Kuinka kauan kesti että saitte 100kg penkistä kun olitte aloittaneet käymään salilla ? itselläni meni 1,5 kuukautta. Alkupaino mistä lähdettiin liikkeelle oli 60kg eli 1,5kk aikana sain 40kg parannuksen.
Tällä hetkellä menee 150kg ja kesäkuuhun mennessä tarkoitus ottaa 170kg
100kg penkistä
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Olin 15 ikäinen ja kaverini puhuivat vain penkistä joten pyysin pyysin seuramme yleisurheilijoita valmentavaa isääni opstamaan minua penkissä.
Muutaman viikon opettelun jälkeen testasimme maksimin joka oli 85kg. Painoin itse 75kg ja kokoni puolesta olin menestynyt hyvin poikasarjojen heitoissa. Piirin mestaruuksia ja kaksi sijoitusta Filnadia Junior Gameissa.
6 viikkoa tuon testin jälkeen punnersin 120kg jonka jälkeen siirryin olympianostojen valmennukseen.
Myöhemmin havaitsin penkkini olleen tuloshakuista. Minut opetettiin punnertamaan päkiöillä lattiasta ponnistaen, nostaen takamus irti penkistä ja pompulla rintalastan alapäällä.
Vuosia myöhemmin punnersin "oikein" 170kg.
Vajaa 20 vuotta myöhemmin, penkkipunnerruste jälkimaininkeina leikattiin molemmat olkapääni.- Anonyymi
Minkä takia yleisurheilijat tekevät yleensä videoilla penkin takamus irti penkistä ja pompauttamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia yleisurheilijat tekevät yleensä videoilla penkin takamus irti penkistä ja pompauttamalla?
Siksi että eivät kisaa penkissä. Se on pelkkä oheisliike, mikä pitäisi tehdä mahdollisimman nopeasti. Penkki on helppo tapa lisätä voima ja nopeus ominaisuuksia.
Ja vm43:lle, ei tarvitse nyt tulla tänne pätemään ja selittämään. Ja tiedämme kaikki että myös tempaus ja rive ja mave ja hackkyykky on tärkeitä liikkeitä.
Ai niin, tuloksesi on tehty horkalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että eivät kisaa penkissä. Se on pelkkä oheisliike, mikä pitäisi tehdä mahdollisimman nopeasti. Penkki on helppo tapa lisätä voima ja nopeus ominaisuuksia.
Ja vm43:lle, ei tarvitse nyt tulla tänne pätemään ja selittämään. Ja tiedämme kaikki että myös tempaus ja rive ja mave ja hackkyykky on tärkeitä liikkeitä.
Ai niin, tuloksesi on tehty horkalla.Mitä etua siitä takamuksen nostamisesta saa?
- Anonyymi
Kohta mennyt kymmenen vuotta enkä vieläkään saa. Pitäisiköhän sitä harjoitellakin ensin? Tai jos edes kokeilisi mitä saan.
- Anonyymi
epäilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984