Mistä tietää että mies on HULLUNA naiseen,korviaan myöten rakastunut?Miten mies vietii eleillään,ilmeillään?Auttakaa!
Vastaukset 8
- Kaisa
Minuun ei ole koskaan kukaan ollut niin kiihkeästi rakastunut.
Kaipa ne änkyttävät ja punastelevat ja kävelevät päin seiniä. Puhuvat sekavia ja keksivät tikusta asiaa, että pääsisivät lähelle.- Kyo-kun
riittää jo tuohon, mutta aika hyvä silti. :D
- Mies
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
- minä
Mies kirjoitti:
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
- Mies
minä kirjoitti:
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
että olet nainen.Tuo sana katkera on helppo naisten löytää,eikä tarvitse erikoista kyvykkyyttä.Miehille sana on tuntematon käsite.100 prosenttia naisista sitä käyttää ja 95 prosenttia voi puhtaalla omallatunnolla sitä soveltaa itseensä.
- hunderi
silmistä näkee totuuden, se kuinka mies sua kattoo silmiin siis. siitä mä ainakin oon huomannu löydettyäni sen oikean RAKKAUDEN useiden kokeilujen jälkeen.
- prinsessa pli
Kyllä tuntuu,kun häntä katson silmiin,että siellä lukee:LOVE=)Silmät tuikkii,hymyilee,kutsuu luo.Voiko se kaikki olla minun mielikuvitustani?
Ainakin itse olen jatkuvasti hyväntuulinen, hymyilen ja nauran paljon. Eli siis mieliala on paljon positiivisempi, avoimempi ja elämänmyönteisempi kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741772
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81986- 62968
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22634On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594