harvinainen homotiainenko siellä?

Lähipuistikon metsikössä tuolla muutaman kilsan päässä näin lämpösenä aurinkoisena kevättalvipäivänä olin lenkillä.
Aurinko sokaisi pikkusen mutta olin näkevinäni metsikössä vipeltävän homotiaisen.

se viiletti pelkkä aamutakki päällä hulmuten, jalat olivat kuin broilerinkoivet ja jotkut vaalenpunaiset huopikkat jaloissa. Punatut huulet, meikatut silmät.

Se katsahti minuun ja muistutti hiukan sitä yhtä romutransua..mikä se nimi nyt olikaan? Että puistatti.
No nopeasti se jatko vipeltämistä pakoon jättäen jälkeensä oudon tipumaisia jälkiä? Ei se ihminen ollut se taisi olla homotiainen.

Löysin muuten rannalta korjauskelpoisen tägätyn hylätyn botskin. Pitäisköhän omia se? on se ollu siellä kauankin mutta nyt pääsin jäälle kävelemään ja lähemmäs. Otin siitä kuvia. Hytillinen lasikuitupohjainen botski.

9

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin se meidän Homo- Pekka pärjäsi sen Venäjän Loverovin kanssa. Tiedotustilaisuudessahan yritetään vittuilla toiselle maalle mahdollisimman paljon ja verhotusti ja Haavisto pärjäsi siinä hienosti. Hienosti taiteili Homo- Pekka dipsomaanisin sanakääntein, kieli keskellä suuta.

      Tämä Carolan tulkinta Humu- Pekasta on hieno, upeine säestyksineen:
      https://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQ

      Mainitsit alustuksessasi chicken wingsit. Eilen ladattiin nettiin video, jossa Jaajo ja Jethro syövät niitä, aina vaan tulisemman kastikkeen kanssa. Kannattaa katsoa, jos pitää kevyestä jutustelusta ja huuhaa- tyyppisestä lipstikka- huumorista. Siinä mennään lopulta satoihin miljooniin Scovilleihin:
      https://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQ

      Olinko eka?


      • Pekkako se oli? Minkälaisia tipumaisia jälkiä jättää kremliniin? (en seuraa politiikkaa ja harvoin uutisiakaan)

        Mulla on pakkasessa koipi. Chilikastiketta ei oo ja enempi ei riitä kuin poppamiehen naga jolokia vahvuus 8/10 muuten täysi kymppi. Hinnakas on..pitäs löytää halvempaa. Pervokki on ehta chilimies. Ei lyö tulta suusta eikä perseestä. Vatsa kestää ja nenähana aukee. Tulee tuhti voimakas olo.

        Vois painia vaikka jetin kaa. Jaajo on vähän kulunut. Jaa jo no joo.


    • Anonyymi

      kiitos en ole. Olen heterotintti, Taidan olla sitä harvinaistuvaa lajia.

      • Joo.. nykyaika ...mä oon heterovokki
        1. maailma myrkyttyy kemikaaleja
        2. mikromuovii IHan kaikkialla ilmasta lähtien
        3. naisten hormoneja vedessä.. tulee vaan naiskaloja..uroot katoaa..tiede todistaa tämän
        4. huumehia juomavedessä..spiidii
        5. lääkkeitä vesistöissä.. hulluksi maailma mene..entäpä some? think about thät..


      • Anonyymi

        Tuon nahkastetsonpäisen tunnistin. Petelius Kymenlaaksosta lähtöisin.
        Nyt kun se on äänestetty vihreistä senaattoriksi, niin se pyytää anteeksi tota bongaustyyliään revolverilla.

        Ei tässä muuta. ent. voikkaalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon nahkastetsonpäisen tunnistin. Petelius Kymenlaaksosta lähtöisin.
        Nyt kun se on äänestetty vihreistä senaattoriksi, niin se pyytää anteeksi tota bongaustyyliään revolverilla.

        Ei tässä muuta. ent. voikkaalainen.

        Talitintin syyks tämäkin meni. Soli erikoistunu toisten siipiveikkojen aivoihin. Nokki ne henkiltä ja söi sitten niiden aivot.
        Löytys henkensä menettäneenä sitten ite omppopuun alta, niin oletimma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon nahkastetsonpäisen tunnistin. Petelius Kymenlaaksosta lähtöisin.
        Nyt kun se on äänestetty vihreistä senaattoriksi, niin se pyytää anteeksi tota bongaustyyliään revolverilla.

        Ei tässä muuta. ent. voikkaalainen.

        Oletko niitä Voikkaan Hyypiöitä? Samihan taitaa olla siirtynyt toisen paperikoneen äärelle Koskiin. Mikä meihin suomalaisiin on mennyt; viime vuonna huudettiin Huuhkajille ja tänä vuonna Helmipöllöille?

        Onko kellään muistikuvia postilinja- auto liikenteestä? Tietysti kaikki muistavat sen erittäin yleisen postimerkin 70- luvun alusta, joka on jokaisen entisen pikku- ukon kansiossa. Itse olen ollut ainakin kerran postiauton kyydissä. Taisi olla Lapissa. Normaali onnikka, mutta osa matkustamosta oli varattu postille.

        Huomenna on sitten se hömötiaisten oma juhla, kun valitaan Suomen edustaja viisuihin. Olen tosi pettynyt, jos Räni tai Teflonit eivät voita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      45
      3600
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      60
      2224
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      74
      1530
    4. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      130
      1309
    5. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1278
    6. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      225
      1246
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      15
      1032
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      26
      963
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      27
      868
    10. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      31
      854
    Aihe