Nainen sitoutti minut hömpötyksiinsä ja pakotti naimisiin, vaikka vastustin kovasti.
Tuhlasi kallista elämääni tarpeettomaan avioliittoon ja sitten karkasi moraalittoman miehimyksen mukaan.
Haluan vahingonkorvausta menetetystä ajasta luuskan kanssa ja lisäksi molemmat vankilaan.
Vahingonkorvaus naiselta
16
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule jos olet sanonut 'tahdon' niin vapaaehtoisesti naimisiin menit.
- Anonyymi
Väkisin menin. Ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä, maha oli akalla pystyssä ja appi uhkasi ampua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisin menin. Ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä, maha oli akalla pystyssä ja appi uhkasi ampua.
Ja nyt vingut täällä.
Millainen semmonen mies oikein on.
Katumus ei auta, olet tehnyt mitä olet tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt vingut täällä.
Millainen semmonen mies oikein on.
Katumus ei auta, olet tehnyt mitä olet tehnyt.Niih. Kannattaa miettiä ennenkuin paljaalla panee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih. Kannattaa miettiä ennenkuin paljaalla panee niin.
Väkisin pani ja nyt olen sitten lasten kanssa yksin. Toinen syö sanomalehteä ja toinen nukkuu koiran kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisin pani ja nyt olen sitten lasten kanssa yksin. Toinen syö sanomalehteä ja toinen nukkuu koiran kanssa.
Miten sulla on varaa koiraa pitää ruoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla on varaa koiraa pitää ruoja?
Eihän se koira mitään maksa. Se on ostettu ja hieno koira onkin ja USKOLLINEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se koira mitään maksa. Se on ostettu ja hieno koira onkin ja USKOLLINEN.
Syö paljon, lasten ruokarahat menee. Entä matokuurit, eläinlääkärimaksut, kourahieronta ja sesonkiasusteet? Etpäs taida köyhä ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö paljon, lasten ruokarahat menee. Entä matokuurit, eläinlääkärimaksut, kourahieronta ja sesonkiasusteet? Etpäs taida köyhä ollakaan.
Koirahieronta kouralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirahieronta kouralla.
Sesonkivaatteet on koiralla ja tsykologit ja kaikki perkeleen hömpötykset akan vaatimuksesta. Matokuurin akka hotkaisi itse ja sitten hujopin kanssa lähti käpälämäkeen
- Anonyymi
Seisoiko se tuleva appiukko vieressä silloin kun panit naisen paksuksi?
Vai panitko naista täysin vapaaehtoisesti?
Mitä ne naisen hömpötykset olivat joihin sitouduit vapaaehtoisesti?
Mikset yksinkertaisesti vain lähtenyt nostelemaan, vaihtanut paikkakuntaa tai muuttanut vaikka Thaikkuihin, kun kerran et avioon halunnut?- Anonyymi
Väkisin pani akka minua. En olisi ikinä semmoista tehnyt, mutta vähän herpaannuin ja perkele että meni sen tekemään.
Nyt karkasi akka pitkätukan kanssa mäkeen ja perkeleen ukon sammarin lahkeet vaan tuulessa lepatti
Vankilaan pitäisi pistää mutta ainakin kunnon avioeroraha pitäisi saada - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisin pani akka minua. En olisi ikinä semmoista tehnyt, mutta vähän herpaannuin ja perkele että meni sen tekemään.
Nyt karkasi akka pitkätukan kanssa mäkeen ja perkeleen ukon sammarin lahkeet vaan tuulessa lepatti
Vankilaan pitäisi pistää mutta ainakin kunnon avioeroraha pitäisi saadaJenkeissä sopivalla avioehdolla oisit lyönyt leiviksi.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=QCocz5p4kvk
Hihityksellä ja nauramisella ei juuri ole eroa. - Anonyymi
No, voithan sä vedota siihen oikeuteen kieltäytyä seksistä, sanot että vastentahtoisesti raskautit. Tai ilman vapaata tahtoa.
- Anonyymi
Oma vika. Mitä menit naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915