Ihannenainen

Anonyymi

Ihannenainen:
- isot tissit
- leveä lantio (hyvä synnyttämään paljon poikia)
- kaunis kasvoiltaan
- tumma
- kuuliainen
- ahkera
- hyvä ruoanlaittaja
- rikas
- siivoaa paljon ja yksin
- tottelee annettuja ohjeita
- käyttäytyy moitteettomasti, eikä kiroile
- on edustava sosiaalisissa tilanteissa
- tuo aamiaisen sänkyyn ja lämmittää tohvelit
- on aina valmis seksiin ja erilaisiin seksuaalisiin kokeiluihin
- hiljenee käskystä
- rauhoittuu käskystä
- osaa valmistaa makkaroita
- tuntee viinit
- käyttää korkokenkiä kotioloissa

37

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkonäöltäni olen tuollainen mutta muuten... En todellakaan ole mikään miellyttäjä vaan ennemminkin pahis joka tykkää haastaa ja kyseenalaistaa. Korkokenkiäkin voin joskus käyttää kun oikein innostun mutta teen kaiken itseni takia... Koska haluan ja nautin... Kenenkään käskyteltäväksi en suostu paitsi ainoastaan seksissä jos sitä itse haluan...

      • Anonyymi

        Onnistuuko makkaroiden valmistaminen ja poikien synnyttäminen?


      • Viestittele, olen hakenut ja etsinyt sinua


    • Anonyymi

      Miksi synnyttää, koulut menneet paskoiksi,
      lapset joutuu huumeen uhreiksi,
      huumeiden kautta seksiorjiksi ja
      huumeet tappaa elimet,maksan,aivot
      Ja kun koulussa ei pärjää niin masentuu ja
      joutuu esim.sol siivojaksi, kinteistön
      huoltajaksi ym. Niiden työaika ja vaatimukset
      epäinhimillisiä.
      Eikä EU vaadi inhimillisyyttä näissä asioissa
      EU imee suomen verorahat.
      terveydenhoito, koulut, vanhustenhoito
      ne tärkeimmät koko ajan huonontuvat.
      Ei lapsillasi ole tulevaisuutta ,vaan kärsimysyä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tatuoinnit eivät tosiaan käy. Liikakilot ovat merkki hyvästä selviämiskyvystä ankarissa elinolosuhteissa, mutta koska naisen tulee olla rikas, niin vararavintoa ei saisi olla ja naisen tulee olla sopusuhtainen mitoiltaan.


    • Anonyymi

      Toi tohveleiden lämmitys ja Korkkarit ei onnaa. Poikia oon synnyttänyt. Alistuvaa sorttia en ole. Muuten osuu aika hyvin..

      • Anonyymi

        Voisin arvioida tarkemmin, jos täytät aloituskirjoitukseni lomakkeenomaisesti. Olen kyllä skeptinen hakemuksenne suhteen, sillä kuuliaisuus ja tottelevaisuus ovat hyvin tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin arvioida tarkemmin, jos täytät aloituskirjoitukseni lomakkeenomaisesti. Olen kyllä skeptinen hakemuksenne suhteen, sillä kuuliaisuus ja tottelevaisuus ovat hyvin tärkeitä.

        Miksi "kuuliaisuus ja tottelevaisuus" ovat "hyvin tärkeitä"? Kuulostaa ihan siltä että etsit koiraa etkä naista.


    • Anonyymi

      - tissit ✔ (75e)
      - levee lantio ✔ (oon kyllä hartioista leveempi)
      - hyvä synnyttään poikia ✔ (todistekin löytyy)
      - kaunis kasvoiltaan ✔
      - tumma ✔ (tai no on mulla ainakin todella tummanruskeat silmät)
      - kuuliainen ✖
      - ahkera ✔
      - hyvä ruoanlaittaja ✔
      - rikas ✖ (hyvin toimeentuleva kylläkin)
      - siivoaa paljon ja yksin ✖ (siivoaa sen mitä tarvii siivota)
      - tottelee annettuja ohjeita ✔ (jos niissä ohjeissa on järkeä)
      - käyttäytyy moitteettomasti eikä kiroile ✔ (samanlaisessa seurassa)
      - on edustava sosiaalisissa tilanteissa ✔
      - tuo aamiaisen sänkyyn ja lämmittää tohvelit ✔ (kunhan siinä sängyssä ei tarvitse itse nukkua, koira voi nukkua tohveleiden päällä niin ovat aina lämpimät)
      - on aina valmis seksiin ja erilaisiin seksuaalisiin kokeiluihin ✖ (no ei nyt sentään kenen tahansa kanssa)
      - hiljenee käskystä ✖ (pyynnöstä kyllä)
      - rauhoittuu käskystä ✖ (sama kuin edellä)
      - osaa valmistaa makkaroita ✔ (osaa kyllä mitä vaan, mutta kaupasta saa hyviä helposti)
      - tuntee viinit ✔ (punainen, valkoinen ja rosé, tunnistan kyllä ... en itse huoli)
      - käyttää korkokenkiä kotioloissa ✔ (ei vaadittu, että aina)

      Aika kauas jäi näköjään. Thank god!

      • Anonyymi

        Kuuliaisuuden puute on selvästi vikana tämän ehdokkaan kohdalla, sekä haluttomuus siivota. Varallisuus on myös hieman alakanttiin.

        Seksin suhteen asia menee niin, että naisen tulee viipymättä ryhtyä seksiin miehen ilmoittaessa seksin aloittamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuliaisuuden puute on selvästi vikana tämän ehdokkaan kohdalla, sekä haluttomuus siivota. Varallisuus on myös hieman alakanttiin.

        Seksin suhteen asia menee niin, että naisen tulee viipymättä ryhtyä seksiin miehen ilmoittaessa seksin aloittamisesta.

        Kyllä, en ole koira. Tosin kaikki koiratkaan eivät ole erityisen kuuliaisia. Olen varmaan väärää rotua. En palvelualtis, vaan enemmän itsenäinen toimija.

        Ja kyllä, en mitään järkeä siivota, ellei ole mitään siivottavaa. En ole erityisen pakkomielteinen ihminen. Enemmän tarpeiden mukaan toimiva.

        Rikkaus on suhteellinen käsite. Olisikin järkevämpää ilmoittaa selkeä lukuarvoinen vaatimus nettovarallisuuden suhteen. Mehän emme lopulta voi lainkaan tietää mikä sinusta on "rikas".

        No minä olen yhden miehen nainen. En siis todellakaan rupea seksipuuhiin jokaisen seksiä vaativan miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, en ole koira. Tosin kaikki koiratkaan eivät ole erityisen kuuliaisia. Olen varmaan väärää rotua. En palvelualtis, vaan enemmän itsenäinen toimija.

        Ja kyllä, en mitään järkeä siivota, ellei ole mitään siivottavaa. En ole erityisen pakkomielteinen ihminen. Enemmän tarpeiden mukaan toimiva.

        Rikkaus on suhteellinen käsite. Olisikin järkevämpää ilmoittaa selkeä lukuarvoinen vaatimus nettovarallisuuden suhteen. Mehän emme lopulta voi lainkaan tietää mikä sinusta on "rikas".

        No minä olen yhden miehen nainen. En siis todellakaan rupea seksipuuhiin jokaisen seksiä vaativan miehen kanssa.

        Eräs vaatimuksistani on, että kyseessä on ihmisnainen, eikä esimerkiksi koiranainen tai marsunainen. Tämä on voidaan tulkita vahvuudeksi hakemuksessanne.

        Siivoaminen on hyvin tärkeä osa-alue, sillä tulevassa kartanossani on valtavasti tilaa ja niiden puhtaanapito on luonnollosesti naisen vastuulla.

        Mikäli nainen joutuu käymään töissä suodakseen miehelleen miellyttävän elämän kartanonherrana, mieluiten kehä-1 sisäpuolella, ei nainen ole selkeästi kyllin rikas. Tosin metsästysmaiden laajuus ja sijainti saattavat kompensoida varattomuutta, jos ne sijaitsevat länsi-helsingissä tai espoossa.

