kumma se jumala kun olen jo 6v pilkannut

Anonyymi

Ei kuulu ei näy ja vielä muutaman kymmenen vuotta pilkkaan.

28

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen että olemme molemmat pilkanneet vain epäjumalia, eihän tuollaista jatkettua pilkkaa oikea jumala kestäisi.

      Ajatus ei tietysti epäjumalanpalvojaa hetkauta.

      • Anonyymi

        Jos on niin fiksu, ettei usko uskovaisten valheisiin niin on niin fiksu, ettei retardeja elätä.


    • Anonyymi

      "Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
      2 Piet. 3:9

      • Anonyymi

        Juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.


    • Anonyymi

      idiootit jos minua lähestyvät uskon asioissa niin annan lopetuspiikin.

      • Anonyymi

        Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.

        Ei ole enää lähestyneet 🤣


    • Anonyymi

      Sekavaa nettihörhöyttä ei lasketa pilkaksi. Se on tyhmyyttä.

      • Anonyymi

        Jumalan palvoja on häviäjä, joka ei pärjää todellisuudessa vaan pakenee mielikuvitusmaailmaansa piiloon.


    • Anonyymi

      Jumala on kuin muuri ja sinä olet pieni mies sen muurin edessä, kun syljet niitä pilkkojasi muuria päin... Ne pilkat vain kimpoavat takaisin sinuun. Eli ne sinun pilkat vain satuttavat sinua. Sydämmesi ei ole oikeassa paikassa ja sinä kärsit siitä.

      • Anonyymi

        Kuinka voisi olla kuin muuri kun ei ole edes olemassa? Kysyn vaan.


      • Anonyymi

        Ongelma on se, ettei ole muuria tai mitään jumalaa, jota voisi parrasta vetää.
        Totta on se, että saan iloa siitä, että haukun valehtelijoita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja saa pilkata niin kauan kuin Jumala sen sallii ja sen jälkeen se muuttuu katkeraksi itkuksi ja hammasten kiristykseksi.

      • Anonyymi

        Minä olen kuollut ja tiedän kuolemaan päättyvän.


    • Sääliksi käy oikeasti ,ellet tee parannusta pilkastasi ja usko Jeesukseen.
      Minä tiedän Hengen kautta ,että sinäkin ja jokainen pilkkaaja seisoo elävän Jumalan edessä aikanaan ja siellä pilkka ei enää ehkä naurata vaan nauru saattaa olla kauhua.
      Jumala ei pilkasta hätkähdä ,mutta aikanaan raja täyttyy.
      Jumalan luomusta on kaikki niin kannattaa olla nöyrä ...

      • Anonyymi

        Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

        Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

        Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..

        Huomaa ,että ei sinulla ole mitään ymmärrystä ,mitä tässä maailmassa tapahtuu .
        Toivon kuitenkin ,että saat ymmärryksen joku päivä.


    • Anonyymi

      Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on pilkannut Jumalaa? Ei mene aloittajalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

      • Anonyymi

        Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

        Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

        Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!

        vaahtokarkeista saa grillattuna hyviä.


    • Anonyymi

      ilmankos Barabbaan etunimikin oli jeesus.

    • Anonyymi

      Et pilkkaa enää kun joskus makaat sairaalan vuoteella vakavasti sairaana ja tiedät että loppu on lähellä.

      • Anonyymi

        Olen ollut teholla hengityskoneessa, joten vertauksillasi ei ole mitään arvoa.


    • Anonyymi

      Ikivihreys ei kestä https://youtu.be/e-XmrWb3qLM
      Jos heräät omaan huutoosi https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007884438.html
      nevergiverevergreenslaves

    • Mistä aloittaja on saanut käsityksen, että Jumalan tuomio tulisi jo tässä elämässä?

    • Anonyymi

      Sinun pitää aloittaa eri jumalien pilkkaaminen aakkosjärjestyksessä. Pidä kuitenkin kirjaa missä olet menossa, sillä jos jotakin Jumalaa pilkatessa salama iskee sinut hengiltä, niin koe on toistettavissa.

      LippuHelvettiinKiitos

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe