Mies, miten lähestyt naista?

Anonyymi

Moni täällä valittelee, ettäettä naisia ei voi lähestyä. Naiset eivät kuulemma vastaa, jos vastaavat niin lakkaavat juttelemasta tai lopulta ainakaan eivät lähde treffeille. Syynä tähän on kuulemma läheas aina ulkonäkö. Miten siis lähestytte niitä naisia? Miten aloitat juttelun, mitä juttelet, mitä kysyt ja mitä kerrot? Tässä voisitte vaikka testata, että mikä niissä teidän jutuissa ehkä on vialla vai onko mikään. Mitä lähemmäs pääset sitä, mitä ihan aidosti sanoisit tai kirjoittaisit, niin sitä selkeämmän vastauksen voit saada. Jos siis vaikka istahdat vahingossa kivannäköisen naisen viereen baarissa, niin mitäs juttelet?

-möhköfantti-

161

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyisin naiselta tykkääkö seksistä.

      • Anonyymi

        Että tuntemattomalta, alkaisit sitten suoraan tollasia kysellä.

        Riippuu tietysti naisesta mitä sinulle vastattaisiin. Joku saattaisi ehkä alkaakin jonkinlaiseen keskusteluun, mutta tuskin kovin moni. Itse en joko vastaisi mitään tai toteaisin, että eipä taida olla sinun asiasi. Tuollainen seksikysymys on huono aloitus, vaikka olisit kuinka humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuntemattomalta, alkaisit sitten suoraan tollasia kysellä.

        Riippuu tietysti naisesta mitä sinulle vastattaisiin. Joku saattaisi ehkä alkaakin jonkinlaiseen keskusteluun, mutta tuskin kovin moni. Itse en joko vastaisi mitään tai toteaisin, että eipä taida olla sinun asiasi. Tuollainen seksikysymys on huono aloitus, vaikka olisit kuinka humalassa.

        Baarissa no harvoin käyn baarissa mutta silloin kyllä tulee puhuttua mukavia ja kehuttua naisia ja äkkiä ehdottaa kyllä kielihoidon antoa tai seksiä kyllä naiset jää jutteleen ja kun ei suostu niin oletan ettei ole kiinnostunut tai voishan sitä kysyä sen jälkeen että lähtiskö ulos parin päivän päästä kun on ajokunnossa mutta sitä ei ole tullut tehtyä vaan olettaa ettei naista kiinnosta ätmi ja sit jättää naisen rauhaan enkä häiritse häntä enään koskaan mutta harvoin tulee baareissa käytyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarissa no harvoin käyn baarissa mutta silloin kyllä tulee puhuttua mukavia ja kehuttua naisia ja äkkiä ehdottaa kyllä kielihoidon antoa tai seksiä kyllä naiset jää jutteleen ja kun ei suostu niin oletan ettei ole kiinnostunut tai voishan sitä kysyä sen jälkeen että lähtiskö ulos parin päivän päästä kun on ajokunnossa mutta sitä ei ole tullut tehtyä vaan olettaa ettei naista kiinnosta ätmi ja sit jättää naisen rauhaan enkä häiritse häntä enään koskaan mutta harvoin tulee baareissa käytyä

        No en ole iskijä mestari ja sana seppo eli ei paljon kokemusta treffeistä tai miten isketään naista eli varmasti teen kaikki virheet eikä tajua vaikka toinen olis kiinnostunut vaan olettaa etten ole kiinnostava eli väkisin en seuraani tarjoa


      • Anonyymi

        Typerä, naista alentava kysymys. Löisin sanallisella käsilaukulla sinua päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typerä, naista alentava kysymys. Löisin sanallisella käsilaukulla sinua päähän.

        Heh, auts. 😆


    • Anonyymi

      No minun vikani on että en ole juttelija tyyppi tai sosiaalinen esim kun käyn esim kauppakeskuksessa niin aina silloin tällöin jotkut naiset katsoo pitkään niin kuin odottaisivat että sanon jotakin tai juttelisin ehkä täytyis jutella jotain tai mennä kysymään tai pyytämään ulos tai kahville mutta eipä ole tullut tehtyä sitä eli en puhu muuta kuin kassalle moi ja kun toivottaa hyvää päivän jatkoa niin vastaan kiitos samoin ja moi niin ehkä täytyis ruveta puhumaan jotain tai ruveta sosiaalisemmaksi

      • Anonyymi

        Noinhan se vähän on. Minkäänlaisia ihmiskontakteja on vaikea saada, jos ei uskalla lainkaan puhua ja tutustua. Olipa kyse sitten ihan vaan ystävistä tai seurustelukumppanista, niin aina on sama juttu.


      • Anonyymi

        Tai voihan se naisten katsominen olla vain minua ja itse luulen että olis kiinnostunut ja vois lähteä kahville tai jotain jos kysyis ja munaisin vain itseni ja pian kaikki tuntisi että tuo kysyy kaikkia naisia ulos eli ollaan hiljaa ja häivytään pois niin kukaan ei kaipaa ätmin seuraa ei edes syksyn tuuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se vähän on. Minkäänlaisia ihmiskontakteja on vaikea saada, jos ei uskalla lainkaan puhua ja tutustua. Olipa kyse sitten ihan vaan ystävistä tai seurustelukumppanista, niin aina on sama juttu.

        Ystäviä en kaipaa mutta sen oikean kyllä haluaisin löytää ja se olis rakas ja ystävä ja kaverini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäviä en kaipaa mutta sen oikean kyllä haluaisin löytää ja se olis rakas ja ystävä ja kaverini

        Ystävät ovat hyviä olemassa, mutta ei toki ole pakko. Aika harva ihminen haluaa elämäänsä sellaista ihmistä, jolle itse on ainoa juttelukaveri. Se voi käydä raskaaksi pidemmänpäälle. Oma elämä on hyvä olemassa parisuhteen vastapainona. Jos itsellä ei ole yhtään ystävää niin kannattaa ainakin varautua siihen, että toisella luultavasti on. Eikä hän tule olemaan kotona 24/7 seuraneitinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävät ovat hyviä olemassa, mutta ei toki ole pakko. Aika harva ihminen haluaa elämäänsä sellaista ihmistä, jolle itse on ainoa juttelukaveri. Se voi käydä raskaaksi pidemmänpäälle. Oma elämä on hyvä olemassa parisuhteen vastapainona. Jos itsellä ei ole yhtään ystävää niin kannattaa ainakin varautua siihen, että toisella luultavasti on. Eikä hän tule olemaan kotona 24/7 seuraneitinä.

        Olkoon ystäviensä kanssa en este olisi mutta miksi ei ystävä miesten kanssa seukkaa kun nukkuukin heidän luonaan eli minä häipyisin kuvioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon ystäviensä kanssa en este olisi mutta miksi ei ystävä miesten kanssa seukkaa kun nukkuukin heidän luonaan eli minä häipyisin kuvioista

        Johan olikin pitkälle menevä johtopäätös. Onko joku entisesi tehnyt noin, kun oletat automaattisesti ystävien olevan miespuolisia ja että heidän luonaan ollaan yötä? Itse esim. en ole tainnut olla missään "yökylässä" viiteentoista vuoteen. Nukun mieluiten ihan omassa sängyssäni. Tykkään myös käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet, pestä meikit pois, pestä hampaat jne. Yökyläilyyn pitäisi olla mukana valtava tavara-arsenaali. Helpompi tulla kotiin yöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan olikin pitkälle menevä johtopäätös. Onko joku entisesi tehnyt noin, kun oletat automaattisesti ystävien olevan miespuolisia ja että heidän luonaan ollaan yötä? Itse esim. en ole tainnut olla missään "yökylässä" viiteentoista vuoteen. Nukun mieluiten ihan omassa sängyssäni. Tykkään myös käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet, pestä meikit pois, pestä hampaat jne. Yökyläilyyn pitäisi olla mukana valtava tavara-arsenaali. Helpompi tulla kotiin yöksi.

        No etkö sanonut että olet ystävien luona ja eikä aina kotona 24/7 eli kyllä jossain muualla nukut kuin omassa kotona tai sängyssä mutta kuten sanoit en este olisi saisit olla mies tai nais ystäviesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö sanonut että olet ystävien luona ja eikä aina kotona 24/7 eli kyllä jossain muualla nukut kuin omassa kotona tai sängyssä mutta kuten sanoit en este olisi saisit olla mies tai nais ystäviesi kanssa

        Niin, en ole kotona 24/7. SeHän ei liity mitenkään juuri öihin. Töissäkin käyn, eli sekin aika on poissa kotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en ole kotona 24/7. SeHän ei liity mitenkään juuri öihin. Töissäkin käyn, eli sekin aika on poissa kotoa.

        No luulin että tarkoitit että 24/7 olet välillä pois kotoa eli töistä kotiin syömään pesulle ja ystävä miesten luo yö kylään tai töistä ystävä miesten luo kylään ja illalla myöhään joko kotiin ja suoraan nukkumaan ja töihin tai ystävä miesten luota töihin ja tulet kotiin kun tulet niin sen kuvan sain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulin että tarkoitit että 24/7 olet välillä pois kotoa eli töistä kotiin syömään pesulle ja ystävä miesten luo yö kylään tai töistä ystävä miesten luo kylään ja illalla myöhään joko kotiin ja suoraan nukkumaan ja töihin tai ystävä miesten luota töihin ja tulet kotiin kun tulet niin sen kuvan sain

        Kuten kirjoitin niin "Eikä hän tule olemaan kotona 24/7 seuraneitinä". Sehän ei liity varsinaisesti mitenkään öihin. Itse aika harvoin olen missään muualla kuin kotona töiden jälkeen. Siltikään en aina jaksa aina olla kenenkään seuraneiti.

        Edelleen tuo miespuoliset ystävät on erikoinen johtopäätös, mutta oletan sen liittyvän jotenkin menneisyyteesi. Itselläni ei taida olla yhtään sellaista miestä, jonka määrittäisin ystäväksi. Tuttuja ja kavereita kyllä ja työpaikallakin pelkkiä miehiä, mutta ystävinä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin niin "Eikä hän tule olemaan kotona 24/7 seuraneitinä". Sehän ei liity varsinaisesti mitenkään öihin. Itse aika harvoin olen missään muualla kuin kotona töiden jälkeen. Siltikään en aina jaksa aina olla kenenkään seuraneiti.

        Edelleen tuo miespuoliset ystävät on erikoinen johtopäätös, mutta oletan sen liittyvän jotenkin menneisyyteesi. Itselläni ei taida olla yhtään sellaista miestä, jonka määrittäisin ystäväksi. Tuttuja ja kavereita kyllä ja työpaikallakin pelkkiä miehiä, mutta ystävinä ei.

        Hetero naisella yleensä miehet on ystäviä ja jos lesbo niin naiset niin yleensä tinderi naiset käy ystävä miestensa luona kyläilemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetero naisella yleensä miehet on ystäviä ja jos lesbo niin naiset niin yleensä tinderi naiset käy ystävä miestensa luona kyläilemässä

        Ok, et taida tosiaan tuntea kovinkaan montaa heteronaista. Toki joillakin on miespuolisia ihan ystäviäkin, mutta ei nyt tosiaan valtaosalla, eikä todellakaan suurin osa ystävistä. Automaattioletus miespuolisista ystävistä on todella outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, et taida tosiaan tuntea kovinkaan montaa heteronaista. Toki joillakin on miespuolisia ihan ystäviäkin, mutta ei nyt tosiaan valtaosalla, eikä todellakaan suurin osa ystävistä. Automaattioletus miespuolisista ystävistä on todella outo.

        Kyllä pettäjä naisia on olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pettäjä naisia on olemassa

        No niin on pettäjämiehiäkin. Se ei kuitenkaan varsinaisesti liity naisten ystäviin yleisellä tasolla. Kuten sanoin niin tämä kuvitelma ilmeisesti liittyy jotenkin menneisyyteesi. Tai sitten joku on vaan saanut sinut uskomaan höpönpöpön juttuihin naisten ystäväpiireistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on pettäjämiehiäkin. Se ei kuitenkaan varsinaisesti liity naisten ystäviin yleisellä tasolla. Kuten sanoin niin tämä kuvitelma ilmeisesti liittyy jotenkin menneisyyteesi. Tai sitten joku on vaan saanut sinut uskomaan höpönpöpön juttuihin naisten ystäväpiireistä.

        No ei voi tietää ketä kenelläkin on ystävinä ja mikä nainen on naisiaan kun kaiken näköisiä naisia on mutta kunnon naisia arvostan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tietää ketä kenelläkin on ystävinä ja mikä nainen on naisiaan kun kaiken näköisiä naisia on mutta kunnon naisia arvostan

        Valtaosalla naisista ei ole mitään lajoja miesystäväpiirejä. Sellasilla sun on aivan turha mieltäs vaivata. Valtaosa niistäkin miespuolisista ystävistä, joita naisilla on, on homoja. Kavereina ja tuttavina miehiä tietysti on, varmaan valtaosallakin, mutta ystäväsuhteet eivät ole ihan jokapäiväisiä. Vaikeampi sun on löytää kumppanikses sellanen nainen, jolla olis edes yksi heteromies hyvänä ystävänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi tietää ketä kenelläkin on ystävinä ja mikä nainen on naisiaan kun kaiken näköisiä naisia on mutta kunnon naisia arvostan

        Mulla oli aikanaan yksi mies ystävänä, mutta meillä ei ollut yhtään mitään sutinaa keskenämme. Itse asiassa kyseinen mies oli luokkatoverini, ja hän sekä hänen tyttöystävä olivat molemmat ystäviäni. Meillä miehen kanssa oli yhteisenä masennus, joten toimimme toisillemme vertaistukena. Muutaman kerran menin heille nukkumaan baarista lähtiessä, koska en uskaltanut mennä yksin kotiin pelätessäni että mahdollisesti tekisin itselleni jotain. Ystävyytemme oli koko ajan platonista, ja vietinkin heidän luonaan paljon aikaa parin vuoden aikana.

        Valitettavasti tämä luokkatoveri teki muutama vuosi myöhemmin itsemurhan, mutta hänen ex-tyttöystävän kanssa olemme edelleen hyviä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin niin "Eikä hän tule olemaan kotona 24/7 seuraneitinä". Sehän ei liity varsinaisesti mitenkään öihin. Itse aika harvoin olen missään muualla kuin kotona töiden jälkeen. Siltikään en aina jaksa aina olla kenenkään seuraneiti.

        Edelleen tuo miespuoliset ystävät on erikoinen johtopäätös, mutta oletan sen liittyvän jotenkin menneisyyteesi. Itselläni ei taida olla yhtään sellaista miestä, jonka määrittäisin ystäväksi. Tuttuja ja kavereita kyllä ja työpaikallakin pelkkiä miehiä, mutta ystävinä ei.

        Minulla on ystävämiehiä, ollut ikäni. Tuossa "24/7 olet välillä pois kotoa eli töistä kotiin syömään pesulle ja ystävä miesten luo yö kylään tai töistä ystävä miesten luo kylään" on jokin ihmekuvio takana. Ensin kotiin ja sitten ystävämiehen luo kylään. No joh. Ei se noin kyllä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ystävämiehiä, ollut ikäni. Tuossa "24/7 olet välillä pois kotoa eli töistä kotiin syömään pesulle ja ystävä miesten luo yö kylään tai töistä ystävä miesten luo kylään" on jokin ihmekuvio takana. Ensin kotiin ja sitten ystävämiehen luo kylään. No joh. Ei se noin kyllä mene.

        Tietysti osalla naisista on ystävämiehiä. Ei silti ole aivan "normaali" oletus ajatella naisen ystävien olevan automaattisesti pääosin miehiä tai edes, että niitä miehiä ystävinä olisi. Kyllä se kuitenkin on vähän harvinaisempaa heteronaisen ja heteromiehen olla hyviä ystäviä. Ei lainkaan mahdotonta tai outoa, mutta ei mitenkään tavanomaistakaan. Valtaosalla heteronaisista ei ole pidempiaikaisia ystävyyssuhteita heteromiesten kanssa. Harvalla naisella on sellaista ystävämiestä, jonka kanssa vietettäisiin aikaa kahden ja jolle tulisi kerrottua ummet ja lammet itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti osalla naisista on ystävämiehiä. Ei silti ole aivan "normaali" oletus ajatella naisen ystävien olevan automaattisesti pääosin miehiä tai edes, että niitä miehiä ystävinä olisi. Kyllä se kuitenkin on vähän harvinaisempaa heteronaisen ja heteromiehen olla hyviä ystäviä. Ei lainkaan mahdotonta tai outoa, mutta ei mitenkään tavanomaistakaan. Valtaosalla heteronaisista ei ole pidempiaikaisia ystävyyssuhteita heteromiesten kanssa. Harvalla naisella on sellaista ystävämiestä, jonka kanssa vietettäisiin aikaa kahden ja jolle tulisi kerrottua ummet ja lammet itsestä.

        Kai ns ystävän luo mennään sekstailemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ns ystävän luo mennään sekstailemaan

        Ehkä, jos kyseessä on ns. ystävä. Jos kyseessä on oikea ystävä, niin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, jos kyseessä on ns. ystävä. Jos kyseessä on oikea ystävä, niin ei.

        No eikö se nyt aika hyvä ystävä ole jos sekstaileekin sen kanssa ja paras kaverikin on ja vaikka kumpikin löytää suhteen niin ystävän kanssa tapaa mielellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se nyt aika hyvä ystävä ole jos sekstaileekin sen kanssa ja paras kaverikin on ja vaikka kumpikin löytää suhteen niin ystävän kanssa tapaa mielellään

        Ja lapsikin voi olla yhteinen jos vahinko pääsee käymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se nyt aika hyvä ystävä ole jos sekstaileekin sen kanssa ja paras kaverikin on ja vaikka kumpikin löytää suhteen niin ystävän kanssa tapaa mielellään

        Kerroitkin tuossa edellä, että sulla ei ole ystäviä. On kai siis ymmärrettävää, että sinulla ei ole mitään käsitystä ystävyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitkin tuossa edellä, että sulla ei ole ystäviä. On kai siis ymmärrettävää, että sinulla ei ole mitään käsitystä ystävyydestä.

        Mies ja nainen ei voi olla ystäviä ilman seksiä eli jos toisesta ei pidä ei halua olla ystäväkään ja jos toisesta pitää niin yleensä heistä tulee pari mutta jos jostakin syystä ei tule paria niin seksiä haluaa eli ystävät tulee jota itse en ymmärrä kuka suostuu siihen mut kyllä nykyään heitä aika paljon on varatut pettää ja tinderiläisillä on montakin ystävää mutta itse olen outo ja kummallinen mies eli en pysty vain panemaan ja olla ystävä naisen kanssa josta pidän vaan haluan hänet omaksi eli parisuhteen ja jos parisuhteeseen ei aleta niin se on moro ja minä häivyn kuvioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja nainen ei voi olla ystäviä ilman seksiä eli jos toisesta ei pidä ei halua olla ystäväkään ja jos toisesta pitää niin yleensä heistä tulee pari mutta jos jostakin syystä ei tule paria niin seksiä haluaa eli ystävät tulee jota itse en ymmärrä kuka suostuu siihen mut kyllä nykyään heitä aika paljon on varatut pettää ja tinderiläisillä on montakin ystävää mutta itse olen outo ja kummallinen mies eli en pysty vain panemaan ja olla ystävä naisen kanssa josta pidän vaan haluan hänet omaksi eli parisuhteen ja jos parisuhteeseen ei aleta niin se on moro ja minä häivyn kuvioista

        No kyllä jotkut pystyy. On itsellänikin ollut miehiä ystävinä. Heidän kanssaan olisi tosin ollut ihan sama vaikka tanssi nakuna edessä, niin ei olis viisari värähtänyt, homoja kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja nainen ei voi olla ystäviä ilman seksiä eli jos toisesta ei pidä ei halua olla ystäväkään ja jos toisesta pitää niin yleensä heistä tulee pari mutta jos jostakin syystä ei tule paria niin seksiä haluaa eli ystävät tulee jota itse en ymmärrä kuka suostuu siihen mut kyllä nykyään heitä aika paljon on varatut pettää ja tinderiläisillä on montakin ystävää mutta itse olen outo ja kummallinen mies eli en pysty vain panemaan ja olla ystävä naisen kanssa josta pidän vaan haluan hänet omaksi eli parisuhteen ja jos parisuhteeseen ei aleta niin se on moro ja minä häivyn kuvioista

        Sun kaltases miehen kanssa työni muodostuis taatusti ongelmaksi. Erittäin miesvaltanen ala, työpaikalla kaikki muut ovat miehiä, kaikki työhön liittyvät tapahtumat täynnä miehiä, välillä tulee iltamenoja työhön liittyen, välillä tulee viikonloppureissuja työhön liittyen, joskus on firman virkistysiltoja, jne. Mustasukkanen mies olis ehdoton nou nou. Sitäpaitsi mä inhoon mustasukkasuutta muutenkin ... yöks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaltases miehen kanssa työni muodostuis taatusti ongelmaksi. Erittäin miesvaltanen ala, työpaikalla kaikki muut ovat miehiä, kaikki työhön liittyvät tapahtumat täynnä miehiä, välillä tulee iltamenoja työhön liittyen, välillä tulee viikonloppureissuja työhön liittyen, joskus on firman virkistysiltoja, jne. Mustasukkanen mies olis ehdoton nou nou. Sitäpaitsi mä inhoon mustasukkasuutta muutenkin ... yöks.

        No mitä virkistysiltoihin tai saunailtoihin kuuluu alkoholi ja seksi ja turha väittää muuta niin ei niissä hippaa tai nattia leikitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaltases miehen kanssa työni muodostuis taatusti ongelmaksi. Erittäin miesvaltanen ala, työpaikalla kaikki muut ovat miehiä, kaikki työhön liittyvät tapahtumat täynnä miehiä, välillä tulee iltamenoja työhön liittyen, välillä tulee viikonloppureissuja työhön liittyen, joskus on firman virkistysiltoja, jne. Mustasukkanen mies olis ehdoton nou nou. Sitäpaitsi mä inhoon mustasukkasuutta muutenkin ... yöks.

        Ja ilman osallistumista et etene urallasi tai jos et osallistu niin saat lopputilin niin olisit tämän jättänyt sanomatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman osallistumista et etene urallasi tai jos et osallistu niin saat lopputilin niin olisit tämän jättänyt sanomatta

        Niin palstalaiset ei tehnyt tällä tiedolla mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä virkistysiltoihin tai saunailtoihin kuuluu alkoholi ja seksi ja turha väittää muuta niin ei niissä hippaa tai nattia leikitä

        No saunailtoja ei ole ikinä ollut. Sauna noin muutenkaan ei ole mun juttu, mutta kai sellasessakin joku oleskelutila on.

        Meidän virkistysiltoihin kuuluu pelit. Videopelit, lautapelit, etc. Toiset juo, toiset ei, minä en. Seksistä en tiiä mitä pojat keskenään tekee yön pimeinä tunteina. Eikä se mulle kuulu. Sinne on muuten voinut tuoda avecinkin ja on niitä siellä ollutkin. Mutta siellä pitää kyetä olemaan sosiaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman osallistumista et etene urallasi tai jos et osallistu niin saat lopputilin niin olisit tämän jättänyt sanomatta

        Mä osallistun koska haluan osallistua. En jäisi pois, sillä siellä on hauskaa. Tuskinpa mä urallani kauheasti etenen, kun noin kauheasti ei ole mihin yletä. Pitäis vaihtaa työpaikkaa sitä varten. Lopputiliä ei tarvii pelätä, koska mut pitäis ostaa ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä jotkut pystyy. On itsellänikin ollut miehiä ystävinä. Heidän kanssaan olisi tosin ollut ihan sama vaikka tanssi nakuna edessä, niin ei olis viisari värähtänyt, homoja kun ovat.

        Ja joku sano olevansa haltia ja jos sekstailette niin hän täyttää kolme toivomusta ja teitte temput ja hän sanoi aikuinen nainen joka uskoo haltioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saunailtoja ei ole ikinä ollut. Sauna noin muutenkaan ei ole mun juttu, mutta kai sellasessakin joku oleskelutila on.

        Meidän virkistysiltoihin kuuluu pelit. Videopelit, lautapelit, etc. Toiset juo, toiset ei, minä en. Seksistä en tiiä mitä pojat keskenään tekee yön pimeinä tunteina. Eikä se mulle kuulu. Sinne on muuten voinut tuoda avecinkin ja on niitä siellä ollutkin. Mutta siellä pitää kyetä olemaan sosiaalinen.

        Sauna iltoihin ja millä nimellä kutsutaankin vaikka peli illaksi niin hankitaan viinaa ja naisia ja ei mitään nauti illoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä osallistun koska haluan osallistua. En jäisi pois, sillä siellä on hauskaa. Tuskinpa mä urallani kauheasti etenen, kun noin kauheasti ei ole mihin yletä. Pitäis vaihtaa työpaikkaa sitä varten. Lopputiliä ei tarvii pelätä, koska mut pitäis ostaa ulos.

        Mutta siis näistä kaikista kommenteista nälee miten järjettömän epäluulonen ja mustasukkanen ihminen voi olla. Ite en ikinä kykenis elämään tollasessa suhteessa. Mun sanaani nyt vaan pitää kyetä luottamaan ja jos ei niin ei sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä osallistun koska haluan osallistua. En jäisi pois, sillä siellä on hauskaa. Tuskinpa mä urallani kauheasti etenen, kun noin kauheasti ei ole mihin yletä. Pitäis vaihtaa työpaikkaa sitä varten. Lopputiliä ei tarvii pelätä, koska mut pitäis ostaa ulos.

        Onhan ryyppy juhlat kivoja saa ryypätä ja panna ja firman piikkiin eli ilo irti ja niistä ei puolisoille kerrota eli kaikki mitä siellä tapahtuu jää sinne ja afrikan tähteä vain pelattiin jos joku kysyy mutta muista kumit tai ehkäsy ettei tule ylläriä 9 kk päästä ja jäät äityli lomalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna iltoihin ja millä nimellä kutsutaankin vaikka peli illaksi niin hankitaan viinaa ja naisia ja ei mitään nauti illoista

        Juu, kyllä siellä juotavaa on aina ollut ja kuten sanottu, niin naiset ovat saaneet tuoda, jos tahtovat.


      • Anonyymi

        Jos teillä tollasia saunailtoja kerta on , niin ei siinä sitten mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teillä tollasia saunailtoja kerta on , niin ei siinä sitten mitään.

        Kyllä se yleensä on noin tai itse tykkään enempi viinaa minä ja vain naisia ja musiikkia tanssiakin ja seksiä semmosista sauna illoista minä tykkään no kivoimpaa yhden naisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se yleensä on noin tai itse tykkään enempi viinaa minä ja vain naisia ja musiikkia tanssiakin ja seksiä semmosista sauna illoista minä tykkään no kivoimpaa yhden naisen kanssa

        Mieluiten oman naisen kanssa en muita kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se yleensä on noin tai itse tykkään enempi viinaa minä ja vain naisia ja musiikkia tanssiakin ja seksiä semmosista sauna illoista minä tykkään no kivoimpaa yhden naisen kanssa

        Niinhän se monesti menee, että äänekkäimmät moralisoijat on yleensä niitä kaikkein pahimpia törttöilijöitä ja kaikkein mustasukkasimmat on niitä, jotka ite ensimmäisenä pettää. Kun oma kuuppa ei kestä, niin sitä sitten kuvittelee muidenkin olevan yhtä heikkoja. Mutta mikä siinä, itsehän he itsensä kanssa joutuvat elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se monesti menee, että äänekkäimmät moralisoijat on yleensä niitä kaikkein pahimpia törttöilijöitä ja kaikkein mustasukkasimmat on niitä, jotka ite ensimmäisenä pettää. Kun oma kuuppa ei kestä, niin sitä sitten kuvittelee muidenkin olevan yhtä heikkoja. Mutta mikä siinä, itsehän he itsensä kanssa joutuvat elämään.

        Sinkkuna voi mennä saunailtoihin mutta varattuna olen siellä missä naisenikin on ja jos sauna iltaa vietetään niin naiseni kanssa haluan sitä viettää ja sille grillata ym enkä kaipaa siihen muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuna voi mennä saunailtoihin mutta varattuna olen siellä missä naisenikin on ja jos sauna iltaa vietetään niin naiseni kanssa haluan sitä viettää ja sille grillata ym enkä kaipaa siihen muita

        Ja työkaverit on vain työkavereita kun työvuoro loppuu niin haluaa kotiin ja omaa elämää ja työvuoro kun alkaa niin ollaan työkavereiden kanssa mutta vapaa ajalla haluan kotiin ja olla läheisempien ihmisten kanssa eli rakkaimpieni kanssa niin ei minua kiinnosta istua työkaverin tai kaverien kanssa saunassa vaan miettisi miksi täällä olen enkä naiseni vieressä istu tai katsele nojatuolilta tv tä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja työkaverit on vain työkavereita kun työvuoro loppuu niin haluaa kotiin ja omaa elämää ja työvuoro kun alkaa niin ollaan työkavereiden kanssa mutta vapaa ajalla haluan kotiin ja olla läheisempien ihmisten kanssa eli rakkaimpieni kanssa niin ei minua kiinnosta istua työkaverin tai kaverien kanssa saunassa vaan miettisi miksi täällä olen enkä naiseni vieressä istu tai katsele nojatuolilta tv tä

        Kuten taisin jo siinä ihan ekassa vastauksessani sulle sano, niin oma elämä olisi ihan hyvä olla vastapainona parisuhteelle. Harva ihminen (myöskään mies) olisi valmis katselemaan noin takertuvaa kumppania. Saahan sitä toivoa, mutta seuran löytäminen on sinulle varmasti kiven alla. Enkä mä rehellisesti sanoen yhtään ihmettele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten taisin jo siinä ihan ekassa vastauksessani sulle sano, niin oma elämä olisi ihan hyvä olla vastapainona parisuhteelle. Harva ihminen (myöskään mies) olisi valmis katselemaan noin takertuvaa kumppania. Saahan sitä toivoa, mutta seuran löytäminen on sinulle varmasti kiven alla. Enkä mä rehellisesti sanoen yhtään ihmettele.

        Kyllä kaikki jotka tunnen ja tiedän ja työkaverit naapurit siis kaikki on kyllä kumppaninsa ja perheensä kanssa ja jokainen tietää kun varattu rupeaa menemään saunailtoihin baareihin ja vastaaviin rientoihin niin parisuhteessa ei mene hyvin ja moni eroaa niin moni haluaa itse olla omasta tahdostaan kotonaan ja kumppaninsa ja perheensä kanssa niin se on normaalia mutta saathan sinä käydä pippaloissa ja toivotaan että löydät samanlaisen kumppanin eli kumpikin käy omissa kemuissaan niin se on sitten teidän juttunne ja elämänne ja mene ulos ja katso onko ihmiset esim kaupassa kumppaninsa kanssa vai kavereiden kanssa ja jos enemmän tai liikaa kavereidesi kanssa notkut niin kyllä kaverisikin kysyy sinulta etkö kumppanisi kanssa ole ja aluksi keksii tekosyitä että saisi olla perheensä kanssa ja jos sinulle ei mene perille niin kysyy oletko rakastunut häneen niin hän on varattu ja oma elämä ja oma perhe ja anna hänen olla perheensä kanssa ja etsi oma kumppani tai tinderistä seuraa ja varmasti monelle tulee kiusallinen ja vaivaantunut olo aina kun näkee sinut ja taas täytyy keksiä jotakin kun se väkisin keksii jotain saunailtaa eikö saat.na voi jättää rauhaan etsis oman kumppanin ja oman elämän eli olet riesa muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten taisin jo siinä ihan ekassa vastauksessani sulle sano, niin oma elämä olisi ihan hyvä olla vastapainona parisuhteelle. Harva ihminen (myöskään mies) olisi valmis katselemaan noin takertuvaa kumppania. Saahan sitä toivoa, mutta seuran löytäminen on sinulle varmasti kiven alla. Enkä mä rehellisesti sanoen yhtään ihmettele.

        Ja jos joku työkaverisi menee vapaa ajalla esim perheensä kanssa mökille niin ei ne sinua sinne kaipaa vaan sanoo nähdään taas töissä ja hän ei lähde kimblee pelaan tai sopineet naisensa kanssa että nainen käy parturissa ja hän sillä aikaa käy ostamassa esim pari mutteria ja palaa hakemaan naistaan niin ei työkaverisi sinua kaipaa vaan sanoo tavatessa moro olet ostoksilla vai ja täytyy mennä on kiiru moi ja jos väkisin seuraan tuppaudut niin sanoo kiiru täytyy mennä vaimoa hakemaan parturista ja hän haluaa itse omasta halustaan hakea naisensa ja nainen että miehensä hakee hänet ja yhdessä siitä kahville oli kuinka takertuvaa vain mutta itse he haluavat niin niin ei niitä kiinnosta firman pirskeet tai sauna illat tai sinä vaan juttelevat etkö sinäkin jo hanki omaa elämää ja omaa kumppania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki jotka tunnen ja tiedän ja työkaverit naapurit siis kaikki on kyllä kumppaninsa ja perheensä kanssa ja jokainen tietää kun varattu rupeaa menemään saunailtoihin baareihin ja vastaaviin rientoihin niin parisuhteessa ei mene hyvin ja moni eroaa niin moni haluaa itse olla omasta tahdostaan kotonaan ja kumppaninsa ja perheensä kanssa niin se on normaalia mutta saathan sinä käydä pippaloissa ja toivotaan että löydät samanlaisen kumppanin eli kumpikin käy omissa kemuissaan niin se on sitten teidän juttunne ja elämänne ja mene ulos ja katso onko ihmiset esim kaupassa kumppaninsa kanssa vai kavereiden kanssa ja jos enemmän tai liikaa kavereidesi kanssa notkut niin kyllä kaverisikin kysyy sinulta etkö kumppanisi kanssa ole ja aluksi keksii tekosyitä että saisi olla perheensä kanssa ja jos sinulle ei mene perille niin kysyy oletko rakastunut häneen niin hän on varattu ja oma elämä ja oma perhe ja anna hänen olla perheensä kanssa ja etsi oma kumppani tai tinderistä seuraa ja varmasti monelle tulee kiusallinen ja vaivaantunut olo aina kun näkee sinut ja taas täytyy keksiä jotakin kun se väkisin keksii jotain saunailtaa eikö saat.na voi jättää rauhaan etsis oman kumppanin ja oman elämän eli olet riesa muille

        No omassa tuttavapiirissäni taas on ihan normaalia olla kodin ulkopuolistakin elämää. Aika moni tulisi mökkihöperöksi, jos koti ja puoliso olisi ainoa läheinen ihmiskontakti. Kyllähän se vähän nyt korona-aikanakin on monissa kodeissa nähty, että liika symbioottinen yhteiselo ei ehkä tee aina hyvää. Välillä on hyvä viettää aikaa myös erillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No omassa tuttavapiirissäni taas on ihan normaalia olla kodin ulkopuolistakin elämää. Aika moni tulisi mökkihöperöksi, jos koti ja puoliso olisi ainoa läheinen ihmiskontakti. Kyllähän se vähän nyt korona-aikanakin on monissa kodeissa nähty, että liika symbioottinen yhteiselo ei ehkä tee aina hyvää. Välillä on hyvä viettää aikaa myös erillään.

        No toivotaan että löydät samanlaisen kumppanin ja toivotaan ettei kyllästy ns omaan elämään ja etsii tai löytää naisen joka haluaakin olla hänen kanssaan ja kun riennoista mukavista palaat kotiin niin tyhjä koti odottaa sinua ja sormus ja koti avain pöydällä ja jos joskus näet heidät jossakin niin näet että he ovat onnellisia ja ex miehesi näkee että sinäkin onnellinen ja pian pääset taas rientoihin mukaviin ja omaa aikaasi viettämäänbmutta ex mies ei ole kateellinen ja ottaa naisensa kainaloonsa ja pussaa sitä ja lähtevät ja sinä lähdet iloisiin rientoihisi ja omaa aikaasi viettämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivotaan että löydät samanlaisen kumppanin ja toivotaan ettei kyllästy ns omaan elämään ja etsii tai löytää naisen joka haluaakin olla hänen kanssaan ja kun riennoista mukavista palaat kotiin niin tyhjä koti odottaa sinua ja sormus ja koti avain pöydällä ja jos joskus näet heidät jossakin niin näet että he ovat onnellisia ja ex miehesi näkee että sinäkin onnellinen ja pian pääset taas rientoihin mukaviin ja omaa aikaasi viettämäänbmutta ex mies ei ole kateellinen ja ottaa naisensa kainaloonsa ja pussaa sitä ja lähtevät ja sinä lähdet iloisiin rientoihisi ja omaa aikaasi viettämään

        Ei mulla ole ongelmaa löytämisessä. Älä sitä huoli. Ottajia kyllä olisi, mutta,en vaan ole vielä ollut henkisesti täysin valmis siihen. Vanhat asiat täytyy olla käsiteltynä, ennen kun koen voivani sitoutua mihinkään. Kevyemmät kuviot taas eivät ole mun juttuni. Olen aina pärjännyt mainiosti ilman sellaisia. Mustasukkaista ja rajoittavaa kumppania en tosiaan huoli. Kerran on sellainen ollut ja se loppui nopeasti. Onneksi ainoa moinen, johon olen törmännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ongelmaa löytämisessä. Älä sitä huoli. Ottajia kyllä olisi, mutta,en vaan ole vielä ollut henkisesti täysin valmis siihen. Vanhat asiat täytyy olla käsiteltynä, ennen kun koen voivani sitoutua mihinkään. Kevyemmät kuviot taas eivät ole mun juttuni. Olen aina pärjännyt mainiosti ilman sellaisia. Mustasukkaista ja rajoittavaa kumppania en tosiaan huoli. Kerran on sellainen ollut ja se loppui nopeasti. Onneksi ainoa moinen, johon olen törmännyt.

        En sitä epäile ettetkö miehiä ja kumppaneita löydä mutta pystytkö pitämään omaa miestä niin onkin eri juttu ja moni mies sanoo tutustuessasi sinuun mene sinä tyttö rientoihisi ja lähtee pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ongelmaa löytämisessä. Älä sitä huoli. Ottajia kyllä olisi, mutta,en vaan ole vielä ollut henkisesti täysin valmis siihen. Vanhat asiat täytyy olla käsiteltynä, ennen kun koen voivani sitoutua mihinkään. Kevyemmät kuviot taas eivät ole mun juttuni. Olen aina pärjännyt mainiosti ilman sellaisia. Mustasukkaista ja rajoittavaa kumppania en tosiaan huoli. Kerran on sellainen ollut ja se loppui nopeasti. Onneksi ainoa moinen, johon olen törmännyt.

        Taidat olla vain saunailtojen tyttö ja hyvä saunottaja niin saunailtoihin haetaan niitä määrättyjä tyttöjä joiden kanssa ei seurustella mutta aina saunailtoihin olet tervetullut ja kunnon miehet ei saunatyttöjä saunaansa ota vaan ottaa sinne naisensa ja ketä mies vahingossa tutustuu sinuun niin pian ostaa sinulle vastan ja pesusienen ja lähtee kunnon naisten seuraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ongelmaa löytämisessä. Älä sitä huoli. Ottajia kyllä olisi, mutta,en vaan ole vielä ollut henkisesti täysin valmis siihen. Vanhat asiat täytyy olla käsiteltynä, ennen kun koen voivani sitoutua mihinkään. Kevyemmät kuviot taas eivät ole mun juttuni. Olen aina pärjännyt mainiosti ilman sellaisia. Mustasukkaista ja rajoittavaa kumppania en tosiaan huoli. Kerran on sellainen ollut ja se loppui nopeasti. Onneksi ainoa moinen, johon olen törmännyt.

        Ja toivotan sinulle kaikkea hyvää ja menestystä miljooniin saunailtoihin ja lopetetaan aihe tähän ja haluan jutella vain kunnon naisten kanssa eli ei enempää asiaa sinulle moikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä epäile ettetkö miehiä ja kumppaneita löydä mutta pystytkö pitämään omaa miestä niin onkin eri juttu ja moni mies sanoo tutustuessasi sinuun mene sinä tyttö rientoihisi ja lähtee pois

        No mulla on ollut pari pidempää parisuhteita. Kummassakaan ei ole kummankaan osapuolen omat menot aiheuttaneet minkään valtakunnan kitkaa. Harvemmin niitä on, kun ei kumpikaan ole mustasukkaista tyyppiä. Tuossa viimeisessä ei ollut kitkaa oikeastaan mistään. Sinällään harmi, että velvollisuudet on joskus vaan pakko hoitaa. Mutta siksipä en olekaan ollut valmis mihinkään muuhun. Ensiksi piti sen "ehkä tässä vähän myöhemmin" tunteen saada rauhassa kadota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vain saunailtojen tyttö ja hyvä saunottaja niin saunailtoihin haetaan niitä määrättyjä tyttöjä joiden kanssa ei seurustella mutta aina saunailtoihin olet tervetullut ja kunnon miehet ei saunatyttöjä saunaansa ota vaan ottaa sinne naisensa ja ketä mies vahingossa tutustuu sinuun niin pian ostaa sinulle vastan ja pesusienen ja lähtee kunnon naisten seuraan

        Paha sanoa, kun en ole eläessäni yhdessäkään saunaillassa käynyt. Saunominen ei kiinnosta, eikä ryyppääminen. Edellisessä duunissa aina joskus noita oli, mutta hittoako mä siellä olisin tehnyt kännisten seurassa tylsistymässä. En ole ikinä käynyt yksissäkään perinteisissä pikkujouluissakaan. Jotain kesäjuhlia ja työporukan rantalomiakin on ollut jossain tarjolla, mutta eipä ole kummatkaan kiinnostaneet. Egyptiin olisin kyllä voinut silloin lähteä, mutta en sillä porukalla 😅.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ryyppy juhlat kivoja saa ryypätä ja panna ja firman piikkiin eli ilo irti ja niistä ei puolisoille kerrota eli kaikki mitä siellä tapahtuu jää sinne ja afrikan tähteä vain pelattiin jos joku kysyy mutta muista kumit tai ehkäsy ettei tule ylläriä 9 kk päästä ja jäät äityli lomalle

        Kuule Välis, sä oot jotenkin saanu sellasen mielikuvan päähäs, et joka paikassa ja kaikkialla missä on kumpaakin sukupuolta, oli se sitten töissä, töihin liittyvissä tapaamisissa, tai koossa ihan ystäväporukalla, ei silloin tehdä mitään muuta kuin et naidaan kuin kanit ja kaikki ristiin toistensa kanssa.

        Tiiätkö mitä. Sun mielikuva on aivan väärässä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Kuule Välis, sä oot jotenkin saanu sellasen mielikuvan päähäs, et joka paikassa ja kaikkialla missä on kumpaakin sukupuolta, oli se sitten töissä, töihin liittyvissä tapaamisissa, tai koossa ihan ystäväporukalla, ei silloin tehdä mitään muuta kuin et naidaan kuin kanit ja kaikki ristiin toistensa kanssa.

        Tiiätkö mitä. Sun mielikuva on aivan väärässä.

        Ei se voi sitä tajuta ☺

        Jos itse on vain seksin perään ja aina on pelkät panot mielessä, niin ei sellanen voi käsittää muiden ajattelevan toisin. Niinhän se menee, että kaikkein mustasukkasimpia on ne, jotka ei ite kykene olemaan pettämättä ja pahimpia moralisoijia ne, joiden ei kestä mennä kotoa mihinkään tai heti tulee töllöiltyä jotain.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Kuule Välis, sä oot jotenkin saanu sellasen mielikuvan päähäs, et joka paikassa ja kaikkialla missä on kumpaakin sukupuolta, oli se sitten töissä, töihin liittyvissä tapaamisissa, tai koossa ihan ystäväporukalla, ei silloin tehdä mitään muuta kuin et naidaan kuin kanit ja kaikki ristiin toistensa kanssa.

        Tiiätkö mitä. Sun mielikuva on aivan väärässä.

        Tutkimuksen mukaan yli 90 % ns.
        kaverimiehistä olisi heti tilaisuuden tullen valmiita seksiin naisen kanssa joka on "vain" kaveri.
        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan yli 90 % ns.
        kaverimiehistä olisi heti tilaisuuden tullen valmiita seksiin naisen kanssa joka on "vain" kaveri.
        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.

        No sehän johtuu vain Pyhästä Palstatotuudesta eli siitä, ettei yhdenkään miesoletetun päässä liiku ikinä mitään muuta kuin p llu.

        Tutkimuksen mukaan yli 99% ns. miehen elinajasta menee p llun pohtimiseen, sen metsästämiseen ja hyvällä tuurilla sen ronkkimiseen. Tutkimukset osoittavat ettei ns. miehet ehdi elämässään mitään muuta miettimään tai tekemään kuin vonkaamaan p llua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan yli 90 % ns.
        kaverimiehistä olisi heti tilaisuuden tullen valmiita seksiin naisen kanssa joka on "vain" kaveri.
        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.

        Saisko linkin johonkin tuollaiseen tutkimukseen? En meinaan ole törmännyt tuohon tulokseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan yli 90 % ns.
        kaverimiehistä olisi heti tilaisuuden tullen valmiita seksiin naisen kanssa joka on "vain" kaveri.
        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.

        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.

        Jaa, voihan se olla niinkin että vastakkaisen sukupuolen kanssa nimenomaan ei ole mitään vaaraa pettämisestä ja oman sukupuolen kanssa vaara on suurempi. Ihmiset vaan olettaa automaattisesti näin, koska eivät osaa ajatella kuin putkinäköisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan yli 90 % ns.
        kaverimiehistä olisi heti tilaisuuden tullen valmiita seksiin naisen kanssa joka on "vain" kaveri.
        Tällä tavalla ne pettämisetkin alkaa, mitä innokkaampi on viettämään "aikaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa on
        hyvää avioainesta.

        Saiskos,linkin johonkin ripllaiseen tutkimukseen? En ole mainaan törmännyt tuollaiseen tutkimustulokseen.

        Noin pettämisestä kun puhutaan, niin sihen tarvitaan yleensä (vähintään) 2 osapuolta. Yleensä jos päädytään ns. friend zonelle, niin jompaakumpas osapuolta ei toinen ei kiinnosta parisuhde eikä seksimielessä. On myös yhtä mahdollista, että kumpaakaan ei kiinnosta. Noin yleisesti ottaen pettämistä ei tapahdu mitenkään erityisen paljon juuri ystävien kesken, vaan pettäminen suht tuntemattoman kanssa on yleisempää. Ystävyyssuhde kun tuppaa menemään pilalle, kun hypätään ns. aidan toiselle puolelle. Kynnys siihen on siis monilla melko suuri ja sitä suurempi se kynnys on, mitä tärkeämmästä ystävyyssuhteesta on kysymys.

        Nuo ylemmät siis noin niinkuin yleisinä huomioina. Olisi kiva nähdä niitä tutkimustuloksia, jotka kumoavat noita.


    • Anonyymi

      Naisia pitää lähestyä kun on juotu viinaa tarpeeksi ja sitten naiselle esittäydytään ja tarjotaan viinaa baaritiskillä. Siinä voi jutella tai kysyä mitä vaan kuten kysyä opiskeleeko vaiko onko töissä ja sitten naista pyydetään tanssimaan. Jos nainen lähtee tanssimaan niin se on kiinnostunut ja jos ei lähde niin sitten menet seuraavan naisen luokse etkä tuhlaa aikaa naiseen joka ei tanssi kanssasi.

      Naiselle ei pidä sanoa että etsit seuraa tai panoa eikä pidä puhua eks naisista. Puhu mielummin vaikka alaskan säästä kun eksästä sillä nainen häippäsee heti jos alat puhuu toisista naisista.

      Ei kannata lähestyä naista jolla on iso kaveriporukka mukana sillä sellaiset naiset on juhlimassa eikä etsimässä seuraa. Lähesty naista jolla on vain yks kaveri tai ei nainen odottavinaan jotain baaritiskillä yksin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Jaahas ... varmasti toimii joillekin naisille. Voin vastata vain omasta puolestani.

        En oikeastaan koskaan notku baaritiskillä, että siitä viinamies ei minua löydä. Juon baarissa yleensä vichyä. Voin juoda pari lasia viiniä, jos sattuu sellainen päivä. Viinaa minulle on siis turha yrittää tarjota. Sanon kohteliaasti kiitos ja ei. Siitä viiniäkin on aika turha tarjota, sillä olen luultavasti juonut jo ihan tarpeekseni. Vastaisin käyväni työssä ja kysyisin mitä Viinamies työkseen tekee. Tansimaan en lähde, joten keskustelu loppuisi kai sitten siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas ... varmasti toimii joillekin naisille. Voin vastata vain omasta puolestani.

        En oikeastaan koskaan notku baaritiskillä, että siitä viinamies ei minua löydä. Juon baarissa yleensä vichyä. Voin juoda pari lasia viiniä, jos sattuu sellainen päivä. Viinaa minulle on siis turha yrittää tarjota. Sanon kohteliaasti kiitos ja ei. Siitä viiniäkin on aika turha tarjota, sillä olen luultavasti juonut jo ihan tarpeekseni. Vastaisin käyväni työssä ja kysyisin mitä Viinamies työkseen tekee. Tansimaan en lähde, joten keskustelu loppuisi kai sitten siihen.

        Ei se haittaa jollet notku baaritiskillä koska siellä kyllä aina joku notkuu. Ja kun nainen menee tilaamaan juotavaa niin mies tarkkailee ja menee siihen viereen kun tilaisuus tulee ja alkaa juttelemaan niin sitä pääsee naisen kanssa juttusille. Naiselta voi kysyy mikä on hyvä drinkki tai mitä tilasit otan samanlaisen. Juttua voi saada monella tapaa aikaiseksi naisten kanssa.

        T viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa jollet notku baaritiskillä koska siellä kyllä aina joku notkuu. Ja kun nainen menee tilaamaan juotavaa niin mies tarkkailee ja menee siihen viereen kun tilaisuus tulee ja alkaa juttelemaan niin sitä pääsee naisen kanssa juttusille. Naiselta voi kysyy mikä on hyvä drinkki tai mitä tilasit otan samanlaisen. Juttua voi saada monella tapaa aikaiseksi naisten kanssa.

        T viinamies

        Tietysti, mutta kuten sanoin niin minä vastaan vain omasta puolestani. Kyllä mä hyvän drinkin voin vinkata, vaikken niitä juokaan. Sen verran monta on tullut tehtyäkin. Tosin baaritiskillä väijyttämistä en oikeen arvosta. Nyt korona-aikana siellä ei ehkä ole ruuhkaa, mutta noin normaalisti baaritiski on se vihonviimenen seisoskelu- ja juttelupaikka ... tientukkeena ja kaikkien riesana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, mutta kuten sanoin niin minä vastaan vain omasta puolestani. Kyllä mä hyvän drinkin voin vinkata, vaikken niitä juokaan. Sen verran monta on tullut tehtyäkin. Tosin baaritiskillä väijyttämistä en oikeen arvosta. Nyt korona-aikana siellä ei ehkä ole ruuhkaa, mutta noin normaalisti baaritiski on se vihonviimenen seisoskelu- ja juttelupaikka ... tientukkeena ja kaikkien riesana.

        Monesti oon nähnyt baarissa miehiä jotka ei naisille juttele joten eivät sitten naisiakaan saa koska istuvat nurkassa ja kuvittelevat että nainen tekisi aloitteen. Pitää väijyä naisia jotta pääsee tutustumaan naisiin ja kun tilaisuus tulee niin mennään juttelee naisille. Sama se onko baaritiskillä muiden esteenä. Siellä juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin.

        T viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti oon nähnyt baarissa miehiä jotka ei naisille juttele joten eivät sitten naisiakaan saa koska istuvat nurkassa ja kuvittelevat että nainen tekisi aloitteen. Pitää väijyä naisia jotta pääsee tutustumaan naisiin ja kun tilaisuus tulee niin mennään juttelee naisille. Sama se onko baaritiskillä muiden esteenä. Siellä juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin.

        T viinamies

        Sinulle se voi olla sama oletko tientuke, mutta monille muille ei ole. Känniset notkujat ovat muutenkin minusta lähinnä rasittavia eli sinällään hyvä, että Viinamies väijyy siellä baaritiskin läheisyydessä.


    • Anonyymi

      Entä kun nainen kysyy, miksei sinulla ole kavereita?

      • Anonyymi

        Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin. Kun on porukan mukana yökerhossa tapaamassa naisia, ei tarvitse kuunnella moisia kysymyksiä.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Naisia lähestytään takavasemmalta, koputetaan olkapäähän ja sitten kysytään hukkasin sydämmeni sinun silmiisi autatko etsimään.

      • Anonyymi

        Toimiiko hyvinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko hyvinkin?

        Joskus on toiminut mutta en käy enää baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on toiminut mutta en käy enää baareissa.

        Eli toimii joskus, mutta ei nyt mikään valtava hitti. No juu, aika pitkälle noin oletinkin. Noin se iskureplojen kanssa yleensä menee. Kun sattuu natsaamaan jotenkin kohteeseen sopivasti, niin sitten toimii. Valtaosa kohteista ei kuitenkaan lämpene. ☺


    • Anonyymi

      Lähestymisen taito, kävellen, ryömien hiljaa hiipimällä vai hyppimällä heti naamalle nurkkien takaa?

      • Anonyymi

        Mikä toimii parhaiten?


    • Anonyymi

      Jos naiset pelottavat kovin kummitusmaisestikin ja kummasti niin.... pitää yrittää keksiä uusia lähestymistapoja, itseäni ei kyllä nuoret naiset paljon hirvitä tai pelota.

    • Anonyymi

      Voisit kysyä miehiltä myös, mitä he vastaavat, kun nainen tulee juttelemaan.

      • Anonyymi

        Voisihan tässä kysyä paljon muutakin, mutta nyt kysytään tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan tässä kysyä paljon muutakin, mutta nyt kysytään tätä.

        Ei ollut järkevää jättää sitä kysymättä.

        Jos tavoitteena on saada nainen treffeille tai sänkyyn, keskittymällä vain miesten tekemiin lähestymisiin jättää huomiotta suuren joukon tapahtumia, jotka myös saattavat johtaa toivottuun lopputulokseen.

        On hyvin ymmärrettävää, miksi ketjun aloittaja ehkä halusi jättää huomiotta naisten suorittamat lähestymiset. Syynä lienee joidenkin miesten hypergamia: jotkut miehet haluavat määritellä hyvin tarkasti, millaisia naisia he lähestyvät. Niitä naisia, jotka lähestyvät heitä, ei ole näille miehille edes olemassa. Tämä ilmiö oli nähtävissä paitsi ketjun aloitusviestissä myös sinun kommentissasi.

        Todennäköisesti kiellät miesten hypergamian olemassaolon. Jos aiot niin tehdä, esitä parempi selitys sille, miksi tässä keskustelussa puhutaan (miesten toiveiden mukaisesti?) vain miesten suorittamista keskustelunavauksista naisille eikä lainkaan naisten keskustelunavauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut järkevää jättää sitä kysymättä.

        Jos tavoitteena on saada nainen treffeille tai sänkyyn, keskittymällä vain miesten tekemiin lähestymisiin jättää huomiotta suuren joukon tapahtumia, jotka myös saattavat johtaa toivottuun lopputulokseen.

        On hyvin ymmärrettävää, miksi ketjun aloittaja ehkä halusi jättää huomiotta naisten suorittamat lähestymiset. Syynä lienee joidenkin miesten hypergamia: jotkut miehet haluavat määritellä hyvin tarkasti, millaisia naisia he lähestyvät. Niitä naisia, jotka lähestyvät heitä, ei ole näille miehille edes olemassa. Tämä ilmiö oli nähtävissä paitsi ketjun aloitusviestissä myös sinun kommentissasi.

        Todennäköisesti kiellät miesten hypergamian olemassaolon. Jos aiot niin tehdä, esitä parempi selitys sille, miksi tässä keskustelussa puhutaan (miesten toiveiden mukaisesti?) vain miesten suorittamista keskustelunavauksista naisille eikä lainkaan naisten keskustelunavauksista.

        Olet väärässä. Olisi typerää kysellä noita samassa aloituksessa, kyse kun näköjään on selvästi täysin eri asiasta. Sinä tuossa jo selititkin mikä tuon sinun aiheesi pointti on. Täasä taas pouinttina on oletettu lähestymisen vaikeus. Ihan eri juttuja, kuten näet, ongelma on täysin eri ja vastausksetkin aivan erilaisen. Tuosta sinun aiheesta voi avata uuden aloituksen, vaikkapa tuon ehdottamasi otsakkeen alla. Voit aivan vapaasti tehdä sen. Tässä kysytään nyt tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Olisi typerää kysellä noita samassa aloituksessa, kyse kun näköjään on selvästi täysin eri asiasta. Sinä tuossa jo selititkin mikä tuon sinun aiheesi pointti on. Täasä taas pouinttina on oletettu lähestymisen vaikeus. Ihan eri juttuja, kuten näet, ongelma on täysin eri ja vastausksetkin aivan erilaisen. Tuosta sinun aiheesta voi avata uuden aloituksen, vaikkapa tuon ehdottamasi otsakkeen alla. Voit aivan vapaasti tehdä sen. Tässä kysytään nyt tätä.

        Miten niin eri ongelma? Eikö tavoitteena sitten ole saada aikaan keskustelua ja treffit naisen kanssa?

        Olisko naisen aloittama keskustelu sinun mielestäsi niin sanottu "väärin sammutettu" tulipalo? Mikä on tärkeämpää: tavoitteeseen pääseminen jollain toimivalla keinolla vai tavoitteeseen pääseminen vain tietynlaisella keinolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin eri ongelma? Eikö tavoitteena sitten ole saada aikaan keskustelua ja treffit naisen kanssa?

        Olisko naisen aloittama keskustelu sinun mielestäsi niin sanottu "väärin sammutettu" tulipalo? Mikä on tärkeämpää: tavoitteeseen pääseminen jollain toimivalla keinolla vai tavoitteeseen pääseminen vain tietynlaisella keinolla?

        Tavoite voi ehkä ollakin sama, mutta ongelma on täysin eri. Kuten nyt itsekin tuosta vähän ylempänä olleesta viestistä näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavoite voi ehkä ollakin sama, mutta ongelma on täysin eri. Kuten nyt itsekin tuosta vähän ylempänä olleesta viestistä näet.

        Eri ongelmian on täysin turha yrittää ratkoa samoilla keinoilla. Esimerkki aiheen ulkopuolelta ... otetaan nyt vaikka työttömyys. Jos meillä on kahdenlaisia työttömiä: heitä, jotka eivät löydä töitä sekä heitä, jotka eivät tahdo mennä töihin. Samaa työvoimapoliittista ratkaisua on täysin turha tyrkyttää noille molemmille ryhmille. Hän, joka ei löydä töitä, ei löydä niitä yhtäön sen helpommin vaikka häneltä vietäisiin pois kaikki rahallinen tuki. Toisaalta hän, joka ei halua töihin, ei tule menemään töihin ja pysymään töissä vaikka hänelle tuotaisiin tarjottimella 1000 valmista työpaikka. Kahta erityyppistä ongelmaa ei voi ratkoa samoin keinoin.

        Jos miehet täällä kertovat, että naiset eivät vastaa heidän lahestymisiinsä ja keskustelut katkeavat nopeasti, niin se ongelma ei ratkea pohtimalla "naisten hypergamiaa". Ne kun eivät vaan liity lainkaan toisiinsa. Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ongelmian on täysin turha yrittää ratkoa samoilla keinoilla. Esimerkki aiheen ulkopuolelta ... otetaan nyt vaikka työttömyys. Jos meillä on kahdenlaisia työttömiä: heitä, jotka eivät löydä töitä sekä heitä, jotka eivät tahdo mennä töihin. Samaa työvoimapoliittista ratkaisua on täysin turha tyrkyttää noille molemmille ryhmille. Hän, joka ei löydä töitä, ei löydä niitä yhtäön sen helpommin vaikka häneltä vietäisiin pois kaikki rahallinen tuki. Toisaalta hän, joka ei halua töihin, ei tule menemään töihin ja pysymään töissä vaikka hänelle tuotaisiin tarjottimella 1000 valmista työpaikka. Kahta erityyppistä ongelmaa ei voi ratkoa samoin keinoin.

        Jos miehet täällä kertovat, että naiset eivät vastaa heidän lahestymisiinsä ja keskustelut katkeavat nopeasti, niin se ongelma ei ratkea pohtimalla "naisten hypergamiaa". Ne kun eivät vaan liity lainkaan toisiinsa. Sori.

        Ei anteeksi tarvitse pyydellä...

        Työttömyyteen vertaaminen oli fiksua. Itse näen asian niin, että työntekoa vältteleviin ihmisiin vertautuvat ne miehet, jotka eivät ota huomioon heitä lähestyviä naisia. Heillä ei siis ole todellista tarvetta saada naista elämäänsä, vaikka he saattavat muuta väittää.

        Työtä vaikeasti saavat henkilöt vertautuvat niihin miehiin, jotka yrittävät lähestyä heille sopimattomia naisia. Heidän tulisi keskittyä toisenlaisiin naisiin ja kenties odottaa, että nämä naiset osoittaisivat kiinnostusta heidän suuntaansa. Keskustelun katkeamisen syy voi olla siinä, että he yrittävät keskustella väärien naisten kanssa.

        Kyse oli siis miesten hypergamiasta, ei naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anteeksi tarvitse pyydellä...

        Työttömyyteen vertaaminen oli fiksua. Itse näen asian niin, että työntekoa vältteleviin ihmisiin vertautuvat ne miehet, jotka eivät ota huomioon heitä lähestyviä naisia. Heillä ei siis ole todellista tarvetta saada naista elämäänsä, vaikka he saattavat muuta väittää.

        Työtä vaikeasti saavat henkilöt vertautuvat niihin miehiin, jotka yrittävät lähestyä heille sopimattomia naisia. Heidän tulisi keskittyä toisenlaisiin naisiin ja kenties odottaa, että nämä naiset osoittaisivat kiinnostusta heidän suuntaansa. Keskustelun katkeamisen syy voi olla siinä, että he yrittävät keskustella väärien naisten kanssa.

        Kyse oli siis miesten hypergamiasta, ei naisten.

        Noinhan se menee. Tässä tosiaan on tarkoitus pohtia miksi miehet kokevat naisen lähestymisen olevan vaikeaa ja että se epäonnistuu usein. On siis tarkoitus analysoida sitä lähestymistapaa ja miettiä voisiko lähestymistavan muuttaminen muuttaa myös lopputulosta. Kyse voi lopulta olla ihan pienistäkin jutuista, jotka tulkitaan helposti väärin.

        Mietin aloitusta kirjoittaessani, että laitanko mukaan lainkaan tuota "nainen baarissa" kohtaa, vain annanko teidän miettiä mitä tahansa skenaariota. Totesin sitten, että Viinamies tulee varmasti vetämään esiin baarikortin ja näin ollen lisäsin hänen mielikseen tuon baarikohdan. Itsehän en juuri baareissa aikaani vietä, eli omalla kohdallani joku muu paikka olisi paljon toimivampi. Nyt tämä siis kuitenkin ajateltiin sinne baariin. Toki mitä tahansa muutakin paikkaa voi ehdottaa. Jos naista tulisi lähestyttyä enemmin vaikka siellä Tinderissä niin senkin lähestymisen voi kuvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee. Tässä tosiaan on tarkoitus pohtia miksi miehet kokevat naisen lähestymisen olevan vaikeaa ja että se epäonnistuu usein. On siis tarkoitus analysoida sitä lähestymistapaa ja miettiä voisiko lähestymistavan muuttaminen muuttaa myös lopputulosta. Kyse voi lopulta olla ihan pienistäkin jutuista, jotka tulkitaan helposti väärin.

        Mietin aloitusta kirjoittaessani, että laitanko mukaan lainkaan tuota "nainen baarissa" kohtaa, vain annanko teidän miettiä mitä tahansa skenaariota. Totesin sitten, että Viinamies tulee varmasti vetämään esiin baarikortin ja näin ollen lisäsin hänen mielikseen tuon baarikohdan. Itsehän en juuri baareissa aikaani vietä, eli omalla kohdallani joku muu paikka olisi paljon toimivampi. Nyt tämä siis kuitenkin ajateltiin sinne baariin. Toki mitä tahansa muutakin paikkaa voi ehdottaa. Jos naista tulisi lähestyttyä enemmin vaikka siellä Tinderissä niin senkin lähestymisen voi kuvata.

        Ennen kuin edes pohtii lähestymisen tapaa, on syytä varmistua, että lähestyy oikeanlaisia ihmisiä. Vaikka tekniikkaa olisi hiottu viimeiseen asti, kaikki ponnistelut saattavat mennä hukkaan väärän kohteen vuoksi. Tämän vuoksi miesten hypergamian välttäminen on keskustelussa erittäin relevanttia.

        En itse esimerkiksi koskaan juttele baarissa humalaisen tai liian kovaäänisesti puhuvan miehen kanssa. Siitä ei vain pääse yli eikä ympäri millään muulla kuin välttelemällä humalaa ja käyttämällä normaalia äänenvoimakkuutta. Ihmisillä on mitä erikoisempia kriteereitä kieltäytyä keskustelemasta jonkun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin edes pohtii lähestymisen tapaa, on syytä varmistua, että lähestyy oikeanlaisia ihmisiä. Vaikka tekniikkaa olisi hiottu viimeiseen asti, kaikki ponnistelut saattavat mennä hukkaan väärän kohteen vuoksi. Tämän vuoksi miesten hypergamian välttäminen on keskustelussa erittäin relevanttia.

        En itse esimerkiksi koskaan juttele baarissa humalaisen tai liian kovaäänisesti puhuvan miehen kanssa. Siitä ei vain pääse yli eikä ympäri millään muulla kuin välttelemällä humalaa ja käyttämällä normaalia äänenvoimakkuutta. Ihmisillä on mitä erikoisempia kriteereitä kieltäytyä keskustelemasta jonkun kanssa.

        Tietysti noin, mutta töällä miehet lähinnä valittavat kun lähestyminen ei ikinä onnistu. Toki vika voi olla siinä kohteessa, mutta minusta on hyvä aluksi pohtia ihan vaan sitä lähestymistapaa. Ihan vaan koska sen tavan analysoiminen ja jopa muuttaminen on paljon helpompaa. Jos siinä tavassa ei ole mitään selkeää ja oleellista vikaa, niin sitten kannattaa tosiaan pohtia ovat kohteet jotenkin vääriä ja jos ovat niin millä tavalla vääriä. Jos kyse on viehtymyksestä juuri tietyn tyyppisiin naisiin, niin ongelmaa on vaikeampi korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti noin, mutta töällä miehet lähinnä valittavat kun lähestyminen ei ikinä onnistu. Toki vika voi olla siinä kohteessa, mutta minusta on hyvä aluksi pohtia ihan vaan sitä lähestymistapaa. Ihan vaan koska sen tavan analysoiminen ja jopa muuttaminen on paljon helpompaa. Jos siinä tavassa ei ole mitään selkeää ja oleellista vikaa, niin sitten kannattaa tosiaan pohtia ovat kohteet jotenkin vääriä ja jos ovat niin millä tavalla vääriä. Jos kyse on viehtymyksestä juuri tietyn tyyppisiin naisiin, niin ongelmaa on vaikeampi korjata.

        Itselläni on juuri tuo sama kuin sinulla. En viihdy humalaisessa seurassa, enkä myöskään äänekkäässä seurassa. Eikä tosiaan tarvitse olla molempia, ihan vaan jompikumpi riittää. Valtaosasta ihmisistä jo pienikin humalatila näkyy silmissä. Käytös voi olla muuten jopa ihan ok, mutta silmistä näkyy kyllä. Kovaääninen puhe taas saa korvat soimaan, en tykkää yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti noin, mutta töällä miehet lähinnä valittavat kun lähestyminen ei ikinä onnistu. Toki vika voi olla siinä kohteessa, mutta minusta on hyvä aluksi pohtia ihan vaan sitä lähestymistapaa. Ihan vaan koska sen tavan analysoiminen ja jopa muuttaminen on paljon helpompaa. Jos siinä tavassa ei ole mitään selkeää ja oleellista vikaa, niin sitten kannattaa tosiaan pohtia ovat kohteet jotenkin vääriä ja jos ovat niin millä tavalla vääriä. Jos kyse on viehtymyksestä juuri tietyn tyyppisiin naisiin, niin ongelmaa on vaikeampi korjata.

        "Toki vika voi olla siinä kohteessa, mutta minusta on hyvä aluksi pohtia ihan vaan sitä lähestymistapaa. Ihan vaan koska sen tavan analysoiminen ja jopa muuttaminen on paljon helpompaa."

        Helpompaa ja helpompaa... Oliko tässä tarkoituksena saada aikaan tuloksia vai tehdä vain sellaisia muutoksia, joiden tekeminen on helppoa? Jos haluaa tuloksia, ensimmäisenä on tarkistettava tärkeimmät asiat, ei helpoiten korjattavissa olevat. Etenkin silloin, jos tärkeän asian korjaamatta jättäminen vesittää myös helposti korjattavissa olevan asian vaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toki vika voi olla siinä kohteessa, mutta minusta on hyvä aluksi pohtia ihan vaan sitä lähestymistapaa. Ihan vaan koska sen tavan analysoiminen ja jopa muuttaminen on paljon helpompaa."

        Helpompaa ja helpompaa... Oliko tässä tarkoituksena saada aikaan tuloksia vai tehdä vain sellaisia muutoksia, joiden tekeminen on helppoa? Jos haluaa tuloksia, ensimmäisenä on tarkistettava tärkeimmät asiat, ei helpoiten korjattavissa olevat. Etenkin silloin, jos tärkeän asian korjaamatta jättäminen vesittää myös helposti korjattavissa olevan asian vaikutuksia.

        No yleensä on järkevintä lähteä analysoimaan siltä missä tulokset olisivat helpoiten ja nopeiten saavutettavissa. Vaikeimmasta kohtaa liikkeelle lähteminen on monesti vähän "perse edellä puuhun" meininkiä. Voimavaroja tuppaa tuhlautumaan sellasiin juttuihin, jotka on lopulta turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yleensä on järkevintä lähteä analysoimaan siltä missä tulokset olisivat helpoiten ja nopeiten saavutettavissa. Vaikeimmasta kohtaa liikkeelle lähteminen on monesti vähän "perse edellä puuhun" meininkiä. Voimavaroja tuppaa tuhlautumaan sellasiin juttuihin, jotka on lopulta turhia.

        Juuri se on "perse edellä puuhun" menemistä ja voimavarojen tuhlausta, että hypergaminen mies yrittää treffejä sellaisen naisen kanssa, joka ei niille ikinä lähde miehen ominaisuuksien vuoksi. Tällöin ei auta, vaikka mies suorittaisi millaisen sadetanssin naisen edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri se on "perse edellä puuhun" menemistä ja voimavarojen tuhlausta, että hypergaminen mies yrittää treffejä sellaisen naisen kanssa, joka ei niille ikinä lähde miehen ominaisuuksien vuoksi. Tällöin ei auta, vaikka mies suorittaisi millaisen sadetanssin naisen edessä.

        No on silti ihan valtavan helppo muutos vain jättää esim. tuon ihan ensimmäisen kommentin kaltaiset aloitukset pois ja kokeilla puhua sen sijaan jotain järkevää. Siinä ei tarvitse hioa yhtään mitään, eikä tanssia sadetansseja. Jos järkevät ja asialliset puheet eivät toimi ja pitäisi tosiaan tanssia sadetansseja, niin sitten kohde todella on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on silti ihan valtavan helppo muutos vain jättää esim. tuon ihan ensimmäisen kommentin kaltaiset aloitukset pois ja kokeilla puhua sen sijaan jotain järkevää. Siinä ei tarvitse hioa yhtään mitään, eikä tanssia sadetansseja. Jos järkevät ja asialliset puheet eivät toimi ja pitäisi tosiaan tanssia sadetansseja, niin sitten kohde todella on väärä.

        Ymmärrän kyllä.

        Mutta ensimmäisen kommentin kaltainen keskustelunavaus on herkullinen tilaisuus hyvin monenlaisiin luoviin vastauksiin, kuten:

        - "Tietysti. Kaikki naiset pitävät. Miksi edes kysyt."

        - "Kyllä. Aion tänäänkin tehdä sitä. Entäs itse?"

        - "Kyllä. Mitäs sinä osaat sillä saralla?"

        - "Kyllä, mutta vain naisten kanssa."

        - "En tiedä. Olen neitsyt."


        Ja niin edelleen. No myönnetään, ettei tuolla aloituksella välttämättä treffeille pääse, mutta tuollaiset keskustelunavaukset saattavat tuottaa suurtakin hupia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä.

        Mutta ensimmäisen kommentin kaltainen keskustelunavaus on herkullinen tilaisuus hyvin monenlaisiin luoviin vastauksiin, kuten:

        - "Tietysti. Kaikki naiset pitävät. Miksi edes kysyt."

        - "Kyllä. Aion tänäänkin tehdä sitä. Entäs itse?"

        - "Kyllä. Mitäs sinä osaat sillä saralla?"

        - "Kyllä, mutta vain naisten kanssa."

        - "En tiedä. Olen neitsyt."


        Ja niin edelleen. No myönnetään, ettei tuolla aloituksella välttämättä treffeille pääse, mutta tuollaiset keskustelunavaukset saattavat tuottaa suurtakin hupia.

        Toki siihen voi saada monenlaisia vastauksia. Se nyt on selvä.

        Valtaosa luultavasti kokee kysymyksen tungettelevaksi. Esim. itse koen tuollaisen alotuksen jopa tökerömmäksi, kuin suoran seksiehdotuksen. Suoraan ehdotukseen voi vastata ei ja keskustelu loppuu siihen. Vaikkakin on taatusti ihan mahdollista, että tuollainen "pidätkö seksistä" ei välttämättä ole edes suoraksi ehdotukseksi tarkoitettu, niin tuo tulkinta on todennäköinen.

        Kuten totesit, niin tuollainen ehdottamasi kaltainen keskustelu on varmasti mahdollinen, jos vastapuoleksi osuu sen tyyppinen ihminen. Jos tarkoitus on nimenomaan etsiä sen tyyppistä ihmistä, niin alotus on erittäin toimiva. Se karsii pois "ei toivotun" materiaalin. Tuota aloitusta luultavasti joutuu heittämään useamman kerran ennen kun natsaa, mutta lopputulos on sitten se toivottu.

        Sen sijaan ilman mitään "syytä" ja kun nyt en muuta keksi tyyppisenä aloituksena tuo ei ole kovin toimiva. Varsinkin jos ei erityisesti ole varautunut kestämään niitä pakkeja, niin ei kauhean hyvä valinta. Suurin osa ei tule lämpenemään tuolle ja tuon alotuksen jälkeen on enää hyvin vaikea päästä takaisin neutraalille maaperälle.

        Noissa tollasissa iskurepliikeissä ylipäänsä on juuri tuo ongelma, että se valittu aloitus helposti sitten määrittää sen koko keskustelun. Näin ainakin, jos se aloitus osuu pahasti pieleen. Itse sanoisin, että iskurepliikit toimivat parhaiten jo ainakin vähän tuttujen ihmisten kesken. Siinä kohtaa ei ole niin vakavaa, vaikka valinta menis pahastikin pieleen, koska vastapuolella on jo mielikuva siitä toisesta ihmisestä. Silloin se koko tilanne ei ole sen yhden ainoan lauseen värittämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki siihen voi saada monenlaisia vastauksia. Se nyt on selvä.

        Valtaosa luultavasti kokee kysymyksen tungettelevaksi. Esim. itse koen tuollaisen alotuksen jopa tökerömmäksi, kuin suoran seksiehdotuksen. Suoraan ehdotukseen voi vastata ei ja keskustelu loppuu siihen. Vaikkakin on taatusti ihan mahdollista, että tuollainen "pidätkö seksistä" ei välttämättä ole edes suoraksi ehdotukseksi tarkoitettu, niin tuo tulkinta on todennäköinen.

        Kuten totesit, niin tuollainen ehdottamasi kaltainen keskustelu on varmasti mahdollinen, jos vastapuoleksi osuu sen tyyppinen ihminen. Jos tarkoitus on nimenomaan etsiä sen tyyppistä ihmistä, niin alotus on erittäin toimiva. Se karsii pois "ei toivotun" materiaalin. Tuota aloitusta luultavasti joutuu heittämään useamman kerran ennen kun natsaa, mutta lopputulos on sitten se toivottu.

        Sen sijaan ilman mitään "syytä" ja kun nyt en muuta keksi tyyppisenä aloituksena tuo ei ole kovin toimiva. Varsinkin jos ei erityisesti ole varautunut kestämään niitä pakkeja, niin ei kauhean hyvä valinta. Suurin osa ei tule lämpenemään tuolle ja tuon alotuksen jälkeen on enää hyvin vaikea päästä takaisin neutraalille maaperälle.

        Noissa tollasissa iskurepliikeissä ylipäänsä on juuri tuo ongelma, että se valittu aloitus helposti sitten määrittää sen koko keskustelun. Näin ainakin, jos se aloitus osuu pahasti pieleen. Itse sanoisin, että iskurepliikit toimivat parhaiten jo ainakin vähän tuttujen ihmisten kesken. Siinä kohtaa ei ole niin vakavaa, vaikka valinta menis pahastikin pieleen, koska vastapuolella on jo mielikuva siitä toisesta ihmisestä. Silloin se koko tilanne ei ole sen yhden ainoan lauseen värittämä.

        Olen aina ajatellut niin, että jos joku on epäkohtelias tai tungetteleva, sellaista henkilöä ei tule päästää jatkamaan matkaansa, ennen kuin hän on ymmärtänyt olevansa epäkohtelias tai tungetteleva.

        Keskustelun lopettaminen epäkohteliaan henkilön kanssa veisi tältä mahdollisuuden ymmärtää oman käytöksensä ala-arvoisuus. Ajankäyttö esimerkiksi baari-illan aikana täytyy tietysti optimoida siten, ettei käytä liikaa aikaa idioottien vedättämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ajatellut niin, että jos joku on epäkohtelias tai tungetteleva, sellaista henkilöä ei tule päästää jatkamaan matkaansa, ennen kuin hän on ymmärtänyt olevansa epäkohtelias tai tungetteleva.

        Keskustelun lopettaminen epäkohteliaan henkilön kanssa veisi tältä mahdollisuuden ymmärtää oman käytöksensä ala-arvoisuus. Ajankäyttö esimerkiksi baari-illan aikana täytyy tietysti optimoida siten, ettei käytä liikaa aikaa idioottien vedättämiseen.

        Itse en koe hommakseni kasvattaa aikuisia ihmisiä. Rehellisesti sanoen, ei voi vähempää kiinnostaa "valistaa" ketään tollasista asioista.Vielä en ole niin sureen törkeyteen törmännyt, että mulla olis tolkaseen tarvetta. Jokainen kansi löytää kyllä vakkansa, kun tarpeeksi etsii ja jokainen aloitus löytää lopulta jonkun joka siihen vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en koe hommakseni kasvattaa aikuisia ihmisiä. Rehellisesti sanoen, ei voi vähempää kiinnostaa "valistaa" ketään tollasista asioista.Vielä en ole niin sureen törkeyteen törmännyt, että mulla olis tolkaseen tarvetta. Jokainen kansi löytää kyllä vakkansa, kun tarpeeksi etsii ja jokainen aloitus löytää lopulta jonkun joka siihen vastaa.

        Lisää edelliseen se, että toki vastaan, jos toinen kysyy mikä aloituksessa oli vikana. Sanon, että se oli minusta tungetteleva. Voin kertoa nuo asiat, jotka kirjoitin sinullekin tuossa yllä. Sen sijaan en lähde käymään keskustelua siitä miksi se oli minusta tungetteleva. Jos en halua käydä keskustelua itse aloituksesta, niin en halua yhtään sen enempää lähteä analysoimaan sitä miksi en halua keskustella siitä. Ja siis tuohonha se valistamisyritys lähes väistämättä menisi. Keskusteluksi siitä miksi kyseinen lähestymistapa on juuri minusta tungetteleva. Baariympäristössä on ongelmana myös se, että ihmiset ovat humalassa. Humalaisen ihmisen valistaminen oman käytöksensä huonoudesta on valtaosin täysin turhaa. ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en koe hommakseni kasvattaa aikuisia ihmisiä. Rehellisesti sanoen, ei voi vähempää kiinnostaa "valistaa" ketään tollasista asioista.Vielä en ole niin sureen törkeyteen törmännyt, että mulla olis tolkaseen tarvetta. Jokainen kansi löytää kyllä vakkansa, kun tarpeeksi etsii ja jokainen aloitus löytää lopulta jonkun joka siihen vastaa.

        Minä kasvatan mielelläni jokaista aikuista, joka tulee sanomaan minulle törkeyksiä. Teen sen vieläpä suurella ilolla. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää edelliseen se, että toki vastaan, jos toinen kysyy mikä aloituksessa oli vikana. Sanon, että se oli minusta tungetteleva. Voin kertoa nuo asiat, jotka kirjoitin sinullekin tuossa yllä. Sen sijaan en lähde käymään keskustelua siitä miksi se oli minusta tungetteleva. Jos en halua käydä keskustelua itse aloituksesta, niin en halua yhtään sen enempää lähteä analysoimaan sitä miksi en halua keskustella siitä. Ja siis tuohonha se valistamisyritys lähes väistämättä menisi. Keskusteluksi siitä miksi kyseinen lähestymistapa on juuri minusta tungetteleva. Baariympäristössä on ongelmana myös se, että ihmiset ovat humalassa. Humalaisen ihmisen valistaminen oman käytöksensä huonoudesta on valtaosin täysin turhaa. ☺

        Ei siinä kohtaa ole kyse enää vakavasta keskustelusta. "Valistaminen", jos siitä sellaista kuvausta voi käyttää tuossa tilanteessa, tapahtuu ei-välttämättä-kovin-hyväntahtoisen huumorin kautta.

        Minä olen lopettanut vakavasti keskustelemisen jo siinä vaiheessa, jos mies ylipäätään tulee humalassa juttelemaan.

        Baareissa ei kannata olla pipo liian kireällä. Idiootteja ei voi välttää. Niiden kanssa täytyy vähintään tulla toimeen. Niiden kustannuksella voi myös pilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä kohtaa ole kyse enää vakavasta keskustelusta. "Valistaminen", jos siitä sellaista kuvausta voi käyttää tuossa tilanteessa, tapahtuu ei-välttämättä-kovin-hyväntahtoisen huumorin kautta.

        Minä olen lopettanut vakavasti keskustelemisen jo siinä vaiheessa, jos mies ylipäätään tulee humalassa juttelemaan.

        Baareissa ei kannata olla pipo liian kireällä. Idiootteja ei voi välttää. Niiden kanssa täytyy vähintään tulla toimeen. Niiden kustannuksella voi myös pilailla.

        Siinäpä se just onkin, kun en itse ole siellä pipo lainkaan kireällä. Jos en halua keskustella jostain, enkä jonkun kanssa, niin en vaan keskustele. Oli vakavasta tai vähemmän vakavasta keskustelusta, niin en vaan puhu aiheesta, joka ei kiinnosta. Idiotteja ei ehkä voi välttää, mutta voi heihin olla tuhlaamatta aikaa. Noin yleisesti ottaen ne hyvin harvat kerrat, kun ole jossain ns. viihteellä, haluan olla myös vapaa sellaisesta puheesta, jota en jaksa kuunnella. Ainakin tähän asti muunkinlaista keskusteluseuraa on aina löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se just onkin, kun en itse ole siellä pipo lainkaan kireällä. Jos en halua keskustella jostain, enkä jonkun kanssa, niin en vaan keskustele. Oli vakavasta tai vähemmän vakavasta keskustelusta, niin en vaan puhu aiheesta, joka ei kiinnosta. Idiotteja ei ehkä voi välttää, mutta voi heihin olla tuhlaamatta aikaa. Noin yleisesti ottaen ne hyvin harvat kerrat, kun ole jossain ns. viihteellä, haluan olla myös vapaa sellaisesta puheesta, jota en jaksa kuunnella. Ainakin tähän asti muunkinlaista keskusteluseuraa on aina löytynyt.

        Samaa mieltä. Kirjoitin tuolla ylempänä siitä, että on tärkeää olla käyttämättä liian kauan aikaa idiotteihin.

        Harvoin pystyn kuitenkaan olemaan kokonaan hiljaa idiootin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kirjoitin tuolla ylempänä siitä, että on tärkeää olla käyttämättä liian kauan aikaa idiotteihin.

        Harvoin pystyn kuitenkaan olemaan kokonaan hiljaa idiootin edessä.

        Mä kyllä pysty olemaan hiljaa. Sen verran löytyy kokemusta vaikenemisesta 😛


    • Anonyymi

      Hiipimällä hiljas yrittäisi edistyä naiseen tutustumisessakin, noniin jooh..

    • Anonyymi

      Joku ulkoministeriöstä kuin Pekka Haavisto ei uskaltaisi lähestyä millään tavoin jotain naishenkilöä kuin vaikka Laura Huhtasaarta esim.

    • Anonyymi

      Suurin osa iskureploista on tyhmän kuuloisia ja siksi kannattaa pitäytyä normaalissa juttelussa. Mutta viinaa pitää juoda jotta naisiin voi tutustua. Suomalaisille toimii kun juo viinaa ja menee juttelee naisille. Selvinpäin suomalaiset on ujoja eikä naiset kovin helposti halua tutustua.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Tosta ekasta lauseesta olen kanssasi täysin samaa mieltä. Normaalia juttelua ehdottomasti. 👍

        Viinan sen sijaan jättäisin pois ja opettelisin juttelemaan toisille ihmisille selvin päin. Itselleni suurin ongelma suomalaisissa miehissä on se, että heidän pitää aina tulla solkottamaan kännissä. Antaa huonon kuvan ihan jokaisesta. Mielummin sitten vähän ujo ja vähemmän supliikkia kuin humalassa. Itse hipsin kyllä aina pikkuhiljaa pois jokaisen humalaisen lähestyjän luota. Hetken sitä toki kohteliasuudesta kuuntelee, mutta sitten keksii jonkun syyn poistua seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta ekasta lauseesta olen kanssasi täysin samaa mieltä. Normaalia juttelua ehdottomasti. 👍

        Viinan sen sijaan jättäisin pois ja opettelisin juttelemaan toisille ihmisille selvin päin. Itselleni suurin ongelma suomalaisissa miehissä on se, että heidän pitää aina tulla solkottamaan kännissä. Antaa huonon kuvan ihan jokaisesta. Mielummin sitten vähän ujo ja vähemmän supliikkia kuin humalassa. Itse hipsin kyllä aina pikkuhiljaa pois jokaisen humalaisen lähestyjän luota. Hetken sitä toki kohteliasuudesta kuuntelee, mutta sitten keksii jonkun syyn poistua seurasta.

        Kyllä miehet on yrittänyt naisille jutella selvinpäin mutta naiset antaa nopeasti pakit eivätkä halua jutella miehen kanssa. Baariin kukaan ei mene selvinpäin koska nolaa itsensä ja naiset kuitenkin juttelee sellaisten kanssa jotka juovat viinaa.
        Sitä on yritetty koulussa ja töissäkin naisiin tutustua selvinpäin mutta ei naisia ole kiinnostanut. Itse nuorena pyysin naisia treffeille selvänä mutta ei onnistunut. Sitten kaveriporukoissa kun juotiin viinaa bileissä tai baarissa niin onnistuin usein saamaan naisen sänkyyn asti.
        Naisten luonne suomessa on sellainen ettei selvänä haluta tutustua. Miehet voi mennä itse kokeilemaan jos se kerran on niin helppoa. Siitä vaan kadulla pysäytät naisen ja pyydät treffeille jos se kerran niin helppoa on.

        t viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet on yrittänyt naisille jutella selvinpäin mutta naiset antaa nopeasti pakit eivätkä halua jutella miehen kanssa. Baariin kukaan ei mene selvinpäin koska nolaa itsensä ja naiset kuitenkin juttelee sellaisten kanssa jotka juovat viinaa.
        Sitä on yritetty koulussa ja töissäkin naisiin tutustua selvinpäin mutta ei naisia ole kiinnostanut. Itse nuorena pyysin naisia treffeille selvänä mutta ei onnistunut. Sitten kaveriporukoissa kun juotiin viinaa bileissä tai baarissa niin onnistuin usein saamaan naisen sänkyyn asti.
        Naisten luonne suomessa on sellainen ettei selvänä haluta tutustua. Miehet voi mennä itse kokeilemaan jos se kerran on niin helppoa. Siitä vaan kadulla pysäytät naisen ja pyydät treffeille jos se kerran niin helppoa on.

        t viinamies

        En sitten ilmeisesti tunne yhtään suomalaista naista, kun kaikkien tuntemieni naisten mielestä humalaiset miehet ovat ahdistavaa ja rasittavaa seuraa. Ei kai se auta kun suunnata katse Suomen ulkopuolelle ja käydä hakemassa vaikka Keski-Euroopasta sellanen mies, joka osaa jutella selvinkin päin.


    • Anonyymi

      Maski päällä naamanedessä jo kaasunaamari mörisee, jotain yrirrää sanoa niin äänikin muuntuu jo kummalliseksi.

      Itselläni olisi kyllä mielenkiintoisia ihmisiä nyt paljon tutustuttavissa ;D

      Sotilaiden taistelukaasuja suojaava maski päässä kirkuu :D

    • Anonyymi

      Kun itse pidän todella tarkkaakin kirjaa aina pankin tiliotteista ja jutuista, päivämäärä ja aika kalenteriin sitten, lukee "hammas", hammaslääkärin aika tietysti tietysti tietokoneella.

      Jos on merkintänä vain hammas niin muistaa mitä se tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Naisia voi lähestyä ainoastaan kun on juotu viinaa baarissa. Viinaa juomalla naisiin tutustuu. Raitis mies ei uskalla naisia lähestyä ja raitis mies ei käy baariessa koska naiset ei halua jutella selvinpäin olevien miesten kanssa. Baariin mennään kaveriporukalla ja naiset huomaa että mies osaa bailata ja joten naiset haluaa tutustua mieheen.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Jotenkin luulisi tuollaisten bailutaitojen tekevän vaikutuksen lähinnä jossain Ibizalla. Suomessa korkeintaan jossain pintaliitäjien suosikkiyökerhossa. Kuka muka "bailaa" esim. tyypillisessä pubimiljöössä?


    • Anonyymi

      Itse kysyn aina naista kysymällä suoraan, että lähdetäänkö nussimaan. Joskus käy flaksi ja toisinaan ei.

      >Simiti<

      • Anonyymi

        Toi on ihan hyvä taktiikka. Tiedät mitä haluat ja jos toiveet kohtaa niin menette. Ei tarvii kenenkään arvailla toisen motiiveja. 👍

        Luultavasti noista sun ehdotuksistas aina joku vetää heneenkin nenäänsä. Eiks je? Tuskin siitä silti kellekään pysyviä traumoja jää, että ihan jees.


      • Anonyymi

        Yhden kerran ennen covid-suosituksia muistan tapauksen. Istahdin täynnä olevan kapakan pöytään erään neidin seuraan.

        Hän kertoili suurinpiirtein koko elämäntarinansa. Kun hän oli huonon elämänsä saanut kerrottua, niin kysin ihan viattoman kysymyksen:

        -Mennäänkö nussimaan?
        -Juodaan nämä kaljat ensin.

        Turhia ei pohjanmaalla höpistä.

        >Simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden kerran ennen covid-suosituksia muistan tapauksen. Istahdin täynnä olevan kapakan pöytään erään neidin seuraan.

        Hän kertoili suurinpiirtein koko elämäntarinansa. Kun hän oli huonon elämänsä saanut kerrottua, niin kysin ihan viattoman kysymyksen:

        -Mennäänkö nussimaan?
        -Juodaan nämä kaljat ensin.

        Turhia ei pohjanmaalla höpistä.

        >Simiti<

        Itse olen henk.koht. sitä mieltä, että tuo kysymys on tosiaan ihan ok esittää suoraan. Mielummin suoraan kysymykseen suora vastaus, niin ei tarvii koko iltaa kuunnella piilovonkausta. Mä itse en ainakaan tuosta kysymyksestä rikki mene, vaan osaan sanoa ei. Silloin suora mies jatkaa matkaansa ja toivottavasti löytää otollisemman kohteen. Kaikki ovat tyytyväisiä.


      • Kyllä naisetkin osaa tuon. Joskus muinoin satuimme erään pikkukylän erääseen kippolaan ja siellä hiukan päihtynyt nainen tuli suoraan nenäni eteen ja tarttui käteen. Lähde mun mukaan.

        Mää siheen, öö en. Just tulin tämän porukan kanssa ja yksi heistä on seurustelukumppanini.

        Nainen vilkaisi niitä ja sano vaan, että tylsiä miehiä kaikki. Kyllä mun kanssa kivempaa on. Lähe nyt vaan mukaan.

        Pikkasen ahdistavan päälläkäyvä, kun piti moneen kertaan sanoa, ei en lähde.

        Kuulin sitten, että seksiä se sieltä haki.

        Eihän siinä, varsin kaunis ja sutjakka nainen, vaikka taisi olla mua jo 10-15 vuotta vanhempi. Keski-ikäinen. Päälle 4 kympin.

        Nyt voisin vaikka lähteäkin, jos sinkku olisin. 😋


    • Eikö se ole se, iltaa neiti onko paikka varattu vai saanko istua seuraan? :D

      • Anonyymi

        Muuten hyvä, mutta tuohon kannattaa lisätä vielä jokin (muuhun kuin ulkonäköön liittyvä) kohteliaisuus siihen liittyen, miksi herra haluaa istua juuri minun seuraani. Muutenhan hän voisi mennä kenen tahansa viereen.


      • Anonyymi

        Sehän se aika monesti on. ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta tuohon kannattaa lisätä vielä jokin (muuhun kuin ulkonäköön liittyvä) kohteliaisuus siihen liittyen, miksi herra haluaa istua juuri minun seuraani. Muutenhan hän voisi mennä kenen tahansa viereen.

        Noo, ettei näin? Näytit istuvan yksin ja päätin kokeilla kepillä jäätä, josko seura kelpaisi?🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se aika monesti on. ☺

        Sehän se. On mulle joskus sanottu, kun olen kävellyt pöydän ohi, että tuus tänne istuppas seuraan. Tossa on penkki ja täältä tulee, mitä tilataan? 😀


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Noo, ettei näin? Näytit istuvan yksin ja päätin kokeilla kepillä jäätä, josko seura kelpaisi?🤣

        Hmm ... itselleni kyllä se ihan perinteinen saako istua/onko vapaata toimii kyllä paremmin kun mikään personoitu versio. Se on neutraalimpi. Jos siinä on vapaata, niin siinä on vapaata. Tiedä, että analysoin asioita liikaa, mutta en mä halua ottaa kantaa josko jonkun tuntemattoman seura kelpaa minulle tmv. Tokihan siihen sanoo joo, jos ei ole mitään syytä sanoa ei. Kokisin kuitenkin hankalammaksi poistua seurasta, jos olen itse sen seuran hyväksynyt, jos sitten jostain syystä haluan poistua. Ikäänkuin mulla pitäis sitten olla joku syy poistua. No juu, olen hankala 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... itselleni kyllä se ihan perinteinen saako istua/onko vapaata toimii kyllä paremmin kun mikään personoitu versio. Se on neutraalimpi. Jos siinä on vapaata, niin siinä on vapaata. Tiedä, että analysoin asioita liikaa, mutta en mä halua ottaa kantaa josko jonkun tuntemattoman seura kelpaa minulle tmv. Tokihan siihen sanoo joo, jos ei ole mitään syytä sanoa ei. Kokisin kuitenkin hankalammaksi poistua seurasta, jos olen itse sen seuran hyväksynyt, jos sitten jostain syystä haluan poistua. Ikäänkuin mulla pitäis sitten olla joku syy poistua. No juu, olen hankala 😛

        Joo, minusta voi olla vähän kiusallista ryhtyä ventovierasta kehumaan vuolaasti ja kuulostaa vähän väännetyltä, vaikka se nainen olisikin oikeasti henkeä salpaavan kaunis ja viehättävä.

        Jotenkin itellä tulee mieleen, että toiselle pitää just jättää tilaa torjua ja halutessaan poistuakin siitä pöydästä, jos sille alkaa tuntumaan. Jos liian päällekäyvästi ja vuolaasti kuola suusta valuen kehuu, tulee ehkä vähän vaivautunut olo. Tai mulle ainakin, kun ei se pinnan kehuminen niin kiinnosta kuulla.


    • Anonyymi

      Hei tai moi on hyviä aloituksia:) Jos naisessa vaikka silmät tai hymy pistää silmään voi sen kertoa hänelle, mutta ei linjalla "sulla on hyvä perse". Voi kysyä mikä on saanut liikenteeseen, illan bändi tai tausta musiikki voi olla keskustelun aloitus. Yleensä pienellä rennolla avauksella keskustelu lähtee itsekseen etenemään jos on lähteäkseen. Kerran tavallinen kekustelu varatun naisen kanssa johti siihen että hän halusi ehdottomasti järkätä minut jokun vapaan ystävättären kanssa treffeille, piti vain mukavana/hyvänä tyyppinä. Jos voisi nuorelle itselle mennä aikakoneella kertomaan näistä asioista, A jos saa pakit ei se ole maailman loppu, B juttele vain rennosti niin kuin ihmisille yleensä. Huonoin vaihtoehto on lähteä tuhannen päissään puoliltaöin baariin ja kuvitella löytävänsä jonkun. Vinkkinä valitse bändi/musagenre keikka joka aloittaa soittamisen ihmisten aikaan, lähde paikalle kohtuu selvinpäin ja yllätys kun paikalta löytyy naisia jotka tykkäävät samasta musasta ja joiden kanssa on helppo aloittaa keskustelu musiikista? "Naiset eivät kuulemma vastaa, jos vastaavat niin lakkaavat juttelemasta tai lopulta ainakaan eivät lähde treffeille. Syynä tähän on kuulemma läheas aina ulkonäkö." Tuo menee multa ohi, miksi yrittäisin mitään jos nainen ei ole kiinnostunut millään tasolla. "Jos siis vaikka istahdat vahingossa kivannäköisen naisen viereen baarissa, niin mitäs juttelet?" Sano oho ja kehu hänen kivannäköisyyttä. Lopuksi varoituksen sana jonka olisin myös itse halunnut kuulla nuorempana, kaikki naiset eivät ole mitään enkeleitä, se kivan näköinen jonka viereen vahingossa istuit saattaa satuttaa niin lujaa ettet uskokkaan.

      • Anonyymi

        "Naiset eivät kuulemma vastaa, jos vastaavat niin lakkaavat juttelemasta tai lopulta ainakaan eivät lähde treffeille. Syynä tähän on kuulemma läheas aina ulkonäkö."

        Tämä on tämän palstan yleisiä teesejä. Täällä kerrotaan usein, kuinka naisia kiinnostaa vain miesten ulkonäkö. Eli jos se keskustelemaan tuleva mies ei ole "pitkä, tumma ja komea" niin naiset joko ovat täysin tuppisuita tai suorastaan haistattelevat. Itse en ole kovin helposti taipuvainen uskomaan noihin väitteisiin, vaan pohdin josko siinä mahdollisessa lähestymistavassa olisi enemmän syytä tuollaiseen käytökseen.


      • Anonyymi

        Miten jonkun vieraan ihmisen sanomiset voisivat satuttaa? Jonkun, jota kohtaan sinulla ei ole tunnesidettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jonkun vieraan ihmisen sanomiset voisivat satuttaa? Jonkun, jota kohtaan sinulla ei ole tunnesidettä?

        Toki voi satuttaa, samoin ilahduttaa, normaalia. Ei siinä tunnesidettä tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset eivät kuulemma vastaa, jos vastaavat niin lakkaavat juttelemasta tai lopulta ainakaan eivät lähde treffeille. Syynä tähän on kuulemma läheas aina ulkonäkö."

        Tämä on tämän palstan yleisiä teesejä. Täällä kerrotaan usein, kuinka naisia kiinnostaa vain miesten ulkonäkö. Eli jos se keskustelemaan tuleva mies ei ole "pitkä, tumma ja komea" niin naiset joko ovat täysin tuppisuita tai suorastaan haistattelevat. Itse en ole kovin helposti taipuvainen uskomaan noihin väitteisiin, vaan pohdin josko siinä mahdollisessa lähestymistavassa olisi enemmän syytä tuollaiseen käytökseen.

        Samaa mielipuolta.

        Jouheva hyvä käytös on miehessä kaiken a ja o.


      • Anonyymi

        "miksi yrittäisin mitään jos nainen ei ole kiinnostunut millään tasolla. "

        Aivan. Ihmisellä pitää olla tatsi siihen mitä on tekemässä ja ymmärtää "väistää", jos näkee, ettei toista kiinnosta. Se ettei kiinnosta johtuu täysin varmasti kaikesta muusta paitsi ulkonäöstä.


    • Anonyymi

      Ei sillä ole paljoakaan väliä mistä juttelet kunhat olet tasapainossa itsesi kanssa etkä stressaa liikoja. Silloin luot luotettavan & turvallisen olon naiselle ja juttu luistaa itsekseen.

      Naiset haluavat että olet tunnetasolla riittävän tasapainossa jottet vaikuta liian oudolta tai hämäräperäiseltä

    • Anonyymi

      Heiiiiii sinä siellä, onko neiti neiti vai...? Toiminut tuo repliikki kyllä ja flaksi käy hih eli yksi tuhannesta lähtee mukaan. Wow ;}

      • Onks sulla diabetes, kun oot niin makee? 😜


      • SheHe kirjoitti:

        Onks sulla diabetes, kun oot niin makee? 😜

        Wau, mä oon vissiin taivaassa, kun täällä on enkeli. 😋


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        Wau, mä oon vissiin taivaassa, kun täällä on enkeli. 😋

        Juuh-Mikael itse nyt täällä 🦸‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuh-Mikael itse nyt täällä 🦸‍♂️

        Ettei Gabriel? 😋


    • Anonyymi

      Viinaa ei pidä juoda koko pulloa kerralla kurkusta alas vaan pari paukkua että on juhlatuulella. Naiset aina luulee että viinamiehet on räkäkännissä mutta sellaiset tuskin pääsee edes baariin sisään.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Tämä nainen ei ainakaan ajattele, että viinamies olis aina räkäkännissä. Huomattavasti vähempikin vaan riittää itselleni siihen, että seura ei kiinnosta. Humalatila näkyy tosi nopsasti silmistä. Varsinkin perjantai-iltana työviikon jälkeen, niin se näkyy heti.


    • Laitoin treffi palstalle ilmoitukse et oon kotona, tulkaa hakemaa.

    • Anonyymi

      Tosiasia on että kun mies juo alkoholia baareissa niin se saa helpommin naisia ja seksiä kuin selvinpäin saisi. Selvinpäin pitäisi käydä monilla treffeillä ja jutelle puhelimessa tuntikausia naisen kanssa mutta seksiä ei saisi.

    • Anonyymi

      Helpoin tapa varmaan nettideittailu aitojen sivujen löytäminen on kyllä aika vaikeaa https://deittisivut.info täältä löysin hyviä vinkkejä ja aitoja sivuja

    • Anonyymi

      Miten uskallat lähestyä naista siinä onkin hyvä, mutta jos ne naiset lähestyvät niit miten estäisit heitä?

    • Anonyymi

      Mönijä menee taas Mars-planeetalle, räjähtääköhän jo laskeutuessaan vai miten käy?

      Mönkijä, ei mänijä :D

    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta mikään. Olen lukuisia pyytänyt treffeille mutta eivät halua tavata

      • Anonyymi

        Naiset ennen lähti treffeille ja suostu antamaan seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ennen lähti treffeille ja suostu antamaan seksiä.

        Mitäs jos tekisit sitten samoin kuin ennen teit, jos sitten tulisi taas treffejä ja seksisuostumuksia


    • Anonyymi

      Parempi kun unohtaa naiset. Ei niitä kiinnosta.. olen yrittänyt lukuisia lukuisia naisia.

      • No, jos miehellä on lukuisia yrityksiä ja kaikki karahtaa kiville, niin voisi jo ajatella että miehessä on jotain pahasti vialla. Ootkos sellasta miettinyt?


      • SheHe kirjoitti:

        No, jos miehellä on lukuisia yrityksiä ja kaikki karahtaa kiville, niin voisi jo ajatella että miehessä on jotain pahasti vialla. Ootkos sellasta miettinyt?

        Tai naisessa yhtälailla, jos läjäpäin on yrityksiä ja kaikki karahtelee kiville. Niin ainakin mulla tulee ajatus, että jotain on pielessä, jos mikään ei strattaa tai aina loppuu eroon. Monta kertaa.

        Joko ei tiedä mitä haluaa ja kaikki kelpaa, kunhan saa tilaisuuden tai on luonteeltaan jotenkin hankala ja kukaan ei kiinnostu tai jos kiinnostuu se lopahtaa lyhyeen. Jotain mätää on.


    • Anonyymi

      Minä varmaankin itse yritän piiloutua naisilta jotta he eivät vai mikäs tuo sanonta olikaan NeNaiset sama kuin MeNaiset-lehtikin... Sanna Mariner on aina ME.

    • Anonyymi

      Minä en lähesty naista mitenkään . Aivan turhanpäiväisiä mielestäni .

    • Anonyymi

      James Bond lähestyy naisi stalkkairemalla heitä ja polttamalla tupakkaa :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe