Jos diesel henkilöautosta on poistettu DPF, DEF, EGR se tekee autosta laittoman jollainen ei saa leimaa katsastuksessa ja tulee ajokielto. Kun huomaavat että peukaloitu.
Koska nuo on tehty autoon vain pakokaasupäästöjen takia.
Sitten jos myyt sellaisen toiselle niin se on rikos jos autossa on kilvet ja tarkoitus liikenteeseen.
Poistettu DPF / DEF, EGR tekee autosta laittoman!
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti itsestään selvä juttu. Jos autosta poistetaan lakimääräiset päästöjä vähentävät tekniset laitteet, niin tietysti autosta tulee laiton ja se pitää poistaa liikenteestä. Samahan koskee muitakin laissa määrättyjä autoon liittyviä juttuja.
Eihän tämä ole mitenkään dieseliin liittyvä ominaisuus. - Anonyymi
Olen korjannut satoja diesel autoja ja huomannut lähes jokaisessa egr tulppaus tai sokeita tiivisteitä.
Myös loukku puolella erittäin monella virityksiä.
Nyt ruvetaan kaikki korjaamot puuttumaan tähän, minä en veronkorotuksia maksele kun nämä räätälit aiheuttaa sen omilla muunnoksilla.- Anonyymi
Minulla on diisel sekä bensa käytössä. Käytettynä ostettu. Bensakoneessa egr tulpattu jonkun edellisen omistajan toimesta.
- Anonyymi
Euro 6 kuormaautoissa on ohitettu kaikki maahantuojan toimesta pakkasella ei
pääse mihkään - Anonyymi
Myö ostetaan kohta sähköauto ja diesel myydään tai lahjoitetaan Afrikkaan.
- Anonyymi
Ne on siellä Afrikassa saman taivaan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885