Miltä naiset tuntuu

Anonyymi

Ja tyttärillenne ja lapsen lapsillenne ei ole koskaan wanhan ajan kunnon miestä eli ätmi kun viimeinenkin ätmi eli wanhan ajan aito oikea mies kuolee sukupuuttoon ja miähiä tai niähiä vain jää mutta lapsen lapsennekin haluais aitoa oikeaa miestä joka on naisilla ollut aina tähän päivään asti laulu haikea ei aika koskaan palaa mutta nykyään naiset ei halua oikeaa ja aitoa miestä kunnon wanhan ajan suomalaista miestä eli ätmiä aina vaan täytyy olla korkeastikoulutettu hieho miäsja hame miäs

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytöt on vielä niin pieniä, ettei ole ajankohtaisia murheita. Mistäpä tietää haluuko he edes ketään kumppania elämäänsä.

    • Anonyymi

      Oma isäni ei ollut ätmi, eikä kummatkaan isoisätkään. Olivat oikeita kunnon miehiä, eivät mitään k&k ätmejä.

      • Anonyymi

        Anteeksi vaan jos ätmi on oikea aito uros niin mikä isäsi tai isoisäsi silloin olikaan nyt ei joku täsmää eli ätmi wanhan ajan kunnon suomalainen oikea ja aito uros niin kuin luoja on luonut niin mikä isäsi olikaan hiawatko ja hiawatko oli nainen eli sama kuin ennen vanhaan tuli aito oikea leijona uros eli ätmi ja tapasi hyenakoiran eli isäsi hiewathan niin miten siinä käy ja luulis leijona naaraan haluavan leijona uroksen eikä neito hyenakoiraa hame päällä ja niin korkeastikoulutettu että neito miähii ei ihme jos leijonat ja ihmiset kuolee sukupuuttoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan jos ätmi on oikea aito uros niin mikä isäsi tai isoisäsi silloin olikaan nyt ei joku täsmää eli ätmi wanhan ajan kunnon suomalainen oikea ja aito uros niin kuin luoja on luonut niin mikä isäsi olikaan hiawatko ja hiawatko oli nainen eli sama kuin ennen vanhaan tuli aito oikea leijona uros eli ätmi ja tapasi hyenakoiran eli isäsi hiewathan niin miten siinä käy ja luulis leijona naaraan haluavan leijona uroksen eikä neito hyenakoiraa hame päällä ja niin korkeastikoulutettu että neito miähii ei ihme jos leijonat ja ihmiset kuolee sukupuuttoon

        Ätmillä ei ole mitään tekemistä noiden juttujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmillä ei ole mitään tekemistä noiden juttujen kanssa.

        Ätmi on aito oikea uros samoin aito oikea leijona on ätmi tai tiikerihait on ätmejä niin ätmi on sellainen mies jonka luontoäiti on luonut ja ollut vuosisatoja ja vuosituhansia samoja luonnon kiertokulkuineen mutta nyt yhtäkkiä ätmi onkin pahasta luonto ei ole tarkoittanut ätmiä neiti miäheksi ja nyt kuolee aito oikea mies sukupuuttoon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe