Olisi varmasti halvin harrastus ja mökkeily reissuja varten.
Kuinka vanha auto hyväksytään museoautoksi.
7
994
Vastaukset
- Anonyymi
Museokatsastat sen , ellei siihen ole pelleilty mitään nyky- tarvikkeita ja lisähärpäkkeitä vaan sellaisena suurinpiirtein kun se tehtaalta tuli tai 30 vuotta sitten liikui täällä härmässä...
- Anonyymi
Niin vanha auto kun mitä löytyy hyväksytään museoautoksi. Vanhimmat on jotain 1902 vuoden autoja. Mutta vanhemmatkin hyväksytään jos sulla sellainen on
- Anonyymi
Minimi-ikävaatimus on 30 vuotta ajoneuvon valmistusvuoden päättymisestä. Hyväksymisehdot määrittelee laki: siis iän lisäksi myös, se että ajoneuvo on säilynyt alkuperäisen kuntoisena tai se on entisöity tai konservoitu asianmukaisesti.
Aika paljon tuon ikäiselle autolle joutuu tekemään remonttia että pysyy museorekisterikunnossa, joten ei taida olla halvin vaihtoehto mökkireissuille. - Anonyymi
VW Pidee 3 on jo nyt hyvä museoauto, kun Toyota esittelee ensi keskiviikkona mullistavan tavan liikkua.
https://www.x-prologue.com/ - Anonyymi
Saakos niissä olla oman aikakautensa koristelu ja viritysosia?
- Anonyymi
Periaatteessa saa, kunhan se ei muuta oleellisesti auton ulkonäköä ja käyttötarkoitusta. Turvalliusuuteen vaikuttavat muutokset ovat sallittuja, kuten halogeenivalot, 12V sähköjärjestelmä, kolmipiste turvavyöt jne.
- Anonyymi
Täältä saa paremmat vastaukset, kuin esim. Autohistoriallisen Seuran kotisivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076