Anna mulle anteeks

Anonyymi

Mä en oikeasti ajatellut sitä niin... :(

58

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin liittyen?

      • Anonyymi

        erääseen komenttiini, mikä ei ole täällä palstalla vaan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erääseen komenttiini, mikä ei ole täällä palstalla vaan muualla.

        Miksi et voi hoitaa näitä idiottijuttujasi loppuun siellä muualla.
        Onko niin, että kukaan ei susta oikeasti välitä missään ja siksi troIIaat täällä?


    • Anonyymi

      Anteeksipyynnön ovat aina vähän kyseenalaisia täällä, nimettömänä.

      Ja toiseksi, mitä asiaa pyydät anteeksi

      Eihän tälläsiä asioita pidä vain heitellä ilmaan, kun olet toiselle tuottanut pahaa oloa tai ehkä syvempää kun tuskaa 😥

    • Anonyymi

      Tämmöiset viestit täällä on täysin turhia.
      Jos ei pysty Oikeasti pyytämään anteeksi kasvotusten, niin eipä kovin tosissaan voi olla.

      • Anonyymi

        Onhan tässäkin totta, pahaa pystyy kyllä tekemään oikeasti, mutta oikeasti ei osaa anteeksi pyytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässäkin totta, pahaa pystyy kyllä tekemään oikeasti, mutta oikeasti ei osaa anteeksi pyytää?

        Jos haluaa pyytää anteeksi, niin sen myös tekee.
        Jotkut ei vain pysty siihen. Kertoo paljon ihmisestä jos ei siihen kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa pyytää anteeksi, niin sen myös tekee.
        Jotkut ei vain pysty siihen. Kertoo paljon ihmisestä jos ei siihen kykene.

        Kyllä, tottahan tämä on.


      • Anonyymi

        Eivät aina.
        Voihan palstalla pyytää anteeksi että myös antaa. Siinä ei luulisi olevan mitään epäselvää. Kasvotusten tosissaan pyynnöt ja antamiset ovat sitten luku sinänsä.
        Olen käsitellyt "vastaavat tilanteet " anoina ja tosissaan, eikä ole ollut mitään probleemaa puolin että toisin.
        Osa viestejä pohjautuu syvemmän tason taajuuteen. Simppeliä ja sivistynyttä näkymättömyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät aina.
        Voihan palstalla pyytää anteeksi että myös antaa. Siinä ei luulisi olevan mitään epäselvää. Kasvotusten tosissaan pyynnöt ja antamiset ovat sitten luku sinänsä.
        Olen käsitellyt "vastaavat tilanteet " anoina ja tosissaan, eikä ole ollut mitään probleemaa puolin että toisin.
        Osa viestejä pohjautuu syvemmän tason taajuuteen. Simppeliä ja sivistynyttä näkymättömyyttä.

        Ehkä niin, mutta kun pyytää anteeksi, pitää kertoa mitä asiaa tarkoittaa. Toinen haaste on nimettömyys, eihän ole varmuutta kuka kenelle.

        Aloittajslta jäi tärkein kertomatta, mitä pyytää anteeksi. Se kyllä on oleellista, eihän tuollainen anteeksipyyntö mitään sisällä ( tunteettomasti ilmaan heitetty).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät aina.
        Voihan palstalla pyytää anteeksi että myös antaa. Siinä ei luulisi olevan mitään epäselvää. Kasvotusten tosissaan pyynnöt ja antamiset ovat sitten luku sinänsä.
        Olen käsitellyt "vastaavat tilanteet " anoina ja tosissaan, eikä ole ollut mitään probleemaa puolin että toisin.
        Osa viestejä pohjautuu syvemmän tason taajuuteen. Simppeliä ja sivistynyttä näkymättömyyttä.

        Ja jos asiat on tehnyt oikeasti, ei täällä ilmaan heitetty anterksipyyntö, jossa edes anteeksipyynnön syytä ei ole kerrottu, ole kovinkaan kaunista. Ehkäpä jopa halveksii toista ja vähättelee tekonsa merkitystä sille toiselle. Entäpä jos se teko sille toiselle on ollut merkityksellinen ja lopullinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin, mutta kun pyytää anteeksi, pitää kertoa mitä asiaa tarkoittaa. Toinen haaste on nimettömyys, eihän ole varmuutta kuka kenelle.

        Aloittajslta jäi tärkein kertomatta, mitä pyytää anteeksi. Se kyllä on oleellista, eihän tuollainen anteeksipyyntö mitään sisällä ( tunteettomasti ilmaan heitetty).

        Pitää ja pitää anopalstalla:D
        Aloituksesta ei saa tolkkua (tarkoituksella), siinä tämän aihepalstan idea on ollut ja tulee olemaan. En muuten itsekään olisi avannut jos otsikkoa olisi tarkennettu edes sukupuolisesti.
        Oma "kokemus" ei ollut tällä alustalla, onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos asiat on tehnyt oikeasti, ei täällä ilmaan heitetty anterksipyyntö, jossa edes anteeksipyynnön syytä ei ole kerrottu, ole kovinkaan kaunista. Ehkäpä jopa halveksii toista ja vähättelee tekonsa merkitystä sille toiselle. Entäpä jos se teko sille toiselle on ollut merkityksellinen ja lopullinen?

        Palsta toimii kahden-kolmen kirjoittajan selvityspalstana ja heidän päiväkirjana. Ei minulla ole haluja kertoa tarkennettuja tietoja tekemisistä, kunhan nyt tähän ketjuun takerruin.
        Siitä olen hyvillä mielin että "oman" pitkän asian sain toteutettua. Ainakin olen siinä uskossa ja se näillä näkymin täytyy kelvata.
        Tunnetaso tosin ei ole rauhottunut, mutta ei siitäkään enempää.
        Palstalla on siinä määrin nikkikeissi että anoja, jotta uskon oikeiden asioiden olevan tiedossa, ketkä niihin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa pyytää anteeksi, niin sen myös tekee.
        Jotkut ei vain pysty siihen. Kertoo paljon ihmisestä jos ei siihen kykene.

        Kyllä jokainen kykenee pyytämään anteeksi mutta onko sen vertaa nöyryyttä että pyytää anteeksi. Ylpeä ei pysty kun luulee olevansa kaiken yläpuolella. Nöyrille annetaan anteeksi ylpeille ei.


    • Anonyymi

      Heti petit kun silmä vältti! Kostoksi, vaikka mitään edes ollut!@ suostutko pariterapiaan vsi et?!@!🤬

      • Anonyymi

        En ole pettänyt ja kyllä suostun mihin tahansa mutta ikinä en suostu erota sinusta.


      • Anonyymi

        Tämmöset ei ny liity tähän mitenkään. T.ap


      • Anonyymi

        No , männään sitten hoitoon molemmat. Mutta sanoppas että minnä?

        Meillä pitee olla joku erottaja kun tai siis joka kyselöö meiltä .

        Mutta jos antoo puheen tulla kuten hormoonit, aurinko ja muu lämpö on .


    • Harmi, etten nyt keksi mitään, mistä hänen pitäisi pyytää anteeksi. Voisin näet kinuta cloetta suklaanappirullan lepytykseksi.

      • Anonyymi

        On erityisen tärkeää vaikuttaa tahallaan toisten epäonnistumiseen keinolla millä hyvänsä, niinhän itseään kutsuvat hyvän tekijät todistelevat itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erityisen tärkeää vaikuttaa tahallaan toisten epäonnistumiseen keinolla millä hyvänsä, niinhän itseään kutsuvat hyvän tekijät todistelevat itselleen.

        Se on tullut huomattua, että täällä ei muuta tule kuin P*aa niskaan ja haukkumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tullut huomattua, että täällä ei muuta tule kuin P*aa niskaan ja haukkumisia.

        Helpottavaa kuitenkin ripulit olalla kirjoitella koska lauantai :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpottavaa kuitenkin ripulit olalla kirjoitella koska lauantai :D

        Voi olla sinulle tavanomaista. Minun ympärilläni on ihan tavallisia siistejä ihmisiä.


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo sinun nimimerkki ja suklaan himoaminen viittaa jonkin suuntaiseen ylensyömiseen ja roskaruokaan, ehkä sinunkin olisi aika vaihtaa vaakaan toimivat paristot :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo sinun nimimerkki ja suklaan himoaminen viittaa jonkin suuntaiseen ylensyömiseen ja roskaruokaan, ehkä sinunkin olisi aika vaihtaa vaakaan toimivat paristot :D

        Omituisten otusten kerho lauloi Rölli aikoinaan. Nyt se tuntuu pesivän palstalla, kun tullaan sättimään toisia kommentoijia ihan asian vierestä. Nimimerkki on yhä sen takia valittu, kun olen kaipaamani henkilön kanssa käynyt lounaalla. Suklaa kirjoituksessani viittasi siihen, että hän toi kerran tullessaan suklaata. Enkä edes muista milloin olen viimeksi roskaruokaa syönyt. Jollei salaattia lasketa roskaruoaksi. Sitä syön joka päivä, vaikka se minusta onkin roskaruokaa. Että hyvää ystävänpäivää vaan kommentoijalle, kommentista päätelleen niitä on pilvin pimein.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Omituisten otusten kerho lauloi Rölli aikoinaan. Nyt se tuntuu pesivän palstalla, kun tullaan sättimään toisia kommentoijia ihan asian vierestä. Nimimerkki on yhä sen takia valittu, kun olen kaipaamani henkilön kanssa käynyt lounaalla. Suklaa kirjoituksessani viittasi siihen, että hän toi kerran tullessaan suklaata. Enkä edes muista milloin olen viimeksi roskaruokaa syönyt. Jollei salaattia lasketa roskaruoaksi. Sitä syön joka päivä, vaikka se minusta onkin roskaruokaa. Että hyvää ystävänpäivää vaan kommentoijalle, kommentista päätelleen niitä on pilvin pimein.

        Luuletko kaivattusi olevan palstalla ja että hän huomaa nimimerkkisi takaa yhteyden tähän ruokailuhetkeen? Helpompaa olis varmasti ottaa yhteyttä sellaisilla menetelmillä, jotka nyt on yleisesti luokiteltu tapoihin saavuttaa kenties vastaus yhteydenottoon. Se että kirjoitat välillä koirasi ongelmista ja hammaskartoistasi ei varmaankaan tavoita henkilöä jota kaipaat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Omituisten otusten kerho lauloi Rölli aikoinaan. Nyt se tuntuu pesivän palstalla, kun tullaan sättimään toisia kommentoijia ihan asian vierestä. Nimimerkki on yhä sen takia valittu, kun olen kaipaamani henkilön kanssa käynyt lounaalla. Suklaa kirjoituksessani viittasi siihen, että hän toi kerran tullessaan suklaata. Enkä edes muista milloin olen viimeksi roskaruokaa syönyt. Jollei salaattia lasketa roskaruoaksi. Sitä syön joka päivä, vaikka se minusta onkin roskaruokaa. Että hyvää ystävänpäivää vaan kommentoijalle, kommentista päätelleen niitä on pilvin pimein.

        Jokatapuksessa uskon että me tullaan hyvin toimeen kunhan unohdat minut. Hyvää ystävänpäivää sinullekkin, sitä tarkoitan aidosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko kaivattusi olevan palstalla ja että hän huomaa nimimerkkisi takaa yhteyden tähän ruokailuhetkeen? Helpompaa olis varmasti ottaa yhteyttä sellaisilla menetelmillä, jotka nyt on yleisesti luokiteltu tapoihin saavuttaa kenties vastaus yhteydenottoon. Se että kirjoitat välillä koirasi ongelmista ja hammaskartoistasi ei varmaankaan tavoita henkilöä jota kaipaat.

        Minun kirjoitukseni on helppo jättää lukematta jos ne kerran noin ärsyttävät, että jäävät mieleenkin. Nähdäkseni ne erottuvat hyvin palstalta kolmen alkuemojin ja/tai rekatun nimimerkin ansiosta. Aikuisena ihmisenä koen nuo neuvosi lähinnä naurettavina. En tarvitse täältä kenenkään neuvoja tekemisiini.


    • Anonyymi

      Tämä kuvastaa vaan sitä, ettei apn sanomiseen voi luottaa, pelaa vain itselleen parempaa mieltä tällä, kun elää mieliharhoissaan? Saa näin hyväksynnän itselleen, ku on mielestään pahoitellut toiselle tuottamaansa mielipahaa, vaikkei olekaan? Halpamaista ja törkeetä, mut eihän tällaiselta voi muuta odottaakaan? Prinsessa harha on pelastunut, ainakin toisen omassa mielessä?

      Itsellä mennyt luottamus tietynlaisiin ihmisiin, liikaa kulissia, pumpulia, herkkyyttä ja erityisoikeuksia, mitkä vain heille sallittuja? Itselle hyväksyy tapoja, jotka toiselta ehdottomasti kiellettyjä häntä kohtaan? Itsessä ei näe virheitä, suurempi syyllinen löytyy aina muualta? Kosto aina korkojen kera, kun mieltää toisen pahaksi, vailla totuus pohjaa. Oman mielen mukaan ehdottomuus ainoa vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Ei aloittajalta: Voi hyvänen aika, että on saatu aikaan pitkä analyysi muutaman sanan aloituksesta. Mikä motiivi on kirjoittaa tälläistä toisen anteeksipyyntöön, josta ei edes tiedetä kenelle se on ja mistä asiasta. Loppuosa tekstistä kuvaa hyvin kirjoittajaa. Etenkin tuo "Itsessä ei näe virheitä". Ehkä olisi hyvä kerrata mielessään vähän käytöstapoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittajalta: Voi hyvänen aika, että on saatu aikaan pitkä analyysi muutaman sanan aloituksesta. Mikä motiivi on kirjoittaa tälläistä toisen anteeksipyyntöön, josta ei edes tiedetä kenelle se on ja mistä asiasta. Loppuosa tekstistä kuvaa hyvin kirjoittajaa. Etenkin tuo "Itsessä ei näe virheitä". Ehkä olisi hyvä kerrata mielessään vähän käytöstapoja!

        Elämä opettaa ja opettanut minuakin näkemään sen, kuinka erilaisia voimme pahimmillaan olla. Mielikuvia on monenlaisia, kokemukset muokkaa niistä omanlaisensa. Toiset pyrkivät vähillä sanoilla jättämään todellisen tarkoituksen toisten mielikuvitusten varaan tarkoituksella, jolloin skaala voi olla laaja eri ihmisten näkemyksille, mitä toinen ehkä tarkoittaa vai tarkoittaako yhtään mitään, asiat harvemmin mustavalkoisia.

        Näin syntyy ainakin mielipiteiden vaihtoa ihmisten välillä ja se voi avata itse kullekin myös sitä itseään hyvässä tai pahassa. Pettymykset synnyttävät yleensä jälkimmäistä. Toiset pelaa kokemuksiaan julki muka hyvää tarkoittaen ja toiset yrittävät vääntää rautalangasta asioita, omiin kokemuksiin perustuen, jolloin vähemmän selkeä tapa voi muuttua hyvästä myös huonommaksi ja vähemmän selkeäksi.

        Rivien välistä luku ei ole aina helppoa, monesti se perustuu myös omiin kokemuksiin ja sen hetkiseen tilanteeseen, mitä on kokenut. Ehkä tähän hyvä todeta, et hyvä tuottaa hyvää ja paha vähemmän. Minä olin nyt enempi paha, koska saanut kokea pettymyksiä ihmisiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ole loukata ihmisiä vaan avata silmiä muillakin, ettei hyväuskoisuus ole aina hyvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä opettaa ja opettanut minuakin näkemään sen, kuinka erilaisia voimme pahimmillaan olla. Mielikuvia on monenlaisia, kokemukset muokkaa niistä omanlaisensa. Toiset pyrkivät vähillä sanoilla jättämään todellisen tarkoituksen toisten mielikuvitusten varaan tarkoituksella, jolloin skaala voi olla laaja eri ihmisten näkemyksille, mitä toinen ehkä tarkoittaa vai tarkoittaako yhtään mitään, asiat harvemmin mustavalkoisia.

        Näin syntyy ainakin mielipiteiden vaihtoa ihmisten välillä ja se voi avata itse kullekin myös sitä itseään hyvässä tai pahassa. Pettymykset synnyttävät yleensä jälkimmäistä. Toiset pelaa kokemuksiaan julki muka hyvää tarkoittaen ja toiset yrittävät vääntää rautalangasta asioita, omiin kokemuksiin perustuen, jolloin vähemmän selkeä tapa voi muuttua hyvästä myös huonommaksi ja vähemmän selkeäksi.

        Rivien välistä luku ei ole aina helppoa, monesti se perustuu myös omiin kokemuksiin ja sen hetkiseen tilanteeseen, mitä on kokenut. Ehkä tähän hyvä todeta, et hyvä tuottaa hyvää ja paha vähemmän. Minä olin nyt enempi paha, koska saanut kokea pettymyksiä ihmisiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ole loukata ihmisiä vaan avata silmiä muillakin, ettei hyväuskoisuus ole aina hyvästä.

        -Minä olin nyt enempi paha, koska saanut kokea pettymyksiä ihmisiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ole loukata ihmisiä vaan avata silmiä muillakin, ettei hyväuskoisuus ole aina hyvästä.-

        Kirjoitat omasta loukkaamiskynnyksestä toiseen. Anopalstoilla en lähtisi ruotimaan hyväuskoisuuden tuottamista toiselle.
        Pettymykset ja pahaolo eivät anna oikeutta jatkaa samalla linjalla. Ymmärrän ettei sen muuttaminen ole helppoa kaikille. Joka niin jatkaa saa ehkä itselleen "voittajan" fiiliksen käytöksellään.
        Itse haluan uskoa kuitenkin hyvään,/parempaan, vaikka kohdannutkin monenlaista pahuutta teoissa että muuallakin. On osattava pitää oma linjaus ja arvostelukyky elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Minä olin nyt enempi paha, koska saanut kokea pettymyksiä ihmisiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ole loukata ihmisiä vaan avata silmiä muillakin, ettei hyväuskoisuus ole aina hyvästä.-

        Kirjoitat omasta loukkaamiskynnyksestä toiseen. Anopalstoilla en lähtisi ruotimaan hyväuskoisuuden tuottamista toiselle.
        Pettymykset ja pahaolo eivät anna oikeutta jatkaa samalla linjalla. Ymmärrän ettei sen muuttaminen ole helppoa kaikille. Joka niin jatkaa saa ehkä itselleen "voittajan" fiiliksen käytöksellään.
        Itse haluan uskoa kuitenkin hyvään,/parempaan, vaikka kohdannutkin monenlaista pahuutta teoissa että muuallakin. On osattava pitää oma linjaus ja arvostelukyky elämään.

        Samoin minäkin haluan hyvän kautta kokea ja uskoa asioita ja myönteisesti suhtaudun pääasiassa asioihin. Sitä en ymmärrä, mitä viime aikoina kokenut, et toinen ei halua ymmärtää, vaikka asioita vääntänyt toiselle rautalangasta hyvää tarkoittaen? Jolloin tulee mieleen vain epäily, et mikä on toisen tarkoitus tälle?

        Siksi tähänkin reakoin, koska toivoin, et toinen ymmärtäisi ylittäneet sellaisen rajan, joka tuntuu liioittelulta ja niin turhalta? Mut tuskin kuitenkaan, tämäkin sitä minun omaa hyvään uskomista, joka koitui omaksi tappiokseni. On asioita, sellaisiakin joita ei vaan halua ymmärtää, onko syynä sitten se, koska itse ei voisi toimia samoin?


    • Anonyymi

      Joo, en mä uskonutkaan, sulla nyt joskus suu käy nopeemmin kuin aivot. Nuo sun töksäyttelyt voi joskus kyllä johtaa ikävyyksiin, tunneälyä sulle ei kyllä ole siunaantunut sitte yhtään.

      • Anonyymi

        Sä et kyllä tunne mua sitten yhtään, sillä tunneäly on juurikin mun vahvuuksia! Mut hyvä että tuli ilmi jo tässä vaiheessa että sun ymmärrys ei riitä muhun :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et kyllä tunne mua sitten yhtään, sillä tunneäly on juurikin mun vahvuuksia! Mut hyvä että tuli ilmi jo tässä vaiheessa että sun ymmärrys ei riitä muhun :(

        Eihän näistä kommenteista voi toista tunnistaa 😲 Rauhoittukaahan nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän näistä kommenteista voi toista tunnistaa 😲 Rauhoittukaahan nyt.

        Ei tietystikään pystytä tunnistamaan koska dingdong-viri viri tööt tööt :D
        -Herrmanni vaa-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et kyllä tunne mua sitten yhtään, sillä tunneäly on juurikin mun vahvuuksia! Mut hyvä että tuli ilmi jo tässä vaiheessa että sun ymmärrys ei riitä muhun :(

        Ei riitä ymmärrys, niin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän näistä kommenteista voi toista tunnistaa 😲 Rauhoittukaahan nyt.

        Sepä se. Mutta suurin osa näistä ns vuoropuheluista täällä on täyttä teatteria, jossa yksi ucceli vastailee mottipäisiä draamailuja itselleen. Nää käy aika tylsäksi kun juonen tajuaa... mikäli haluaa tajuta kaiken käyttämänsä ajan vuoksi. Ei ole jännää ei.


    • Anonyymi

      Asian voi käsittää niin monella tavalla, niin tuonkin.

    • Anonyymi

      Odotan.. ei väliä aiemmilla tai nykyisillä kuvioilla. Aivan sama niille. m>n

      • Anonyymi

        Odotusta koko elämä. Toisaalta on mukava odottaa jotakin kuin että ei odota mitään.. Aika kuluu ja vuodet vierivät, mutta hetkiä on aina vaikka mihin niinkauan kuin on elämää!

        Hetkessä me elämme, ei päivissä eikä vuosissa vaan ny,t ei menneisyydessä eikä tulevaisuudessa vain tässä hetkessä, ajatukset voivat vaeltaa missä vain mutta meillä on tässä vain nykyisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotusta koko elämä. Toisaalta on mukava odottaa jotakin kuin että ei odota mitään.. Aika kuluu ja vuodet vierivät, mutta hetkiä on aina vaikka mihin niinkauan kuin on elämää!

        Hetkessä me elämme, ei päivissä eikä vuosissa vaan ny,t ei menneisyydessä eikä tulevaisuudessa vain tässä hetkessä, ajatukset voivat vaeltaa missä vain mutta meillä on tässä vain nykyisyys.

        Katsotaan mitä elämä tuo. Hetkiä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan mitä elämä tuo. Hetkiä vain.

        Iloa, valoa, hyviä hetkiä! Mitä vain elämältä voi odottaakaan, kaikki on mahdollista, kun siihen uskoo.


    • Anonyymi

      Nii niin mitenkä? Et ajatellut,,

      No en kai minäkään . Mutta Se ol mun terapiaa.

      Ei se kyllä ennee oo kun sairastuu siitä.

    • Anonyymi

      Ok,

    • Anonyymi

      En mää tarkottanut sitä.
      - Veikka 5v

      • Anonyymi

        Em määkää !
        - Topi neljä vee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Em määkää !
        - Topi neljä vee

        Koneet kiinni ja syömään sieltä!
        Äiti 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneet kiinni ja syömään sieltä!
        Äiti 40v

        Ja minä en kyllä tottele sinua ! itkupotkuraivari x 34 ja joo uhmakas oon ! ;DD
        topiva


    • Anonyymi

      Joo.. Sä et tiedä kaikkea, mitä mun elämässä on tapahtunut. Syitä löytyy. Voin ihan hyvin muuten.

    • Anonyymi

      sinä saat aivan kaiken elämässäsi anteeksi. =)

      • Anonyymi

        niin pitäisikin. sitä paitsi olen ottanut heti itseäni niskasta kiinni: selvittänyt, varmistanut ja rauhoittanut asiat. jos ollut karmaa niin karunaa sitäkin enemmän! aloittajallekin vuoro vastata (sivusta)


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle viesti on tarkoitettu mutta... Saat anteeksi... En minäkään ajatellut sitä mitenkään. Olen hyvästellyt jo koko kaupungin.
      Uudet tuulet odottaa uudessa kaupungissa.

    • Anonyymi

      Ei näistä pelleistä kannata välittää.
      Nämä on niitä, jotka chattaa hikipäissään, että olisi joku jolle kirjoittaa tänne palstoille. Ei heillä ketään ole oikeasti missään. Ikävästä tai rakkaudesta eivät ole kuulleetkaan, Miksi lähdette näihin chattitroIIeihin mukaan?

    • Anonyymi

      Tuskin on mulle. Mutta, tajusin kyllä viimekertaisesta, että hän haluaa olla rauhassa. Joten. Saa olla jatkossa rauhassa.

    • Anonyymi

      Joo joo mitä siellä enää jahkaat , tule kotiin äläkä kiukuttele ;)

      • Anonyymi

        Sinun täytyy tulla puoliväliin vastaan jotten eksy matkalla ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe