Minulla takahampaissa muovipaikat jotka reikiintyy saumoista. Onko keraamiset paikat kestäviä ja kannattaako niihin sijoittaa rahat? Mikä on paras keraaminen materiaali? Olen miettinyt myös kultapaikkoja. Paikat tulevat takahampaisiin joten värillä ei väliä. Keraamista kruunua myös miettinyt, mutta hammasta on vielä jäljellä paljon (yhdesti paikatut) joten se ei varmaan kannata, kun hammasta kummiskin hiotaan kruunulle sopivaksi aika paljon. Tarkoitus olisi saada mahdollisimman pitkäikäinen ratkaisu ettei jatkuvasti tarvi ravata paikkauttamassa reikiä/lohkeamia.
Keraamiset paikat muovin tilalle?
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Keraamiseen paikkaan kannattaa sijoittaa, on hintansa arvoinen pitkän päälle. En tiedä, onko keramiikoissa valittavaa. Jos on, hammaslääkäri valitsee.
Vaikka keraaminen paikka on siisti, luja ja pitkäikäinen, ikuista ei mikään ole. Hammas voi hajota ympäriltä. - Anonyymi
En itse tiedä ketään jolla olisi keraaminen paikka enkä ehkä itse sijoittaisi sellaiseen rahoja. Mitä jos sellaisenkin sauma alkaa reikiintymään?
- Anonyymi
Minulla on kaksi keraamista kruunua. Keraamisesta paikasta en ole kuullut eikä sellaista ole kukaan koskaan edes tarjonnut. Käsitykseni mukaan, jos keraamista laitetaan, se on aina kruunu. Kallishan se keraaminen on, mutta oman kokemukseni mukaan erittäin hyvä. Kruunun laitto onnistuu nykyisin hammaslääkärillä (jolla on tarvittavat laitteet) yhdellä käynnillä. Kaikkialla tuota valmiutta ei ole, joten kannattaa kysellä ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102