Mistä tietää että mies on HULLUNA naiseen,korviaan myöten rakastunut?Miten mies vietii eleillään,ilmeillään?Auttakaa!
Vastaukset 8
- Kaisa
Minuun ei ole koskaan kukaan ollut niin kiihkeästi rakastunut.
Kaipa ne änkyttävät ja punastelevat ja kävelevät päin seiniä. Puhuvat sekavia ja keksivät tikusta asiaa, että pääsisivät lähelle.- Kyo-kun
riittää jo tuohon, mutta aika hyvä silti. :D
- Mies
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
- minä
Mies kirjoitti:
on kyllä totta.Aika moni käyttäytyy todellakin niin,ollessaan rakastunut johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen.Ja näistähän todellakaan ei ole puutetta.
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
- Mies
minä kirjoitti:
taidat olla kovasti katkera johonkin kyräilevään sosiaaliseen kanssakäymiseen kyvyttömään naiseen...
että olet nainen.Tuo sana katkera on helppo naisten löytää,eikä tarvitse erikoista kyvykkyyttä.Miehille sana on tuntematon käsite.100 prosenttia naisista sitä käyttää ja 95 prosenttia voi puhtaalla omallatunnolla sitä soveltaa itseensä.
- hunderi
silmistä näkee totuuden, se kuinka mies sua kattoo silmiin siis. siitä mä ainakin oon huomannu löydettyäni sen oikean RAKKAUDEN useiden kokeilujen jälkeen.
- prinsessa pli
Kyllä tuntuu,kun häntä katson silmiin,että siellä lukee:LOVE=)Silmät tuikkii,hymyilee,kutsuu luo.Voiko se kaikki olla minun mielikuvitustani?
Ainakin itse olen jatkuvasti hyväntuulinen, hymyilen ja nauran paljon. Eli siis mieliala on paljon positiivisempi, avoimempi ja elämänmyönteisempi kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 83901
- 58836
- 63836
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 50662
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27656- 17512
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488