Siinä:
https://aijaa.com/UEreIo
Tein jokin aika sitten toisenkin samoja teemoja käsittelevän piirustuksen, mutta ylläpito poisti sen ketjun. Tossa se kuitenkin on, mikäli joku haluaa sitä vielä katsoa:
https://aijaa.com/54dQ4S
No jos tämä poistuu, niin täytyy huomenna yrittää uudelleen. Ylläpidollekin tiedoksi, että kyllä tämä aihe sivuaa myös tämän palstan normaalejakin teemoja ja sisältää sisäpiirihuumoria, joten ei tätä tarvitse ihan samantien poistaa.
Piirsin uuden korona-aiheisen pilapiirroksen
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Lidlin lenkkarit 😂😂
xLinerKirsikkana kakun päällä tai pisteenä i:n päällä 👌😁
Bickyä tuskin kiinnostaa kulkea jotain Prismaa ympäriinsä muutaman jauhelihapaketin tai röökiaskin takia, ja ilmeisesti korona (tai Octavian ylläpito) on tainnut kurittaa Liljalaakson perheenkin taloutta sen verran että Timppakin on uskaltanut laajentaa reviiriään ja käydä katsomassa naapurikaupan tarjoukset 😊😊😊
Aivan loistava 😂 Hauskana yksityiskohtana Bicky Jr. on näköjään katsonut perheen telkkarista jotain kisakoostetta Daytonasta, missä hänen OIKEA faijansa on joko ajanut kilpaa ja pyörittänyt tiimin operatiivista toimintaa 😊😊😊 Ja Pääskyvuoren Jerekin on selkeästi kuunnellut tosimies-iskäänsä eikä anna koronan haitata tyttöjuttuja. Huomaa kyllä että pojat arvostavat OIKEITA faijojaan eikä mitään soijaiskää ja tämän lätinöitä.
Vaikka toi vanhempi onkin kuvana ikäänkuin suppeampi, niin se on ainakin mun silmissä täynnä puhdasta neroutta 👌 Pitää vain olla tarpeeksi turkulainen että tajuaa kaiken, tai sitten vain oma silmä poimii hauskoja yksityiskohtia 😅 Heitän ihan ehdotuksen, että Bickyn ostoskorissa voisi olla vaikkapa jauhelihaa, raejuustoa, tupakkaa, kaljaa yms. reenisafkaa. Tai kohtaaminen voisi tapahtua myös kaupan parkkipaikalla, jossa näkyy taustalla Timpan farmari-Octavia ja Bickyn keuliva Silverado 😊😊😊
Jokuhan silloin tammikuussa ehdotti, että pilapiirtäjä tekisi kuvan siitä mun vähän intensiivisestä tripistä, missä Q-Shamaani toimi kartanlukijanani Dirt Rallyssa. Annan kuvalle varovaista vihreää valoa, mutta luotan pilapiirtäjän käytöstapoihin ja piirtämistaitoihin, ettei pärstääni nyt ihan kopioida ja liitetä mihinkään poliittiseen juttuun tai suoriin päihdeviittauksiin 😅 Muuten annan taiteilijalle vapaudet päättää esim. dialogista tai että onko kuva vaikkapa olohuoneeni nurkkauksesta vai "ralliauton" onboard-kamerasta, joka kuvaa kuskeja pätkän aikana.- Anonyymi
Pilapiirtäjä = peris
Sä näet taas periksiä kaikkialla ja yliarvioit muuten reippaasti mun piirtämistaidon. Peruskoulun päättötodistuksessa oli tasan yksi 6 ja se oli kuvis 😂
Eli mä en todellakaan ole pilapiirtäjä, mutta hän on selvästikin ottanut vaikutteita noihin kuviin mun tuntemista henkilöistä, ja varmaan itsekin muodostanut oman käsityksensä esim. Bickystä ja Timpasta sen perusteella mitä he ovat palstalle kirjoittaneet kukin omilla profiileillaan ja omalta koneeltaan tai puhelimeltaan.
- Anonyymi
Siinä uusin:
https://imgur.com/a/2YHzDmn
Kannattaa painaa tota suurennuslasia, niin näette lukea puhekuplat. Kiellän ylläpitoa poistamasta tätä ketjua.
Olet kyllä melkoinen monilahjakkuus, täytyy sanoa :)
Kiva että jaat sen myös muille.
YP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750