Ootteko itkeneet ihastuksen vuoksi?

Anonyymi

Jos ootte, niin missä ja millä "tyylillä" itkit. Näkikö kukaan? Ja jos on/oli erityinen syy itkuun niin saa sanoa.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen kyllä vierähti pari kyyneltä, ku ihastus laitto niin ihanan viestin. Olin vaan superonnellinen :D

• Ootteko itkeneet ihastuksen vuoksi? - Olen itkenyt.

Jos ootte, niin missä ja millä "tyylillä" itkit. - Ihan kotosalla tuli vollotettua.

Näkikö kukaan? - Ei nähnyt, ei olis varmaan ymmärtänyt yhtään, jos olis nähnyt kukaan.

Ja jos on/oli erityinen syy itkuun niin saa sanoa. - Se on se tunteiden yllättävä voima, kun ne ottaa susta otteen ja tietysti broken heart, kun ymmärtää että no can do.

• Anonyymi

No enpä kyllä. Vaikea ymmärtää sellaisten tunne-elämää, joille ihastuskin voi aiheuttaa noin voimakkaita reaktioita.

• Anonyymi

Kurjaa olisi olla tuollainen tunnevammainen kuin sinä.
        Toiset on herkemmän luontoisia ja kokee tunteet normaalia enemmän. Itse ainakin olen monet kerrat itkenyt moniakin asioita elämän varrella, ja se ei tee minusta yhtään sen huonompaa.
        Olen onnellinen että pystyn kokemaan eri tunteita, vaikkakin se välillä sattuukin.

Toivottavasti pystyt ”kasvamaan” ihmisenä. Mahtaa olla tunne köyhää sun elämäsi.

Kaikkea hyvää silti sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa olisi olla tuollainen tunnevammainen kuin sinä.
        Toiset on herkemmän luontoisia ja kokee tunteet normaalia enemmän. Itse ainakin olen monet kerrat itkenyt moniakin asioita elämän varrella, ja se ei tee minusta yhtään sen huonompaa.
        Olen onnellinen että pystyn kokemaan eri tunteita, vaikkakin se välillä sattuukin.

Toivottavasti pystyt ”kasvamaan” ihmisenä. Mahtaa olla tunne köyhää sun elämäsi.

Kaikkea hyvää silti sulle

Samoin sinulle.

Nauran päivittäin, ja itkenkin aina joskus. Koskaan ihastumisasiat eivät kuitenkaan ole aiheuttaneet itkua, onnellisuuden tunteita kyllä.

• Ei kaikki ihastukset, mutta jotkut ihmiset koskettaa syvemmin, kuin toiset. Joihinkin ihastuu syvemmin, kuin toisiin. Toiset ihastumiset on jo lähempänä rakastumista, kun toiset vaan kevyttä leikkiä.

Mitä syvemmin ja mitä enemmin sitä kipeämpää tekee, kun tunteet nujerretaan. Omasta tai toisen toimesta.

• SheHe kirjoitti:

Ei kaikki ihastukset, mutta jotkut ihmiset koskettaa syvemmin, kuin toiset. Joihinkin ihastuu syvemmin, kuin toisiin. Toiset ihastumiset on jo lähempänä rakastumista, kun toiset vaan kevyttä leikkiä.

Mitä syvemmin ja mitä enemmin sitä kipeämpää tekee, kun tunteet nujerretaan. Omasta tai toisen toimesta.

Ja joskus voi itkeä ilostakin, että koki jotain niin voimakasta jotain kohtaan. Ei se itku aina surusta tule.

• SheHe kirjoitti:

Ei kaikki ihastukset, mutta jotkut ihmiset koskettaa syvemmin, kuin toiset. Joihinkin ihastuu syvemmin, kuin toisiin. Toiset ihastumiset on jo lähempänä rakastumista, kun toiset vaan kevyttä leikkiä.

Minäkin itkin syvemmän ihastuksen puolesta vuosia sitten. Tuli vain mieleen, että olisin halunnut hänen kanssaan naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Hän oli eri mieltä - sitä itkin vuosia myöhemmin. Oikeastaan tämä ihastuminen oli syvempi rakastuminen.

Olet tullut takaisin, mutta et JanX -nimimerkillä?

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Minäkin itkin syvemmän ihastuksen puolesta vuosia sitten. Tuli vain mieleen, että olisin halunnut hänen kanssaan naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Hän oli eri mieltä - sitä itkin vuosia myöhemmin. Oikeastaan tämä ihastuminen oli syvempi rakastuminen.

Olet tullut takaisin, mutta et JanX -nimimerkillä?

Itku on ihan hyväksi. Terapeuttista.

Itkit pettymystä?

Puskissa koitin lymyillä, mut unohtu painaa käytä nimimerkkiä anonyymi ja en jaksa oikoa joksikin muuksi luulijoita.

• SheHe kirjoitti:

Itku on ihan hyväksi. Terapeuttista.

Itkit pettymystä?

Puskissa koitin lymyillä, mut unohtu painaa käytä nimimerkkiä anonyymi ja en jaksa oikoa joksikin muuksi luulijoita.

SheHe: "Itkit pettymystä?"

Joo, itkin pettymystä vuosia myöhemmin. Tuli vain mieleen, että olisin halunnut hänet. Olet oikeassa - itku on terapeuttista. Seuraava rakastuminen sai unohtamaan hänet pitkälti.

Ei minusta puskista kannata kirjoitella. Jos tekee mieli tekee pitää taukoa - niin pitää nickillä tauon ja palaa sitten kirjoittelemaan nickin keran. Hyvää helmikuun puoltaväliä! :)

• HOPE.LOVE kirjoitti:

SheHe: "Itkit pettymystä?"

Joo, itkin pettymystä vuosia myöhemmin. Tuli vain mieleen, että olisin halunnut hänet. Olet oikeassa - itku on terapeuttista. Seuraava rakastuminen sai unohtamaan hänet pitkälti.

Ei minusta puskista kannata kirjoitella. Jos tekee mieli tekee pitää taukoa - niin pitää nickillä tauon ja palaa sitten kirjoittelemaan nickin keran. Hyvää helmikuun puoltaväliä! :)

Voi kelju. :C

Kurjia nuo sydänsäryt, mutta kai ne tarpeellisiakin on elämän matkan varrella. Joskus sellainen sydänräky, kuten mä tunnetta kuvailen fyysisesti tuntuu sille, että sydän ihan oikeasti halkeaa ja lopettaa kohta lyöntinsä tai lyö miten sattuu. Tuntuu ihan fyysisesti kurkussa ja vatsassa kipuna.

Särkyneen sydämen oireita? Se on vaarallista tykästyä kehenkään, kun potkasee pian tyhjää ja saa slaagin. :)

Vähän vitsailen, vaikkei se oikeasti yhtään vitsiltä tunnukaan. Karseeta.

No niin kai se on, nicillä sitten ja taukoa kun tauottaa. Kiitos, samoin sinulle. :)

• SheHe kirjoitti:

Voi kelju. :C

Kurjia nuo sydänsäryt, mutta kai ne tarpeellisiakin on elämän matkan varrella. Joskus sellainen sydänräky, kuten mä tunnetta kuvailen fyysisesti tuntuu sille, että sydän ihan oikeasti halkeaa ja lopettaa kohta lyöntinsä tai lyö miten sattuu. Tuntuu ihan fyysisesti kurkussa ja vatsassa kipuna.

Särkyneen sydämen oireita? Se on vaarallista tykästyä kehenkään, kun potkasee pian tyhjää ja saa slaagin. :)

Vähän vitsailen, vaikkei se oikeasti yhtään vitsiltä tunnukaan. Karseeta.

No niin kai se on, nicillä sitten ja taukoa kun tauottaa. Kiitos, samoin sinulle. :)

Hyvää päivänjatkoa, sillä itse alan katselemaan sarjoja netistä, joten en ole täällä palstalla kirjoittelemassa. Kiitos näkemyksistäsi. Iltoja! :)

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Hyvää päivänjatkoa, sillä itse alan katselemaan sarjoja netistä, joten en ole täällä palstalla kirjoittelemassa. Kiitos näkemyksistäsi. Iltoja! :)

Samoin sinne. Mä teen ruokaa, kohta päästään popsimaan. :)

Iltoja.

• Olen itkenyt sen takia, kun olen ollut hyvin ihastunut. Eikä sitä nähnyt kukaan, yksinäni kotona itkin. Saatan muutenkin itkeä herkästi, esim. joku musiikki saattaa saada itkemään tai joku elokuva tai jonkun kirjan kohtaus. Joskus saattaa itkettää jo se, jos joku laulaja/muusikko kuoli mun mielestä liian nuorena tai kuoli mun mielestä liian traagisella tavalla.

Myös nauran helposti ja joskus myös saatan innostua jostain helposti, vaikka jos näen ihania kukkia tai musta ihanan näköisen koiran tai kissan (esim. vaikka kuvan netissä). Tai vaikka musiikki voi saada niin iloiseksi ja innostuneeksi, että tekee mieli tanssia.

• Muuten sitten, vaikka saatan itkeä herkästi tai herkistyä, niin en sitten kauheasti itke, jos olen hautajaisissa. En itkenyt äidin hautajaisissa enkä mummin (isän äiti) enkä papan (äidin isä). Yksinäni kotona olen sitten itkenyt monet kerrat. Kuitenkin vaikka olen herkkä, niin olen kai jotenkin sopeutunut kestämään vaikeita tilanteita, että vaikka välillä tuntuisi vaikealta, niin menen kuitenkin tavalla tai toisella eteenpäin ja selviydyn jotenkin. Tämä korona-aikakin menee siinä kuin muut, vaikka joskus kyllä on vähän ottanut henkisesti, varsinkin viime keväänä, kun monet paikat oli kiinni eikä voinut oikein mennä minnekään neljän seinän sisältä.

• Anonyymi

Eilen tirautin pari kyyneltä autossa, kun mietin saamiani herrasmiespakkeja. Nyt ajattelen, että kyllä tämä tästä, selviän kyllä.

• Anonyymi

Hävettää tunnustaa

• Anonyymi

Jos ei kiinnosta toisten ihmisten ajatukset siis pätkänkään vertaa, niin melloinen narsisti sitten täytyy minunkin olla.

• Muutaman kerran on tullut yksin piilossa itkettyä viimeisen vuoden aikana, ja itse asiassa nytkin olen vedet silmissä. Lähinnä oon tuntenu itteni arvottomaksi omissa silmissäni, et miten voin sitten olla mitään muuta kenenkään muunkaan silmissä. En tiiä. Itkut on tullu lähinnä niinä päivinä kun olen ollut helvetin kipeä, uupunut ja liian vähän saanut lepoa.

• Voi sinua. 🤗

Et ole Lauruska arvoton, olet arvokas ja ihana ihminen itsenäsi. Lepoa ja kevätaurinkoa. Voimia sinne!

• Anonyymi

Hymyillyt vain.

• Anonyymi

Hymyilee kuin lapsi

Hymy

• Lasketaanko koira?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3754
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3099
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2325
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2129
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1601
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1453
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe