Nykyään on jotenkin niin vaivaannuttavaa kyläillä mieheni sukulaistensa luona. Aluksi oli ihan mukava suku, mutta jotenkin lapsen syntymän jälkeen mua on alettu katsomaan ns. kieroon tai osa ei mulle halua puhua. Tympii vaan kun itse olen aina ollut mukava ja tullut juttuun enemmän tai vähemmän suvun kanssa.
Sellainen olo ollut, että musta on joku jotain puhunut ku monet on käyttäytynyt mua kohtaan nuivasti.
Esim. Yksi pariskunta monesti vietettiin hauskoja/rentoja iltoja ja tulivat kerran kuukaudessa kyläilemään.
No parin vuoden aikana kerran puolessa vuodessa jos sitäkään että nähdään, eivät ota usein yhteyttä.. Jos ku satutaan näkemään niin jutellaan miehelleni, ettei muhunpäin katsota ja jos niin vaivaantuneesti.
Noh, anopin kanssa kävi samoihin aikoihin noin, että hänestäkin tuli vähän No outo.
Miehen sisaruksien kanssa ei ole niin synkannut että onkohan sieltäpäin musta laitettu jotain juorua liikkeelle.
Tympeää on, kun kumminkin en ole mitään ilkeästi sanonut että tarvisi noin käyttäytyä tms. 🤷♀️
Kuinkas muilla on kokemuksia? 😅
En jaksa mieheni sukua
15
874
Vastaukset
- Anonyymi
Muita samanlaisia?
- Anonyymi
Huoh, en jaksa kirjoittaa asiasta tulis pitkä romaani mut juurikin tuo takanapäin läyhääminen ja perättömien juorujen levittäminen oli syy katkaista välit. On se ihmeellistä kuinka uskomattomia juttuja sitä kuuleekaan jälkeenpäin kun ei ihmisillä oo sitä omaa elämää. Kyllä jyvät akanoista erottuu ne jotka uskoo pahansuopia juoruja saa sulkea elämästään.
- Anonyymi
Jos joutuu juorujen kohteeksi, niin kannattaa ottaa etäisyyttä kys. henkilöihin, vaikka se sukulaisten kohdalla onkin vaikeaa. Tyypillistä on, että juorujen kohde ei välttämättä tiedä olevansa juorujen kohde, ennen kuin se paljastuu oudon välttelyn tai muun kumman käytöksen seurauksena.
- Anonyymi
Antipatia voi olla joksus myös hyvin piilotettua. Minulla on muuten mukava miehen suku, mutta miehen sisko ei vastaa hänelle lähetettyihin viesteihin. Hän ilmaisee tällä tavalla piilotetusti, ettei tykkää. Hän kuitenkin esittää edessä päin mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antipatia voi olla joksus myös hyvin piilotettua. Minulla on muuten mukava miehen suku, mutta miehen sisko ei vastaa hänelle lähetettyihin viesteihin. Hän ilmaisee tällä tavalla piilotetusti, ettei tykkää. Hän kuitenkin esittää edessä päin mukavaa.
Tuo on tyypillinen yritys käyttää valtaa. Jotkut ihmiset tekevät tällaista, koska kokevat, ettei heillä muuten ole valtaa muihin. He ajattelevat, että muita pitää hallita. Mukava ihminen ei koskaan halua hallita ketään.
- Anonyymi
Miten ikävää ettet viihdy heidän kanssaan.
Joskus käy niin, ihmiset muuttuvat. Sille ei voi mitään. Tietysti aina voit vähentää yhteisiä tapaamisia. Pakollisissa kokoontumisissa vain et koskaan puhu yksityisasioistasi; miksi puhuisitkaan - maailmalla tapahtuu niin valtavasti muuta puhumisen arvoista..
Sinulla on nyt lapsesi, keskittäytyessäsi häneen, sinulla on niin paljon ilon ja rakkkauden aihetta. Ilman sukulaisia.
Vain nauti omasta pikku perheestäsi, ole onnellinen äläkä huolehi ja sure ihmistä joihin et voi vaikuttaa puoleen tai toiseen.- Anonyymi
Ihmiset muuttuvat, totta. Mutta heistä saattaa myös tulla esiin piirteitä, jotka ovat vuosien ajan pysyneet piilossa. Emme aina tunne ihmisiä, vaikka kuvittelemme tuntevamme.
Ap:lle sanoisin, että kannattaa puhua miehen kanssa näistä asioista ja tehdä selväksi, että miehen on tällaisessa tilanteessa oltava vaimonsa puolella ja tukena. Pahinta on, jos mies menee omien sukulaistensa puolelle ja kääntyy vaimoa vastaan.
- Anonyymi
Ehkäpä miehesi sisko ei katso puhelintaan kovinkaan usein ja jos sinne tulee useampi viesti, vanhimmat jäävät automaattisesti katsomatta.
Mulle ainakin on täysin turhaa lähettää viestejä ja onneksi kaikki tuttuni tietävät tämän. Puhelin on milloin missäkin hävöksissä tai voi olla ihan näkyvilläkin. Saattaa mennä parikin päivää etten ole edes koskenut siihen. Enkä muista koskaan ladata sitä. Etenkin kesäaikaan puuhastelen aamusta iltaan ulkotöissä. Voi mennä viikkokin etten soita kenellekään, en katso sähköposteja enkä tekstareita.- Anonyymi
On totta, että jotkut ihmiset eivät vastaa viesteihin koskaan, mutta he ovat oma lukunsa.
Tämä minun tuntemani miehen sisko ei ole tällainen "välinpitämätön" tekstiviestein suhteen. Hän on erittäin aktiivinen somettaja ja viestien katsoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että jotkut ihmiset eivät vastaa viesteihin koskaan, mutta he ovat oma lukunsa.
Tämä minun tuntemani miehen sisko ei ole tällainen "välinpitämätön" tekstiviestein suhteen. Hän on erittäin aktiivinen somettaja ja viestien katsoja.Mieheni sisko on myrkkykäärme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä minun tuntemani miehen sisko ei ole tällainen "välinpitämätön" tekstiviestein suhteen. Hän on erittäin aktiivinen somettaja ja viestien katsoja.Tällasella käytöksellä pyritään varmaan saamaan nk. pakka sekaisin. Yritetään lietsoa eripuraa jotenkin kierolla tavalla.
- Anonyymi
Monesti kartetaan ihan syystä.
Mieti, oletko sinä puhunut miehesi siskosta tai muista miehen sukulaisista pahaa, tai arvostellut heidän elämäntapaansa, parisuhdetta, lasten hoitoa tms. jollekin.
Puheesi ovat kantautuneet miehen siskon yms sukulaisten korviin.
Kun luottamus menee, se on siinä. Ei sitä helpolla takaisin saa.- Anonyymi
Jatkuva pahan puhuminen jostakin ihmisestä/useista ihmisistä kertoo aina ongelmista, joita ei haluta kohdata.
- Anonyymi
Anopin eläessä miehen sukuun pidettiin yhteyttä anopin aloitteesta . Mieheni ei itse ole näitä " asioita " koskaan hoitanut , koska ei ole seurallinen tai ns. nauti ihmisten seurasta . Anoppi kuoli , seur. pvnä pomoni vaimo myös ja serkkumies yllättäen alle 60 v. Anopin hautajaiset oli haasteelliset järjestää , koska töissä oli oltava , pomo ei tietty voinut olla . Siihen astisen elämäni rankin vaihe . Tuli hautajaiset , miehen sukua paljon paikalla ...alkaa loputon tarinointi ja kuvien katselu suvun vaiheista . Tuntui että olen ihan ulkopuolinen . Pitopalvelu järjesti tarjottavat , ja he keräsivät tarjoiluja pois . Useaan kertaan kehotin , jos siirtyisimme anopin kotiin jatkamaan seurustelua , kukaan ei reagoinut . Sitten yllättäen , kuin niskoja nakellen porukka nousee ja lähtee . Anopin kotiin tulevat vain ne muutamat , joilla vaihtovaatteet siellä . Olin aivan hämilläni , kerrassaan outoa käytöstä . Jälkeenpäin ole ajatellut , että mieheni olisi pitänyt esittää kutsu äitinsä kotiin ja toisaalta , hautajaiset ei ole mielestäni suvun jälkikasvun esittely tilaisuus . Ymmärrän hyvin , miksi nykyään monet järjestää hiljaiset hautajaiset . Tällaisissa suvun kokoontumisissa unohtuu usein täysin ne , jotka syvimmässä surussa painii . Ei yksinkertaisesti jaksa olla kiinnostunut ihmisistä siinä tilanteessa . Miehen sukuun en itse ole tämän jälkeen mitään yhteyttä pitänyt . Harmi sikäli , sillä mukavia ihmisiä , suurelta osin . Eihän mieskään yhteyttä pidä minun sukuuni .
- Anonyymi
Näin se vaan on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227