Patologinen pettäjämies

Anonyymi

Mikä ajaa miehen jatkuviin seksisuhteisiin
Ja aivan sama millaisten naisten kanssa
On kotiäitiä ja maksullista naista jne
Harrastanut tätä vuosikausia
Ihan kaikissa suhteissa
Kotona saa seksiä paljon
On kaunis ja seksikäs kumppani.
Mies itse jo vanhan ja kuluneen näköinen sekä oloinen

14

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luonnevika, addikti... onhan noita syitä. Onko sun ukkos vai..

      • Anonyymi

        Raamatussa sanotaan, "menkää ja lisääntykää". Minä ja mäkihyppääjä Nieminen näitä Raamatun käskyjä olemme pitäneet yllä. Ketään en ole raiskannut, joskus tilanne ollut melkein päinvastainen, mieskin joutuu säälipanoja tehdä.


    • Anonyymi

      Alfa-uroksen perusjuttu. Naiset eivät tajua, eivätkä beta-miehetkään.

      • Anonyymi

        Kovin on tasottomia nämä teidän "alfat". Panevat kaikkea missä vaan on reikä ja jopa maksavat panoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on tasottomia nämä teidän "alfat". Panevat kaikkea missä vaan on reikä ja jopa maksavat panoistaan.

        Ainakin itselläni vähintään kaksi avioliiton ulkopuolista seksikumppania joka viikko. Joskus vain yksi ja joskus kolme tai enemmän. Kaikkiaan kumppaneita on kymmeniä ja näiden kanssa tulee sekstailtua. Hauskimpia ovat pikapanot tuntemattomien kanssa lentokenttien vessoissa tai tavaratalon sovituskopeissa.

        Miksei joskus vähän maksaisikin, esim. työmatkoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin itselläni vähintään kaksi avioliiton ulkopuolista seksikumppania joka viikko. Joskus vain yksi ja joskus kolme tai enemmän. Kaikkiaan kumppaneita on kymmeniä ja näiden kanssa tulee sekstailtua. Hauskimpia ovat pikapanot tuntemattomien kanssa lentokenttien vessoissa tai tavaratalon sovituskopeissa.

        Miksei joskus vähän maksaisikin, esim. työmatkoilla?

        Et siis ole alfa. Ei siinä sen kummempaam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole alfa. Ei siinä sen kummempaam

        Hauskin juttu viimeajoilta oli joskus marraskuussa, kun minulla oli sessio tuntemattoman kanssa sovituskopissa prismassa. Se vaan meni siihen ihan hetkessä. Aviomies oli kaupassa toisaalla lasten kanssa ja vaimo hoidettavana. Näin perheen myöhemmin ja emännällä oli posket punaisena ja hymyili leveästi. Miehellä ei ollut tietenkään mitään hajua ja oli ihan pihalla tapahtuneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskin juttu viimeajoilta oli joskus marraskuussa, kun minulla oli sessio tuntemattoman kanssa sovituskopissa prismassa. Se vaan meni siihen ihan hetkessä. Aviomies oli kaupassa toisaalla lasten kanssa ja vaimo hoidettavana. Näin perheen myöhemmin ja emännällä oli posket punaisena ja hymyili leveästi. Miehellä ei ollut tietenkään mitään hajua ja oli ihan pihalla tapahtuneesta.

        Hauskaa kyllä vartija olis aika nopsaan katsomassa perään siellä sovituskopissa.


    • Anonyymi

      Kamalia nuo pettäjämiehet, ottaa sitten nuo peräkammarin pojat. Se on niin kuin pörssi-osakkeissa, on kysyntään, on tarjontaa.

    • Anonyymi

      "Mies itse jo vanhan ja kuluneen näköinen sekä oloinen"

      Aloittaja toteaa kuitenkin tuon miehen saavan naisia sänkyyn joka paikassa. Jokin ei täsmää.

      • Anonyymi

        Naisia saa kuka vaan, kun vaan tarpeeksi viitsii niitä kehua herkkupepuiksi, vaikka olis minkälainen latta- tai selluliittiperse. Parhaiten toimii puolitutuille varatuille muoville, että jauhaa olleensa jo monta vuotta kiinnostunut. Housut tippuu, kun polveen potkaisee.


    • Anonyymi

      Miksi miettiä asiaa tottunut addiktoinut ja muuta.Parempi antaa jokaisen olla mitä on.

    • Anonyymi

      Seksiaddikti. Sairas.

    • Anonyymi

      Melkein kuin minä, mutta naiseni on aina olleet ok näköisiä.
      Jossain vaiheessa oli kysymään niin paljon että joutui aikataulut takaan vapaa-ajan.
      Sitten kun aloin olla pettäjäkumppanini kanssa, perin tietysti häntäkin taas toisen kanssa. No, ei siitäkään sitten tullut mitään ja löysin uuden naisen. Tietenkin taas oli jotain touhua ekan pettäjäkumppanini kanssa. Ei vaan oma kantti tainnut kestää ja taas vaihtui seurustelukumppani. No, eihän sekään kauaa menestynyt kun taas piti jotain touhuta.
      Tuli sitten useamman kuukauden tauko ettei ollut ketään. Se tuntui ikuisuudelta. Jostain löytyi nainen joka oli tahollaan avioliitossa ja halusi vain seksiä. Mikäs siinä, olin tavallaan uudessa osassa kun itse olin vapaa. Ei sitten mennyt kauaakaan kun löytyi uusi nainen ja oltiin jo oltu monta kuukautta yhdessä, kunnes taas alkoi vanha vaiva vaivaamaan. Tämäkin suhde sitten loppui. Vaikkakaan en ole jäänyt kiinni pettämisistäni.
      Sen jälkeen oli joitakin yhden yön - muutaman viikon suhteita.
      Aina on ihmisiä jotka kyttää toisten tekemisiä ja menemistä. Joku nuorempi tyyppi oli sitten puhunut ystävälleni että hirveä panomies tuo xxxxxx. Ystäväni oli vaan todennut että ei varmasti ole. Ihmetteli että mistä tuollaisia juttuja keksitään. Tietenkin ne oli vain kateellisten valheita. Olinhan jo vanhempi äijä, yli 50 v mittarissa.
      En ole mitenkään ylpeä tekemistäni. Mutta en ala katumaankaan tekojani. Se ei mitään auta. Tietysti oli monia hienoja hetkiä, kiitos niistä. Jonkinlainen sairaus tämä täytyy olla, mutta eihän mistään tähän apua saa, ei ainakaan naispuoliselta ammattiauttajalta.
      Nyt muutaman vuoden jälkeen tuosta ajasta, olen toista kertaa aviossa, ja vähän rauhoittunut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe