En tiedä nyt kuuluuko tämä ihan tänne, mutta kirjotan nyt kuitenkin. Sen lisäksi, että pakaroissani on selluliittiä on niissä myös finnejä! Miten ne saa pois?????? Onko kenelläkään samaa ongelmaa tai apukeinoja??? Erittäin nolo ja kiusallinen asia. Ei voi mennä lääkäriin!!!
finnit!
6
3506
Vastaukset
- kuin
että pidä alue puhtaana, ts. huolehdi hyvin päivittäisestä hygieniasta. Voit toki ostaa apteekista jotakin ihotyypille sopivaa pesunestettä.
- itellä toimii
Onko ne siis oikeita finnejä vai vaan tukkeutuneita ihohuokosia???!!??
Itellä ennen oli reisissä ja pyllyssä paljon punaisia pikkunäppyjä (kuten mustapäät kasvoissa), mutta ne on lähteneet kun joka kerta suihkun yhteydessä hieron ihoani kuorivalla hanskalla :) sitten suihkun jälkeen rasvaan aina ihoni.
- maisa
itselläni on ihan sama ongelma.. ja ne ovat ihan oikeita finnejä!!! joskus ne ovat niin kipeitä ettei pyörällä pystynyt ajamaan... huomasin sen että jos käytin jonkun vieraan vessaa tai yleistä ja en muistanut suojata pöntön reunuksia paperilla niin heti tuli finnejä... mutta nykyään suojaan aina!! ja joskus pyyhin pakarat desinfionti aineella.. niin se on auttanut eikä ole paljon finnejä näkynnyt.. mitä nyt joitain pieniä mutta niihin en osaa sanoa mitään..
- Lissu
Mulla oli tosi paha finniongelma pitkän aikaa.
Ei auttaneet pesunesteet,antibiootit,eikä
e-pillerit.Kunnes luin että keliakia ja lak-
toosi-intoleranssi voivat aiheuttaa aknea.
Kokeilkaa muuttaa ruokavaliota,jos tuntuu
ettei mikään ole auttanut! Mulla ei ole ollut
aknea sen jälkeen kun poistin kaikki kotimaiset
viljat ruokavaliostani.- täällä
Mulla oli myös aina ennen reidet semmosten punasten pikkunäppyjen peitossa. Kun lopetin maidon ja leivän muiden viljatuotteiden syönnin (paitsi riisi ja kaura) ja vaihdoin kosteusvoiteet luonnollisiin öljyihin, niin näpyt katosivat!
- kärsivä
Heijj! Mulkin on näppylöitä perseessä ja reidissä :// Tosi häiritseviä!! Luin noita niksejä ja nyt kyllä koitan, pakko päästä eroon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155