Päivi edustaa ainoana oikeita arvoja

Anonyymi

Räsänen on viime päivinä pyytänyt perhe murhien syvällistä tutkintaa. Hän paheksui liian lyhyitä nuorten tuomioita. Tänään hän puolusti sikiöiden oikeuksia,9000 aborttiin kuuluu sosiaalisia abortteja ja satoja downabortteja joita Päivi on poistattanut 20v eduskunnassa.

Päivi on aktiivisin poliitikko. Hän olisi saanut aikaan enemmän jos homous ei olisi päätyö.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä perusteella se on muka päätyö?
      Muuthan niitä juttuja ovat paisuttaneet, kun Päivi on sanonut aiheesta jotakin.

      • Anonyymi

        >>Millä perusteella se on muka päätyö?<<
        Päiviä ei kiinnosta syntyneen lapsen kehityksen ohjaaminen. Siis ympäristö - perhe - joka on pohjana lapsen kasvun ohjaamisessa. Päivin arvomaailma edustaa juuri tämän ajan naisen asemaa - kodin ulkopuolella on elämä ja haasteet.
        Tuohon lisättynä juuri homokeskusteut - repullinen ruudin polttaista.

        Teeppä tutkimus - mielikuvien kuin myös reagoimisen. Ne uskonnollliset opettajat ja ihmiset, jotka puhuivat ja puhuvat homoudesta - eivät ole edes kiinnostuneita tästä Helsingissä tapahtueesta nuoren uhrin kiduttamisesta ja murhaamisesta. Ei heitä kiinnosta missä olosuhteissa lapsesta kasvaa tämän kaltaisen käyttäytymisen omaava ihminen. Nauttii kiduttamisesta - surkastunut empaattisuus. Kyse ei ainakaan ole köyhyydessä kasvamisesta, vaan päin vastoin. Molemmat vanhemmat kantavat repulla euroja kotiinsa.

        Markku Lievonen


    • Anonyymi

      Jos vedenpaisumus on totta? Niin Jumala abortoi naisien kohtuun suuret määrät sikiöitä, ja hukutti myös lasta odottavat naiset, vaimot.

    • Anonyymi

      Job.3:11-19 Miksi en kuollut heti äidin helmaan, miksi en menehtynyt kohdusta tullessani? Miksi olivat minua vastaanottamassa polvet, minkätähden rinnat imeäkseni? Sillä makaisinhan rauhassa silloin, nukkuisin ja saisin levätä kuningasten ja maan neuvosmiesten kanssa, jotka ovat rakentaneet itselleen pyramiideja, päämiesten kanssa, jolla on ollut kultaa, jotka ovat täyttäneet talonsa hopealla; tahi olisin olematon niinkuin maahan kätketty keskonen, niinkuin sikiöt, jotka eivät päivänvaloa nähneet. Siellä lakkaavat jumalattomat raivoamasta, siellä saavat uupuneet levätä; kaikki vangit ovat rauhassa, eivät kuule käskijän ääntä. Yhtäläiset ovat siellä pieni ja suuri, orja ja vapaa herrastansa.

    • Anonyymi

      Jer.20:14-18 Kirottu olkoon se päivä, jona minä synnyin; älköön se päivä, jona äitini minut synnytti, olko siunattu. Kirottu olkoon se mies, joka toi minun isälleni ilosanoman, sanoen: Sinulle on syntynyt poikalapsi, ja saattoi hänelle suuren ilon. Käyköön sen miehen niinkuin niiden kaupunkien, jotka Herra kukisti armahtamatta. Hän kuulkoon huudon aamulla, sotahuudon keskipäivän aikana, koska ei surmannut minua äidinkohtuun, niin että äitini olisi ollut minun hautani ja hänen kohtunsa jäänyt iäti kantavaksi. Miksi olen äitini kohdusta tullut näkemään tuskaa ja vaivaa, niin että minun päiväni päättyvät häpeässä?

    • Anonyymi

      Job.17:14 Bibia (1776) Mätämisen minä kutsun isäkseni, ja madot äidikseni, ja sisareksi. Job.25:4-6 Kunka siis ihminen olisi vanhurskas Jumalan edessä, ja kuinka vaimosta syntynyt olisi puhdas? Katso, eipä kukaan ole kirkas, eivät tähdetkään ole puhtaat hänen silmissänsä; saati sitten ihminen, tuo mato, ja ihmislapsi, tuo toukka.

    • Anonyymi

      Ps.14:2-4 Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa. Mutta kaikki ovat pokenneet pois, kaikki tyynni kelvottomaksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he millään käsitä, kaikki nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kanssani eivätkä avuksensa huuda Herraa? Ps.33:13-14 Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmislapset; asumuksestaan, valtaistuimeltaan hän katselee kaikkia maan asukkaita. 1Moos.18:21 Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut vai eivätkö; minä tahdon tietää. Eikö Jumala olekaan, kaikkitietävä?

    • Anonyymi

      1Moos.3:9 Biblia (1776) Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänette: Kussas olet?

    • Anonyymi

      1Sam.2:3 Älkää yhtä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot. Ps.62:13 Ja sinun, Herra, on armo; sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan. Job.34:11. Sananl.24:12. Jer.32:19 suuri neuvoissa ja väkevä teoissa, sinä, jonka silmät ovat avoimet tarkkaamaan kaikkia ihmislasten teitä, antaaksesi itsekullekin hänen vaeluksensa ja töittensä hedelmän mukaan. Matt.16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudesta enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Room.2:6 hänen, joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan. 1Kor.3:8. 2Kor.5:10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestyvän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän on ruumiissansa ollesaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. Ilm.22:12 Ktso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kansani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Ilm.20:12-13

    • Anonyymi

      Saarn.11:9 Iloise, nuorukainen, nuoruudestasi, ja sydämesi ilahuttakoon sinun nuoruusikäsi päivinä. Vaella sydämesi teitä ja silmiesi halun mukaan; mutta tiedä: Jumala tuo sinut tuomiolle kaikesta tästä. Saarn.12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa. 1Kor.4:5

    • Anonyymi

      Room.14:9-12 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra. Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen etaan. Sillä kirjotettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme. 1Piet.4:5 Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. 2Tim.4:1-4

    • Anonyymi

      Job.34:23 Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tumiolle hänen eteensä; hän musertaa voimalliset tutkimatta ja asettaa toiset heidän sijallensa. Jes.66:15-16 Sillä katso, Herra tulee tulessa, ja hänen vaununsa ovat kuin myrskytuuli; ja hän antaa vihansa purkautua hehkussa ja nuhtelussa tulenliekissä. Herra käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja Herran surmaamia on oleva paljon. 2Tess.1:8-9

    • Anonyymi

      Jos tutkimalla tutkit. Niin, valitettavaa kuin asia onkin. Päivi ei joko ymmärrä / näe tai ei uskalla puhua - ottaa esille todellsia syitä, jotka johtavat perheväkivaltaan jja erikoisesti nuorten / lasten mielen ongelmitumiseen.Sitäkin ihmettelen, ettei Päiviä kiinosta tämä Helsingissä tapahtunut kolmen nuoren tekemä raaka uhrin kiduttaminen ja murhaaminen.

      Siis Päiviä ei kiinosta perheissä lapsen kehityksen ohjaamnen. Lapsen, josta kasvaa aikuinen ihminen ja mm perheellinen. Miksikö ei kiinnosta, koska Päivi elää sitä elämän tapaa - on allintaja - joka tuottaa nuorten ongelmoitumisen. Lapsen hoiva on ulkoistettu ja siten koko kasvatuksen ohjaaminen.

      Ajattele, jos se ruuti - joka on poltettu homojen keskusteluihin - olisi poltettu lapsen kasvatusen ohjaamisen tärkeyteen / sen ymmärt'miseen - lapsen kasvatuksen ohjaaminen kotona aina kouluikään saakka ja siten myöhemminkin nähtynä. Tällä ymmärryksen laajentumisella olisi myös positiivinen seuraamuksensa.
      No, todelllisesti mikään ei muutu ja siten aina seuraavien sukupovien kehitys tulee entistä haasteellisemmaksi. Todettakoon, miten lapsen / ihmisen geneettisyys on alue, jonka kehitykseen ohjaaminen näkyy juuri tässä ajassa. Miten paljon vanhemmilla on kiinnostusta ja aikaa ohjata lapsensa kehitystä. Vietää aikaansa, vaiko tehdä uraansa.
      Niin, ei JUMALA turhaan Raamatussa ilmoita perheeseen liittyviä alueita - kodin hoitamisesta, joka ei tarkoita pölyjen pyyhkimistä, vaan puhtaita ihmissuhteita.

      Markku Lievonen

    • Anonyymi

      Jes.45:22-23 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsene, te maan ääret kaikki, sillä minä ole Jumala, eikä toista ole. Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman minulle jokaisen kielen valansa vannoman. Fil.2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaassa ovat, että niitten, jotka maan pällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Room.14:9

    • Anonyymi

      Room.14:11-12 Sillä kirjotettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme. Matt.12:36-37.Jaak.3:1-2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe