Sillviizii tai sil'vizii

Listataan tähän alle ajankohtaisia rukousaiheita.

Ihmisillä menee kaikilla nykyään huonosti ja kaikilla on paha olo! Aion aloittaa aikuisten itkuhälyttimen valmistuksen. Tarvisin pari kiloa kahisevaa, jotta pääsisin alkuun. Olen jo esitellyt ideani Chryslerin pääjohtajalle, Seppo Luirolle ja hän piti ideaani fantastisena. Ensimmäisinä kahtena vuonna voisi hänen arvionsa mukaan mennä kaupaksi noin 200 miljoonaa laitetta, jos jälleenmyyntihinta pyörisi siinä sadan dollarin paikkeilla. Tuotanto voisi alkuun sijaita Myanmarissa, koska siellä on vakaat olosuhteet ja olenkin jo neuvotellut paikallisen sotilasjuntan kanssa asioista.

Alijäähtynyt vesi jäätyi Pasi Viherahon uudenkarheaan Mersuun ja samalla sekosi modernin ajopelin automatiikka:
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000007820185.html

Olin viime kesänä kolme tuntia Tammisaaressa ja listaan tähän pahimmat käänteiset kulttuurishokit, kun palasin taas takaisin mantereelle.

Eilen TV:ssä leijonakuningas, Jukka Jalonen. On Liettuan kuninkaan jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa. Suvussa paljon kuninkaallisia. Tietty geeni/tietyt geenit kulkeutuvat muuttumattominen tuhansia vuosia ja uuteen maaperään päästessään ne toimivat samalla periaatteella, kuin tuhat vuotta aiemmin. Ekassa jaksossa Krista Kososen isovanhemmat paljastuivat yllättäen teatterilaisiksi. Onko huuhaa- palstan seuraajien esi- isät olleet tuhat vuotta sitten pitkäaikaistyöttömiä, mielisairaita ja alkoholisteja?

Täällä on jo nähty kiulu, hämähäkki ja päästäinen!

MV- lehden päätoimittaja, Janus Putkonen on Hortto Kaalo- yhtyeen basson, Marko Putkosen poika. Laulaa zum beispiel tässä Oskari Olematon- raidalla
https://www.youtube.com/watch?v=OUXSZZQU5jM

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siirryimme toiselle korona-vuodelle. Tehdyn tutkimuksen mukaan, nuorilla on lisääntyneitä paineita. Mielenterveysonkelmiakin.
      Myös iäkkäissä ihmisissä on lisääntyvää turhautuneisuutta kun omaisiakaan ei pääse tapaamaan
      kuin Atk-laitteiden tai luurien avulla.

      Onneksi lisääntyvä valo vyöryy nyt kravun kääntöpiirille, lainaksi. Iloitaan siitä ½-vuott.
      .-. ja pian puhuu D Tramp.

    • Korona on aiheuttanut itsellekin selkeitä mielenterveysongelmia eikä siksi että itse pelkäisin koronaa vaan kun olen terve kuin pikku pukki kalliolla.

      Onnea myanmariin ja terveisiä juntalle. Sieltä voisit saada kaipaamasi pari kiloa rahaa. Siellähän ne rahapuut kasvaa..punaisessa kolmiossa. ..eiku siis kultaisessa kolmiossa.

      Sitä en tiedä onko kaukaisessa menneisyydessä suvussani ollut väittämiäsi ongelmia..mutta olen melko varma että on.

      hei mäkin oon nähny päästäisen..saattoi olla myös hiiri. Eikä pelänny kun ylitti tien ja vaikka jäin seuraamaan kauppamatkalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe