheet luulee t akat tykkää kaljuista. Inhoon kaljuja yli kaiken!

      Kaikki oan melkein kaljuja.

      Itse kun olen erittäin kaunis ja osaan olla l ja laittaitua niin tovon et mieskin osaa ettei tarvi enää neuvoa ja opastaa.

      • Anonyymi

        Mitä teet työksesi?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe