millainen naisten hame miehelle kertokaa millanen naisten hame sopis teistä miehelle
millanen hame
12
229
Vastaukset
- Anonyymi
Farkku hame esim
Farkkuhame on hyvä, myös yksivärinen suora hame on erinomainen.
- Anonyymi
Pitkä nilkkapituinen hame, laihalle kaverille passaa ihoa myötäilevä halkiollinen malli ja tukevammalle leveämpi helmainen.
- Anonyymi
Farkkuhame, musta tai sininen. Polvimittainen varmaankin
- Anonyymi
Ottakaamme tavaksikokeilla farkkuhaita miehet.
Toisaalta miksi käyttää nimitystä naisten hame. Hame on hame käyttipä sitä nainen tai mies. Käytän itse paljon hameita ja myös kilttiä. Olen sitä mieltä, että paras hame löytyy kokeilemalla. Itse suosin farkkuhametta tai polvipituista suoraa hametta tai kilttiä.
- Anonyymi
Mekko menee hameesta myös kun pukee paidan siihen päälle.
- Anonyymi
Transsuja koko porukka :)
- Anonyymi
Polvipituinen laskoshame , musta tai ruutukuvio. Karvaiset kintut kyllä pitäisi sheivata tai laittaa sukkahousut
- Anonyymi
Tää onki transupalsta hih hi :)
- Anonyymi
Miksi heti mollataan eri lailla pukeutuvia ?
- Anonyymi
Pönkitetään omaa huonoa itsetuntoa, leikitään kovista toisia haukkumalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113