Jumalan Galluppi !

Jumalan Galluppi !!!
Karmean tuhoisa on ollut julistus jo yli sata vuotta, vale ja halpa armosta ! Oikein vai väärin sun mielestä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Mutta eikös äpäräkulttia ole saarnattu jo lähemmäs pari tuhatta vuotta.

    • Anonyymi

      Matt.8:20 Niin Jeesus sanoi hänelle: Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaa. Luuk.9:58 Niin Jeesus sanoi hänelle: Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaa. Matt.13:1 Sinä päivänä Jeesus lähti asunnostaan ja istui järven rannalle. Matt.13:36 Sitten hän laski luotaan kansanjoukot ja meni asuntoonsa. Ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: Selitä meille vertaus pellon luseesta. Siis Jeesuksella oli asunto, mutta Ihmisen Pojalla ei ollut asuntoa. Miksi ei Jeesus ottanut, Ihmisen Poikaa asuntoonsa?

      • Jos ei ollut asuntoa hetkellä a, niin sitäkö ei voinut olla hetkellä b?


    • Anonyymi

      Matt.13:36 Biblia (1776) Silloin laski Jesus kansan, ja tuli kotia. Ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä, sanoen: selitä meille se vertaus pellon ohdakkeista. Mahtoikohan enää olla tilaa siellä, Ihmisen Pojalle?

    • Anonyymi

      Matt.17:4 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden. Mark.9:5-6 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: Rabbi, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme siis kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Eliaalle yksi. Sillä hän tienyt, mitä sanoa, koska he olivat peljästyksissään. Siis jotkut sanoo, ettei tässä ole mitään ristiriitaa.

      • Tipale

        Öh, mikä "ristiriita" siinä sitten on? Melkein samoin sanoin on asia esitetty.


    • Anonyymi

      Hebr.12:22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö. Jes.2:2-3. Hebr.13:14 sillä ei meillä ole täällä pysyväistä kaupunkia, vaan tulevaista me etsimme. Ilm.21:3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistumelta sanovan: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa. Hes.27:27. 43:7. 48:35

    • Anonyymi

      Mikä on vale ja halpa armo?

    • Anonyymi

      Ps.48:3 Kauniina kohoaa, kaiken maan ilona, pohjan puolella Siionin vuori, suuren kuninkaan kaupunki. Matt.5:35. Ps.68:16-17 Baasanin vuori on Jumalan vuori, Baasanin vuori on monihuippuinen vuori. Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesti. Ps.132:13-14 Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: Tässä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut. Jes.60:14

    • Anonyymi

      Miksi kutsut omia aloituksiasi Jumalan jutuiksi? Yritätkö ylentää itsesi?

    • Anonyymi

      Hes.68:35 Ympärinsä: kahdeksantoista tuhatta. Ja kaupungin nimi on tästedes oleva: Herra on täällä. Ps.68:17 Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesti. Jes.60:14 Ja kumarassa käyden tulevat sinun tykösi sinun sortajaisi pojat, ja kaikki sinun pilkkaajasi heittäytyvät sinun jalkaisi juureen. He nimittävät sinut Herran kaupungiksi. Israelin Pyhäksi Siioniksi.

    • Anonyymi

      Miik.3:7 Minä teen ontuvista talteenjäävät ja kauasjoutuneista väkevän kansan. Ja Herra on oleva heidän kuninkaansa Siionin vuorella siitä alkaen ja iankaikkisesi. Jes.24:23. 60:22. Dan.7:13-14. Luuk.1:32-33 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänhelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen, ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman. 1Aikak.17:14. Ps.45:7. 89:36-37. Joh.12:34

    • Anonyymi

      Ap.t.13:22-24 Mutta minä panin hänet viralta ja herätti heille kuninnkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehan, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni. Tämän jälkeläisistä on Jumala lupauksensa mukaan antanut tulla Jeesuksen Israelille Vapahtajaksi, sittenkuin Johannes ennen hänen tuloansa oli saarnannut parannuksen kastetta kaikelle Israelin kansalle.

    • Opetetaan että synnissä saa rypeä niin paljon kun jaksaa , Kun vain vetää tuon vanha armonpeite yli ettei Jumala näkee .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2741
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      478
      2462
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1857
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1641
    5. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1297
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      45
      1281
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1225
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe