Mikähän olisi hyvä uv suojallinen päivävoide aikuisen naisen herkälle iholle ?
Ihoni on talvisin kuiva, mutta kesällä iho hikoaa herkästi eli voide ei saa olla kovin rasvaista ainakaan kesällä!
Uv suojallinen päivävoide ?
2
183
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan ihmisestä, mikä käy kullekin. Jos oikein muistan, niin allergiasarjoissakin on päivävoiteita suojakertoimella. Esim. LV-sarjassa. Joskus kokeilin, muistaakseni oli luonnostaan aika ikävän hajuista.
Päivävoiteiden suojakerroin ei yleensä ole kauhean korkea, joten itselleni se ei riitä. Eli käytän nyt valkoisten hankien ja auringonpaisteen aikaan jo korkean suojakertoimen aurinkovoidetta. Ja saan näppyjä ja myös masknea. Huono yhdistelmä, kun joutuu käyttämään aurinkovoiteen päällä maskia.
Itse koen kaikki kasvovoiteet epämiellyttäviksi helteillä, mutta joudun silti käyttämään aurinkovoidetta. Nykyään en laita sitä enää otsalle, vaan kasvojen alaosaan, jota ei saa hatulla ja aurinkolaseilla suojattua. - Anonyymi
Pidä isolieristä hattua, Ulkoile aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Aurinkovoiteet tuskin terveellisiä, tiedä vaikka syöpää aiheuttaa aurinkovoiteiden kemikaalit. Parempi vain vältellä kesän ajan aurinkoa ja suojata iho vaatteilla, olla varjossa. Popsi porkkaanaa, saat beetakaroteenia ja iho ei pala niin herkästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872