        Seksi on luonnollisesti yksinoikeus miehelle, eikä naisella tule olla muita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs vaatimuksistani on, että kyseessä on ihmisnainen, eikä esimerkiksi koiranainen tai marsunainen. Tämä on voidaan tulkita vahvuudeksi hakemuksessanne.

        Siivoaminen on hyvin tärkeä osa-alue, sillä tulevassa kartanossani on valtavasti tilaa ja niiden puhtaanapito on luonnollosesti naisen vastuulla.

        Mikäli nainen joutuu käymään töissä suodakseen miehelleen miellyttävän elämän kartanonherrana, mieluiten kehä-1 sisäpuolella, ei nainen ole selkeästi kyllin rikas. Tosin metsästysmaiden laajuus ja sijainti saattavat kompensoida varattomuutta, jos ne sijaitsevat länsi-helsingissä tai espoossa.

        Seksi on luonnollisesti yksinoikeus miehelle, eikä naisella tule olla muita miehiä.

        Jos naisella runsaasti varallisuutta, niin miksi hän siivoaisi itse? Etsit selvästi jotain varsin eksentristä varakasta ihmistä, joka ei halua käyttää varallisuuttaan oman elämänsä mukavuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisella runsaasti varallisuutta, niin miksi hän siivoaisi itse? Etsit selvästi jotain varsin eksentristä varakasta ihmistä, joka ei halua käyttää varallisuuttaan oman elämänsä mukavuuksiin.

        Tulevassa avioliitossa nainen luonnollisesti luovuttaa varallisuutensa minulle myötäjäisinä. Näin vältymme kiusallisilta taloudellisilta sekaannuksilta, jotka taitamaton taloudenpito helposti aikaansaa. Varallisuus tulee säilyttää perheessäni, jolloin ulkopuolisten palvelujen hankinta pyritään minimoimaan. Luonnollisesti hyvin perusteltu palvelu, johon voidaan kohdentaa täysimääräinen kotitalousvähennys, saatetaan hyväksyä naisen jättämästä seikkaperäisestä anomuksesta. Tällaisia palveluja olisivat esimerkiksi kattomaalausten restaurointi ym. joissa amatöörinaisen työ saattaisi tärvellä miljoonien arvoiset vuosisatoja vanhat maalaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevassa avioliitossa nainen luonnollisesti luovuttaa varallisuutensa minulle myötäjäisinä. Näin vältymme kiusallisilta taloudellisilta sekaannuksilta, jotka taitamaton taloudenpito helposti aikaansaa. Varallisuus tulee säilyttää perheessäni, jolloin ulkopuolisten palvelujen hankinta pyritään minimoimaan. Luonnollisesti hyvin perusteltu palvelu, johon voidaan kohdentaa täysimääräinen kotitalousvähennys, saatetaan hyväksyä naisen jättämästä seikkaperäisestä anomuksesta. Tällaisia palveluja olisivat esimerkiksi kattomaalausten restaurointi ym. joissa amatöörinaisen työ saattaisi tärvellä miljoonien arvoiset vuosisatoja vanhat maalaukset.

        Ah ok ... etsit siis myös ihan helvetillisen tyhmää naista. Kannatta pistää se ekaksi tohon listaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah ok ... etsit siis myös ihan helvetillisen tyhmää naista. Kannatta pistää se ekaksi tohon listaasi.

        Tosin se nainen ei olis enää rikas, koska raha ei pysyis käsissä. Mitäs avuja sulla on, että nainen vois susta kiinnostua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuliaisuuden puute on selvästi vikana tämän ehdokkaan kohdalla, sekä haluttomuus siivota. Varallisuus on myös hieman alakanttiin.

        Seksin suhteen asia menee niin, että naisen tulee viipymättä ryhtyä seksiin miehen ilmoittaessa seksin aloittamisesta.

        Hyi helevetti... Mikset vain osta seksinkukkea? Et sinä pysty mihinkään parisuhteeseen, elät pelkkää unta, kukaan nainen ei tule täyttämään vaatimuksiasi.


