Sillviizii tai sil'vizii

Listataan tähän alle ajankohtaisia rukousaiheita.

Ihmisillä menee kaikilla nykyään huonosti ja kaikilla on paha olo! Aion aloittaa aikuisten itkuhälyttimen valmistuksen. Tarvisin pari kiloa kahisevaa, jotta pääsisin alkuun. Olen jo esitellyt ideani Chryslerin pääjohtajalle, Seppo Luirolle ja hän piti ideaani fantastisena. Ensimmäisinä kahtena vuonna voisi hänen arvionsa mukaan mennä kaupaksi noin 200 miljoonaa laitetta, jos jälleenmyyntihinta pyörisi siinä sadan dollarin paikkeilla. Tuotanto voisi alkuun sijaita Myanmarissa, koska siellä on vakaat olosuhteet ja olenkin jo neuvotellut paikallisen sotilasjuntan kanssa asioista.

Alijäähtynyt vesi jäätyi Pasi Viherahon uudenkarheaan Mersuun ja samalla sekosi modernin ajopelin automatiikka:
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000007820185.html

Olin viime kesänä kolme tuntia Tammisaaressa ja listaan tähän pahimmat käänteiset kulttuurishokit, kun palasin taas takaisin mantereelle.

Eilen TV:ssä leijonakuningas, Jukka Jalonen. On Liettuan kuninkaan jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa. Suvussa paljon kuninkaallisia. Tietty geeni/tietyt geenit kulkeutuvat muuttumattominen tuhansia vuosia ja uuteen maaperään päästessään ne toimivat samalla periaatteella, kuin tuhat vuotta aiemmin. Ekassa jaksossa Krista Kososen isovanhemmat paljastuivat yllättäen teatterilaisiksi. Onko huuhaa- palstan seuraajien esi- isät olleet tuhat vuotta sitten pitkäaikaistyöttömiä, mielisairaita ja alkoholisteja?

Täällä on jo nähty kiulu, hämähäkki ja päästäinen!

MV- lehden päätoimittaja, Janus Putkonen on Hortto Kaalo- yhtyeen basson, Marko Putkosen poika. Laulaa zum beispiel tässä Oskari Olematon- raidalla
https://www.youtube.com/watch?v=OUXSZZQU5jM

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirryimme toiselle korona-vuodelle. Tehdyn tutkimuksen mukaan, nuorilla on lisääntyneitä paineita. Mielenterveysonkelmiakin.
      Myös iäkkäissä ihmisissä on lisääntyvää turhautuneisuutta kun omaisiakaan ei pääse tapaamaan
      kuin Atk-laitteiden tai luurien avulla.

Onneksi lisääntyvä valo vyöryy nyt kravun kääntöpiirille, lainaksi. Iloitaan siitä ½-vuott.
      .-. ja pian puhuu D Tramp.

• Korona on aiheuttanut itsellekin selkeitä mielenterveysongelmia eikä siksi että itse pelkäisin koronaa vaan kun olen terve kuin pikku pukki kalliolla.

Onnea myanmariin ja terveisiä juntalle. Sieltä voisit saada kaipaamasi pari kiloa rahaa. Siellähän ne rahapuut kasvaa..punaisessa kolmiossa. ..eiku siis kultaisessa kolmiossa.

Sitä en tiedä onko kaukaisessa menneisyydessä suvussani ollut väittämiäsi ongelmia..mutta olen melko varma että on.

hei mäkin oon nähny päästäisen..saattoi olla myös hiiri. Eikä pelänny kun ylitti tien ja vaikka jäin seuraamaan kauppamatkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7525
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3997
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      46
      3536
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2901
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2682
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2431
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2384
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2349
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2045
    Aihe