Pajeron renkaat

dille

Mistä kannattaa Pajeron normaalikokoisia kitkarenkaita ostella vai vain marssia lähinpään rengaskauppaan? Mitä kannattaa maksaa?

4

1513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l-200

No niin.

No miksi kummassa pitää saada kitkarnkaat alle?
      Pääset todennäköisesti pienemmillä rengaskuluilla jos ostat kesärenkaat ja kunnon nastarenkaat talveksi ja heität ajatukset kitkarenkaista romukoppaan.
      Siksi 2:t renkaat koska maasturi on painava auto ja kesällä kitkat kuluvat nopeasti vaihtokuntoon, pahimillaan joudut ostamaan jo kesän ajon jälkeen uudet kitkat syksyksi.
      Sitäpaitsi, talvella maasturissa likimain "ainoa" oikea rengas on kunnollinen nastarengas koska liukkailla ajetaessa veto- ja sivuttaispito ovat tärkeitä siitä syystä ettei ajelu menisi holtittomaksi liukasteluksi, ja ihan kokemuksen äänellä sanon että luistossa menevä maasturi on Veemäinen ajettava.

Itseppä ratkaisusi teet, ja parhat renkaat oli ne sitten mitkä tahansa niin paikallinen rengasliike yleensä tekee parhaan tarjouksen kokonaishinnaltaan.

Terveisin.
      L-200.

• Mika

Juu olet ihan oikeassa, kahdet renkaat pitää olla. Talvella nastarenkaat ja kesällä kesärenkaat.

Jos sitten on ihan oikeasti hurahtanut maastoautoiluun ja autolla tulee huomattava osa kilomerteistä teiden ulkopuolella, niin sitten jotkut monsterirenkaat. Tosin 95% maastureista ei juuri asvaltoidun tien ulkopuolelle mene.

Kitkarenkaat ovat aivan liian pehmeää kumia että kestäisivat kesäkelejä. Jos taas vastaavasti kestävät - eivät pidä talvella.

Jokin tunnettu talvirenkaan valmistaja. Nokialainen, Good Year... Itselläni 255/75 R15 sarja reilu 550 eur.

Kesärenkaita nyt kysellyt, uusiorenkaat 235/75 R15 noin 250....350 eur ja uudet renkaat 400...600 eur tuossa koossa.

Rengasliikeet osaavat auttaa asiassa. Useimmiten kannattaa kysyä tarjous kahdelta, kolmelta paikalliselta rengsaliikkeltä, sillä minä säästin lähes 70 eur

• dille

No M S renkailla pärjäsin Chevy vanilla kohtalaisen hyvin eikä renkaat edes olleet varsinaiset kitkat.Kävin ulkomailla jatkuvasti joten en viitsinyt vaihtaa renkaita vähän väliä.
      Nykyisin kyllä käytän nastoja talvella.
      Pajeroa olen ostamassa ja tämän takia kiinnostaa mitä rengaista joutuu maksamaan koska käytetyissä renkaat on mitä on.

• esa h

itelläni pajerossa aurora 31x10.5x15 maksavat alle laitetuna n 105 euroa kipale varmaankin löytyy kapeempia malleja ja on ainaski hinta laatu suuhde kohdalaan. ovat tyyppiä m s. hyvät kevään jatkot ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60