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut robottia? Niitähän alkaa olla käytössä

      • Anonyymi

        Robotilla ei oo rahaa. Kyseinen herra aikoi rikastua naisen kustannuksella.


    • Leveät lantiot, hyvät rinnat, reitevä, nätit kasvot, suudelmahuulet, pitkät hiukset plussaa, ei tatuointeja ja alkoton. Ei välttämättä tarvitse olla synnyttäjä, mutta kiihkeä ja eroottinen, käyttää hamettakin ja korkkareita edes joskus. Mihinköhän on kadonnut kaikki kurvikkaat Pirkanmaalta, kun ei ole löytynyt?

      • Anonyymi

        Ehkä ne uskaltaa tulla ulos, kun aurinko alkaa lämmittään. Ei niitä talvella näe, kun pelkäävät pakkasta.


      • Anonyymi

        Ei he viihdy Pirkanmaallaa - sun mentävä merta edemmäs kalaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei he viihdy Pirkanmaallaa - sun mentävä merta edemmäs kalaan

        Täytyy mennä heti, kun Kim Kardshien eroaa siitä apinan näköisestä. Olispa Suomessa samanlaisia rouvakoon naisia, eikä tarvitse rikas naisen olla, hyvä seksi ja rakkaus riittää


    • Anonyymi

      Erehdyin kerran naisseurassa kertoman naisihanteestani: isorintainen, kaunis, varakas, halukas. Erään naisen kommentti palautti minut maanpinnalle: "Ja epätoivoinen".

      • Anonyymi

        Oon kaikkea tuota mutten kovin varakas, omaisuutta löytyy muttei miljoonittain


      • Anonyymi

        Jos nainen on isotissinen, kaunis, varakas ja halukas, niin sillä on jonoa. Mitä sulla on sille tarjota?? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen on isotissinen, kaunis, varakas ja halukas, niin sillä on jonoa. Mitä sulla on sille tarjota?? :)

        Olisin mennyt jonon päähän tarjoamaan, mutta en enää sopinut. Siellä oli jo joku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kaikkea tuota mutten kovin varakas, omaisuutta löytyy muttei miljoonittain

        Kyllä varatonkin kaunotar ilman miljoonia käy, mihin nekin on kadonnut


      • Anonyymi
        bokotti kirjoitti:

        Kyllä varatonkin kaunotar ilman miljoonia käy, mihin nekin on kadonnut

        Mihinköhän ne varattomatkin leveälanteiset katosi ja nätit? Jos olet alkoton, 25-55v, osaat laittaa ruokaa ja viihdyt kotonakin, sekä edes joskus kiihkeä, eikä vain juhannuksena ja jouluna, niin vastaile: jukkap9 at luukku ja com , m50v


    • Anonyymi

      Japanissa tekevät tuollaisia. En tiedä onko vielä verkkokaupassa.

    • mun top10 ihannenaista
      1. janita vaaleahiuksinen ruskeasilmäinen
      2. katja punatukkainen ruskeasilmäinen
      3. noora vaaleahiuksinen sinislmäinen
      4. hanna punatukkainen ruskeasilmäinen
      5. laura punatukkainen ruskeasilmäinen
      6. marjo punatukkainen ruskeasilmäinen
      7. riikka vaaleahiuksinen vihreäsilmäinen
      8. katja vaaleahiuksinen vihreäsilmäinen
      9. riikka punatukkainen ruskeasilnmäinen
      10. pauliina vaaleahiuksinen vihräsilmäinen

    • Anonyymi

      Älä nyt järkyty mutta voit saada myös pelkkiä tyttäriä.

    • MUN IHANNENAINEN
      VAALEAHIUKSINEN
      VIHREÄ SINI TAI RUSKEASILMÄINEN
      ELÄINRAKAS
      HUMORISTINEN
      TEMPERAMENTTINEN
      INNOKAS
      JA PERSOONALLISUUS

      • Anonyymi

        Eli minä🤩👌


    • Anonyymi

      Vaalea

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe