Auto-huiput Oy Espoo ja Nummela, Älkää menkö tähän liikkeeseen!!!!!

Anonyymi

Nämä huijarit kusettaa kaikin mahdollisin keinoin, älkää astuko tähän liikkeeseen puhun kokemuksesta, korjauksiin mennyt 3000e muka kuntotarkasttettuun yksilöön mikä oli vielä kolaroitu🤬🤬🤬🤬🤬

9

4155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En astu kyseiseen liikkeeseen enää koskaan, Kusettivat minuakin ruosteisella säilykepurkilla korjauksiin uponnut aikaa ja rahaa sekä hermot, lisäksi nämä niin sanotut ”autokauppiaat” väittivät kivenkovaa että on auton ominaisuus kun toinen avain katoaa, kunnon valopäät siis asialla...👀🤬

    • Anonyymi

      Miten joku voi neuvomalla asiakasta sanomalla että älkää menkö siihen autoliikkeeseen.
      Ei kellään pitäisi olla varaa sanoa näitä neuvoja.
      Mutta jos se helpottaa asiakasta niin siitä vaan. Mutta en suosittele.

    • Anonyymi

      Joo tuo liike pitää kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      En suosittele

    • Anonyymi

      Itsellä erittäin hyvät kokemukset, heiltä ostamani auto ollut minulla nyt 3vuotta. Auto kun minulle tuli, huomattiin et ilmastoinnissa vika ja useammassa liikkeessä käytin ja he aina maksoivat kulut. Lopuksi oli lauhdutin rikki ja se vaihdettiin. Liike maksoi, sit oli joku remmi joka hajosi ja kyseinen liike maksoi kokonaan senkin korjauksen. (Ei ollut halpa remontti) Katsoimme vain yhdessä liikkeen mihin viän,mihin minulla ei ollut pitkä matka. Kuluja varmasti tuli liikkeelle, mutta hienosti hoitivat hommansa. Alussa muuten tekivät kuntotarkastuksen ja siellä havaittiin koiraluissa vika ja senkin he muuten maksoivat kun vein korjaukseen. Auton ostin hyvien videoiden perusteella ja toimittivat sen minulle jo samana päivänä.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät lapset luulko,
      että joku muu korjaa sinun vessasi,
      korjaa ihan itse ja tai maksa siitä ihan itse että joku korjaa,
      ei liike ole mikään pelastusarmeija joka korvaa ja maksaa sinun omistamaa autoa, ei ei, ei koskaan ikinä maksa kukaan sinun autosi vikoja, paina tämä visusti mieleesi.

    • Ostin Autohuipuilta Peugeot 508 auton pari viikko sitten. Auto oli kohtuullisen uutta mallia, 2017, ja minulle entuudestaan tuttu mallikin. Kilometrejä n 130 000, ei paljon mutta ei ihan vähänkään. Autossa oli kyllä ensimmäisen viikon aikana huono karma, ensin auto mennytkään lävitse katsastuksessa (ajovalon automaattinen korkeuden säätö), liikkeestä kotiin ajellessa syttyi rengaspaineen merkkivalo , parin päivän päästä konepelti ei enää auennut (tuulihaan avaava vaijeri meni poikki), siitä pari päivää niin syttyi moottorin vikavalo (todennäköisesti heikko akku, nämä pakkaset...) ja seuraavana aamuna auto meni vielä johonkin tehoalennustilaan (liikkui vain 10-20 km/h nopeudella, ei kierroksia, syynä todennäköisesti kaasuläpän jäätyminen, pakkasta oli noin 25 astetta liikkeelle lähdettäessä). Ei siis kovin valoisa ensimmäinen viikko itselle uudella autolla. Autohuiput hoiti kuitenkin auton asianmukaisesti kuntoon, korjaukset tehtiin oman paikkakuntani ammattitaitoisessa korjaamossa. Ei mitään moittimista Autohuippujen toiminnassa, päinvastoin!

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa, kusetus firma

    • Anonyymi

      Rehellistä auto kauppaa takatöölössä?🧑‍🔧

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe