Elatusmaksun maksimointi

Anonyymi

Onko palstalaisilla hyviä vinkkejä miten maksimoida elatusmaksu?

Mahdollisimman suuri elatusmaksu siis haussa.

15

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-pienet tulot/työtön
      -ei uutta puolisoa
      -isot asumiskulut (järjetön vuokra)
      -semmosta

Mutta miksi? Ei elareilla rikastu. Todellakaan.

• Anonyymi

Kaikki on kotiinpäin.

Koska toinen osapuoli ei halua maksaa mitään, on mietittävä maksimia ja yritettävä sillä eteenpäin.

Turhaan tässä vaiheessa enää yrittää hakea sopua, vaan täysillä eteenpäin ja kohti maksimia. Ainakin olen sitten yrittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on kotiinpäin.

Koska toinen osapuoli ei halua maksaa mitään, on mietittävä maksimia ja yritettävä sillä eteenpäin.

Turhaan tässä vaiheessa enää yrittää hakea sopua, vaan täysillä eteenpäin ja kohti maksimia. Ainakin olen sitten yrittänyt.

Tapelkaa aikuiset keskenänne rahasta! Antakaa lapset jonnekin sijaisperheeseen, että saavat olla lapsia! Kilpenä käytät lapsia.
        Susta tulee #ittumainen akka, varmaan joka miehen unelma!

• Anonyymi

Ainakin kannattaa uhriutua. Ja nuolla lastenvalvojan peräreikä kunnolla. Sovit ajan lastenvalvojalle etkä ilmoita toiselle osapuolelle aikaa. Kun toinen ei ole paikalla todistamassa tuloja ja menoja niin summa voi olla mikä vaan. Lastenvalvoja toimittaa sopimukset allekirjoitettavaksi postitse toiselle osapuolelle. Jos hän kieltäytyy allekirjoittamasta, voit silti hakea kelalta sillä sopimuksella rahaa. Sitten toinen on velkaa kelalla tai jos haluat kunnolla vittuilla niin ulosottoon. Itse olen maksava osapuoli.

• Anonyymi

Olin yhteydessä just lastenvalvojaan ja sanoi, että käräjille vaan suoraan. Koska toinen osapuoli ei suostu tapaamaan lastenvalvojaa, on käräjöinti helpompi tapa ja oikeudenkäyntikulujakaan ei tule.

• Anonyymi

Joo tää ei oo mikään jenkkilä jossa voi elareilla elää herroiksi.

• Anonyymi

Voin antaa ohjeita kuinka pesänerottelu ei onnistu.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä. Kaikki hyvät vinkit ovat tarpeen.

• Anonyymi

Nostat asuntolainan lyhennykset korkeammiksi ja muutat myöhemmin takaisin.

Ostat auton lainalla. Jos et tarvitse sitä, myyt sen pian pois.

• Anonyymi

Autoasiaa en ole tullut ajatelleeksi, samoin asuntolaina on ehkä turhan maltillinen.

Kiitos!

• Anonyymi

Ainakin näin on ollut, että elatusmaksut määräätyy maksajan tulojen perusteella.. jonkun suuruinen elatusmaksu on kuitenkin maksettava. Miten itse toimit, oletko vakityössä vai muussa tilanteessa? Kerron että, olen maksanut elatusmaksuja ihan säännöllisesti vaikka elein köyhyysrajan alapuolella...ja elän tälläkin hetkellä, sekä pärjään omillani ja on säästössä kiva summa..
      Haluan sano että, yhteiskunta kyllä huolehtii lasten edusta! Mitkä sinun omat motiivit on tälle rahan määrän maksimoimiselle? Lisääntyykö sinun onni siitä tai sinun lasten että, haalit kenties väärin perustein toiselta vanhemmalta rahaa..

• Anonyymi

Olen itse hyvätuloinen ja etävanhempi on myös.

Koska etävanhempi ei halua maksaa mitään, niin lähden suunnittelemaan maksimin kautta.

Lapsen elämään se menee, enkä itse tarvitse almuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse hyvätuloinen ja etävanhempi on myös.

Koska etävanhempi ei halua maksaa mitään, niin lähden suunnittelemaan maksimin kautta.

Lapsen elämään se menee, enkä itse tarvitse almuja.

Rikkailla on omat kuviot...
        Elatusmaksu velvollisuus ei ole tahdon asia...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos olet maksava osapuoli, voit päättää maksaa aivan niin paljon kuin sinua huvittaa, vaikka lastenvalvojaa kuinka hirvittäisi. (Sitäkin tapahtuu, että LV on huolissaan maksajan talouden kestävyydestä.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe