Koronaa vastaan pystytäisiin kyllä taistelemaan mutta tyhmyyttä vastaan ei

Anonyymi

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmyys joukossa tiivistyy eli tyhmyyttä on bilettää ja ryypätä ravintoloissa tällaisena aikana.
      Suurimman korona lingot ovat juuri nämä ravintoloiden juottolat, joissa ei maskeja käytetä, kokoonnutaan jopa yli 100 hengen porukoihin bilettämään, huudetaan, räyhätään, ryypätään ja koronaa tartutetaan.
      Samaan aikaan suljetaan kaikki yli 10 hengen tilaisuudet, joissa osallistujilla on maskit päässä, käyttäydytään hillitysti ja on reilut turvavälit.

      • Anonyymi

        En ole koronavouhotuksen aikana käyttänyt kertaakaan maskia, enkä käyttänyt desinfiointiainetta, paskalla. Käydessä pesen samalla käteni saippualla, korona rokotetta en ole ottanut. Voin erinomaisesti, enkä ole kiinnostunut muitten voinnista. Hupia Koen seuratessani. Maski-ihmisten toilailua turvavälineen , desineen ja kävelyväistelyineen, tosi hauskaa kaahotusta


    • Anonyymi

      Korona korjaa satoa. Sanoin jo viime vuoden kesällä ettei koronasta päästä eroon 2-3 vuoteen.

    • Anonyymi

      Juu, aika mahdotonta on taistella kusisankopoika-uskovaisia vastaan. Mies, joka on valmis keskustelemaan faktoista vastapuolen kanssa, kunhan vastapuoli tietää samat faktat mitä hän. Kaikki muut faktat on fake news.

      Sitä olen vaan ihmetellyt tässä kusisankopojan uskollisia opetuslapsia seuranneena, etteikö ne tosiaan näe, ettei tällä(kään) keisarilla ole vaatteita?

      • Anonyymi

        Täysi vässykkä koko äijä, kuten kaikki muutkin korona-aisurit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi vässykkä koko äijä, kuten kaikki muutkin korona-aisurit.

        Hänellä on selkeä agenda. Puolustaa punavihreää ideologiaa ja arvostella ja haukkua sen ideologian vastakohtaa. Eli lähinnä persuja(ei sitä, ettei persuissa arvosteltavaa olisi). Siinä missiossa faktoilla ja tosiasioilla ei ole enää niin väliä. Ummistetaan silmämme kaikelta, paitsi siltä, että persut on vaarallisia ja maan tuho. Mutta punavihreä ideologia on se parempi totalitarismi, eikä sitä sovi millään tavalla arvostella. Päinvastoin.

        Minä neuvoisin ihmisiä, joilla on vielä jäljellä jonkinlainen itsenäinen ajattelukyky, varomaan kaikkia sellaisia, jotka eivät ole ikinä väärässä. Poliittisesta suuntautumisesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on selkeä agenda. Puolustaa punavihreää ideologiaa ja arvostella ja haukkua sen ideologian vastakohtaa. Eli lähinnä persuja(ei sitä, ettei persuissa arvosteltavaa olisi). Siinä missiossa faktoilla ja tosiasioilla ei ole enää niin väliä. Ummistetaan silmämme kaikelta, paitsi siltä, että persut on vaarallisia ja maan tuho. Mutta punavihreä ideologia on se parempi totalitarismi, eikä sitä sovi millään tavalla arvostella. Päinvastoin.

        Minä neuvoisin ihmisiä, joilla on vielä jäljellä jonkinlainen itsenäinen ajattelukyky, varomaan kaikkia sellaisia, jotka eivät ole ikinä väärässä. Poliittisesta suuntautumisesta riippumatta.

        Itse taas ajattele niin, että ihmisen ideologialla tai agendalla ei ole mulle sen suurempaa merkitystä. Mä pystyn kuuntelemaan ja lukemaan asioita ihan yksittäisinä mielipiteinä. Osaa osuu omiini ja osa ei. Hyvin hyvin hyvin kaikki osuisivat yksiin. Joo okei, tietysti on ihan hyvä tiedostaakin ne agendat, mutta ei ne silti omalla kohdallani vaikuta mitenkään siihen koenko jonkun yksittäisen ajatuksen järkeväksi. Valtaosalla ihan täysinä ääliöinäkin pitämistäni ihmisistä on joskus ihan järkeviäkin ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas ajattele niin, että ihmisen ideologialla tai agendalla ei ole mulle sen suurempaa merkitystä. Mä pystyn kuuntelemaan ja lukemaan asioita ihan yksittäisinä mielipiteinä. Osaa osuu omiini ja osa ei. Hyvin hyvin hyvin kaikki osuisivat yksiin. Joo okei, tietysti on ihan hyvä tiedostaakin ne agendat, mutta ei ne silti omalla kohdallani vaikuta mitenkään siihen koenko jonkun yksittäisen ajatuksen järkeväksi. Valtaosalla ihan täysinä ääliöinäkin pitämistäni ihmisistä on joskus ihan järkeviäkin ajatuksia.

        Motiiveilla on aina merkitystä. Jos ei pysähdy miettimään edes hetkeksikään kertojan motiivia, kuulee parhaimmillaankin ehkä osatotuuden asiasta. Sen jälkeen lähtee sen osatotuuden pohjalle rakentamaan kokonaiskuvaa kyseenalaistamatta edelleenkään kertojan motiiveja ja polku vie jo heti kättelyssä täysin väärään suuntaan. Ja joka askeleella koko ajan kauemmas siitä asiasta, eli siitä mistä on lopulta kyse.

        Aika harva kykenee kuuntelemaan ääliöinä pitämien ihmisten mielipiteitä ja vielä vähemmän pitäämään heidän järkeviä mielipiteitä järkevinä. Jos sinä pystyt siihen, kuulut niiden harvinaisten joukkoon. Minä taas kyseenalaistan jokaisen saarnaajaksi taipuvaisen ihmisen mielipiteet. Aika harvoin olen ollut väärässä. Saarnaajilla, kaikilla saarnaajilla, on agenda eivätkä he ikinä vaivaudu ottamaan asioista selvää. Heille määrä korvaa laadun ja erehtyminen tarkoittaa opetuslapsien katoamista. Mutta niiden opetuslastensa ansiosta on nykyajan saarnaajat, myös omista faktoista saarnaajat, olemassa ja jollain tavalla merkityksellisiä. Eli heiltä ei tulla ikinä väärässä olemista näkemään tai kuulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi vässykkä koko äijä, kuten kaikki muutkin korona-aisurit.

        Tosi mies ei mitään rättejä naamalle pistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motiiveilla on aina merkitystä. Jos ei pysähdy miettimään edes hetkeksikään kertojan motiivia, kuulee parhaimmillaankin ehkä osatotuuden asiasta. Sen jälkeen lähtee sen osatotuuden pohjalle rakentamaan kokonaiskuvaa kyseenalaistamatta edelleenkään kertojan motiiveja ja polku vie jo heti kättelyssä täysin väärään suuntaan. Ja joka askeleella koko ajan kauemmas siitä asiasta, eli siitä mistä on lopulta kyse.

        Aika harva kykenee kuuntelemaan ääliöinä pitämien ihmisten mielipiteitä ja vielä vähemmän pitäämään heidän järkeviä mielipiteitä järkevinä. Jos sinä pystyt siihen, kuulut niiden harvinaisten joukkoon. Minä taas kyseenalaistan jokaisen saarnaajaksi taipuvaisen ihmisen mielipiteet. Aika harvoin olen ollut väärässä. Saarnaajilla, kaikilla saarnaajilla, on agenda eivätkä he ikinä vaivaudu ottamaan asioista selvää. Heille määrä korvaa laadun ja erehtyminen tarkoittaa opetuslapsien katoamista. Mutta niiden opetuslastensa ansiosta on nykyajan saarnaajat, myös omista faktoista saarnaajat, olemassa ja jollain tavalla merkityksellisiä. Eli heiltä ei tulla ikinä väärässä olemista näkemään tai kuulemaan.

        Tai sitten käyttää vain omaa päätään ja ottaa selvää. Ei motiivilla ole yhtään mitään väliä, jos ei purematta niele kenenkään sanomisia. Itse olen juuri sitä tyyppiä. Voin kiinnostua jonkun esittämästä ajatuksesta tai " faktasta", mutta sen jälkeen selvitän ihan itse pitääkö se paikkansa vai eikö pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten käyttää vain omaa päätään ja ottaa selvää. Ei motiivilla ole yhtään mitään väliä, jos ei purematta niele kenenkään sanomisia. Itse olen juuri sitä tyyppiä. Voin kiinnostua jonkun esittämästä ajatuksesta tai " faktasta", mutta sen jälkeen selvitän ihan itse pitääkö se paikkansa vai eikö pidä.

        Juuri näin! :)

        Mutta tästä olen eri mieltä, ettei motiiveilla olisi väliä. Motiiveilla on aina väliä. Kukaan meistä ei tee eikä sano mitään ilman motiivia. En minä etkä sinäkään. Motiivit vaan voivat eri ihmisillä olla erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! :)

        Mutta tästä olen eri mieltä, ettei motiiveilla olisi väliä. Motiiveilla on aina väliä. Kukaan meistä ei tee eikä sano mitään ilman motiivia. En minä etkä sinäkään. Motiivit vaan voivat eri ihmisillä olla erilaisia.

        Se on selvä, että kaikilla ja kaikkeen on motiivi. Itselleni riittää ihan vaan tieto siitä, että kaikkeen todella on motiivi. Ei mun tarvitse vaivata päätäni sillä mikä se motiivi on, ellei juuri jonkun ihmisen motiivi tehdä/sanoa jotakin ole se minua kiinnostava asia. Niinkin käy välillä, että joku sanoo jotain yllättävää ja on pakko pohtia miksi hän niin sanoi. Kun jokin ajatus ei sovi lainkaan jonkun ihmisen suuhun, niin on pakko alkaa miettiä miksi se on sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on selvä, että kaikilla ja kaikkeen on motiivi. Itselleni riittää ihan vaan tieto siitä, että kaikkeen todella on motiivi. Ei mun tarvitse vaivata päätäni sillä mikä se motiivi on, ellei juuri jonkun ihmisen motiivi tehdä/sanoa jotakin ole se minua kiinnostava asia. Niinkin käy välillä, että joku sanoo jotain yllättävää ja on pakko pohtia miksi hän niin sanoi. Kun jokin ajatus ei sovi lainkaan jonkun ihmisen suuhun, niin on pakko alkaa miettiä miksi se on sanottu.

        Juu ja todellakin ... se, että minä ajattelen ja toimin näin kertoo hyvin paljon minusta. Mulla on usein tuolla oikeassa elämässä motiiveja, miksi sanon jotain ja hyvin useissa tilanteissa sanomiseni ovat etukäteen erittäin tarkasti mietittyjä. Kyllä koira koiran tuntee ja manipuloija toisen samanmoisen ... jos nyt ihan pikkiriikkisen kärjistää. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi mies ei mitään rättejä naamalle pistä!

        Aika moni "tosimies" on jo kuollut koronaan maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi mies ei mitään rättejä naamalle pistä!

        Tosi mies pitää pistää linnaan tapon yrityksestä. Vaarantaa vanhempieni, perheeni ja minun terveyteni ja hengen. Ei sillä ole mitään väliä jos 'tosi mies' saa tai ei saa koronaa, kunhan ei sitä levitä muihin - rätit estävät koronaa leviämästä muihin tosi miehestä. Tyhmyys tai itsekkyys eivät ole riittäviä terveydellisiä syitä olla käyttämättä rättejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on selkeä agenda. Puolustaa punavihreää ideologiaa ja arvostella ja haukkua sen ideologian vastakohtaa. Eli lähinnä persuja(ei sitä, ettei persuissa arvosteltavaa olisi). Siinä missiossa faktoilla ja tosiasioilla ei ole enää niin väliä. Ummistetaan silmämme kaikelta, paitsi siltä, että persut on vaarallisia ja maan tuho. Mutta punavihreä ideologia on se parempi totalitarismi, eikä sitä sovi millään tavalla arvostella. Päinvastoin.

        Minä neuvoisin ihmisiä, joilla on vielä jäljellä jonkinlainen itsenäinen ajattelukyky, varomaan kaikkia sellaisia, jotka eivät ole ikinä väärässä. Poliittisesta suuntautumisesta riippumatta.

        Johtopäätös on, että , et voi äänestää koska jokainen puolue, jokaisessa asiassa on oikeassa.


    • Anonyymi

      Neuvostoliitossa oli kaikki paremmin. Olisi vaan ammuttu kaikki jotka ei tottele.

    • Anonyymi

      No nyt ei hillujien tarvitse ravintolaan mennä hillumaan. hahahahahah vituttaako.

    • Anonyymi

      Jätti taas mainitsematta vihreät jotka olivat Marinin puheita vastaan Vapaavuoren kanssa. No sehän ei sopinut oikeistovastaisen pankonpojan agendaan. Sinne lähti leville vihreät mutkamäkeen ja hulluporoon koronaa levittelemään myös.
      Pankon katkeria vuodatuksia saa välillä lukea avustakin. Yleensä jokainen katkera lause alkaa "persut sitä ja persut tätä" sanoin. Hän oli osasyy miksi lopetin Apu lehden tilauksenkin aikanaan.

    • Anonyymi

      Katos vaan, kerrankin melkolailla samaa mieltä uuninpankkopellen kanssa. Tuossakinhan tosin unohdettiin se että silloin alussa, kun olisi pitänyt jo laittaa rajat kontrolliin Marinkin naureskeli koko taudille.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe