Poliisi iskee Turussa moottoripyöräjengiä

Anonyymi

44

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Peris oikeasti mitään jengiläisiä tunne. Mielikuvitusystäviä.

• No sen verran pitää heti oikaista, että en tunne (ainakaan tietääkseni) ketään Cannonball -tyyppejä, enkä UB yms. kerhojen jäseniä. Vaikka tietyllä tavalla skeneä ihailenkin, ja arvostan esim. Janne Naccia, mutta "tunteminen" jääkin lähinnä julkisuuskuvan varaan.

Muutamia kavereita mulla on Penetrators MC moottoripyöräkerhossa ja osa jäsenistä kirjoittaa myös tälle palstalle kuten tiedättekin, mutta en mä nyt suoralta kädeltä lähtisi rinnastamaan PMC:tä näihin pahamaineisempiin kerhoihin. Enemmän saa medioista lukea näiden prosenttikerhojen jäsenien erinäisistä törttöilyistä tai jostain vankiloiden hierarkiasta, siinä missä Penetratorsin porukka tuunaa Varissuon choppauspajassa jyystö-truckeja ja harrikoita, osallistuvat vuosittain Daytonaan, moni tyypeistä käy ihan rehellisessä työssä esim. pizzanpyörittäjänä tai taksikuskina jne.

Eli aloittajalla taisi mennä vähän puurot ja vellit sekaisin, että minkä kerhon jäsenien kanssa mä kaveeraan 😊😊😊

• Anonyymi

Missä PMC:n kerhotilat muuten sijaitsee? Jossain Varissuolla päin, mutta missä? Pelkkä kerrostalon autotalli lienee liian pieni tila tuollaiseen, niin olisiko sijaintina Lausteen ja V-Cityn välinen alue junaradan vieressä, jossa on jonkun verran jotain tukku- ja teollisuusrakennuksia?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä PMC:n kerhotilat muuten sijaitsee? Jossain Varissuolla päin, mutta missä? Pelkkä kerrostalon autotalli lienee liian pieni tila tuollaiseen, niin olisiko sijaintina Lausteen ja V-Cityn välinen alue junaradan vieressä, jossa on jonkun verran jotain tukku- ja teollisuusrakennuksia?

Niillä suunnilla joo. Ja onhan Bicky muistaakseni joskus julkaissut palstalla kuvankin jostain taksista tai kilpa-autosta siellä tallissa/kerhotilalla, niin siitä varmaan välittyy hyvin käsitys tilan laajuudesta. Onhan se pinta-alaltaan tarpeeksi iso kerhotalo kuitenkin tärkeä statusjuttu, varsinkin kun harva jäsen pystyy hiuksillaan kehuskelemaan. Kuitenkin se oma tai kerhon varallisuuden näyttäminen ulospäin on varsin tärkeä asia EUROOPPALAISTEN jyystärikarjujen kuten Bicky Royal miehen kannalta 😊😊😊😊😊

Tää on todennäköisesti vain pelkkää sattumaa, mutta muutama tunti sitten itse asiassa ajoin juurikin Lausteen kautta ja sen junaradan ohi Varissuolle 🤣 Eli ihan hollilla olin, mutta Maken Ameriikan visiitistä on vielä sen verran vähän aikaa, etten viitsinyt koronaturvallisuuden näkökulmasta pistäytyä kahvilla.

• Anonyymi

Kannattaa lukea ex-bikereiden kirjoja. Sen jälkeen kannattaa miettiä, ketä arvostaa ja ketä ei. Suosittelen lukemaan Immun ja Marko Lönnqvistin kirjat. Itse olen lukenut nuo molemmat. Löytyy myös useista kirjastoista.

Olen itse sitä mieltä, että rikolliset moottoripyöräkerhot tulisi kieltää kokonaan tai sellaisten ihmisten, joilla on rikosrekisteri, liittyminen tulisi kieltää. Kolmella suurimmalla kerholla ei ole mitenkään hyvä maine. Jos haluaa välttämättä hakeutua moottoripyöräkerhoon, kannattaa mennä Gospel Riders -kerhoon. Siellä on tervepäisiä ja lainkuuliaisia ihmisiä ja aito kiinnostus moottoripyöriin eikä rikoksiin.

• Anonyymi

Mikä ihmeen Penetrators MC? En ole tuollaisesta vielä kuullutkaan. Oliko tuo vitsi?!?! ;D ;D ;D

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niillä suunnilla joo. Ja onhan Bicky muistaakseni joskus julkaissut palstalla kuvankin jostain taksista tai kilpa-autosta siellä tallissa/kerhotilalla, niin siitä varmaan välittyy hyvin käsitys tilan laajuudesta. Onhan se pinta-alaltaan tarpeeksi iso kerhotalo kuitenkin tärkeä statusjuttu, varsinkin kun harva jäsen pystyy hiuksillaan kehuskelemaan. Kuitenkin se oma tai kerhon varallisuuden näyttäminen ulospäin on varsin tärkeä asia EUROOPPALAISTEN jyystärikarjujen kuten Bicky Royal miehen kannalta 😊😊😊😊😊

Tää on todennäköisesti vain pelkkää sattumaa, mutta muutama tunti sitten itse asiassa ajoin juurikin Lausteen kautta ja sen junaradan ohi Varissuolle 🤣 Eli ihan hollilla olin, mutta Maken Ameriikan visiitistä on vielä sen verran vähän aikaa, etten viitsinyt koronaturvallisuuden näkökulmasta pistäytyä kahvilla.

Onko Bicky hyvännäköinen motoristi? Kysynpä vaan. ;D :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa lukea ex-bikereiden kirjoja. Sen jälkeen kannattaa miettiä, ketä arvostaa ja ketä ei. Suosittelen lukemaan Immun ja Marko Lönnqvistin kirjat. Itse olen lukenut nuo molemmat. Löytyy myös useista kirjastoista.

Olen itse sitä mieltä, että rikolliset moottoripyöräkerhot tulisi kieltää kokonaan tai sellaisten ihmisten, joilla on rikosrekisteri, liittyminen tulisi kieltää. Kolmella suurimmalla kerholla ei ole mitenkään hyvä maine. Jos haluaa välttämättä hakeutua moottoripyöräkerhoon, kannattaa mennä Gospel Riders -kerhoon. Siellä on tervepäisiä ja lainkuuliaisia ihmisiä ja aito kiinnostus moottoripyöriin eikä rikoksiin.

Olen kuunnellut äänikirjana Naccin, Immun ja Lönnqvistin kirjat ja muistaakseni Karalahden elämänkerrassakin noita mc-juttuja hiukan sivuttiin. Vähän samasta puusta veistettyjä teoksiahan ne oli, joissa oli hieman päällekkäisyyksiä, mutta myös pieniä ristiriitoja näkökulmasta riippuen, mutta varsin mielenkiintoisia kirjoja kaikki.

En mä näkisi että niitä pitäisi kokonaan kieltää, ja käytännössä sen kiellon valvominen olisi täysin mahdotonta, vaikka äijiltä liivit puuttuisikin. Tosin en voi sanoa erityisemmin arvostavani esim. jotain UB:n toimintaa tekaistuista veloista, vankiloiden huumebisneksen pyörittämisestä sun muusta enkä tuollaista toimintaa puolustele. Jotenkin median välityksellä Cannonball vaikuttaa tervejärkisimmältä porukalta noista tunnetuimmista kerhoista, mutta eipä sielläkään taida kovin montaa fiksua tyyppiä olla ilman Naccia 🙄 Olkoonkin että Nacci on pidätettynä ja joutunee vankilaan, mutta tuskin on niin tyhmä etteikö vapauduttua olisi pientä eläkerahastoa jossain.

En nyt muista mistä luin tällaisen kärjistävän vertauksen, eikä se liity suoraan Nacciin tai näihin kerhoihin, mutta siinä sanottiin jotenkin että jos ihmisellä on miljoona ulosotossa, tämä on selkeästikin tottunut toimimaan isojen summien parissa, mutta jos jonkun puhelinlasku tms. menee perintään niin kyseisellä ihmisellä ei ole senkään vertaa taloustaitoja 😅 Enkä tosiaan yhtään tiedä mitä millainen meininki noissa tunnetuimmissa jengeissä on, mutta jotenkin sellainen käsitys että valtaosa säätää jonkun muutaman pirigramman parissa (huom en ole koskaan kokeillut) tai yrittää varastaa jotain ysäriautoja joissa ei ole ajonestoa. Että omassa viiteryhmässään Nacci vaikuttaa harvinaisen fiksulta äijältä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Olen kuunnellut äänikirjana Naccin, Immun ja Lönnqvistin kirjat ja muistaakseni Karalahden elämänkerrassakin noita mc-juttuja hiukan sivuttiin. Vähän samasta puusta veistettyjä teoksiahan ne oli, joissa oli hieman päällekkäisyyksiä, mutta myös pieniä ristiriitoja näkökulmasta riippuen, mutta varsin mielenkiintoisia kirjoja kaikki.

En mä näkisi että niitä pitäisi kokonaan kieltää, ja käytännössä sen kiellon valvominen olisi täysin mahdotonta, vaikka äijiltä liivit puuttuisikin. Tosin en voi sanoa erityisemmin arvostavani esim. jotain UB:n toimintaa tekaistuista veloista, vankiloiden huumebisneksen pyörittämisestä sun muusta enkä tuollaista toimintaa puolustele. Jotenkin median välityksellä Cannonball vaikuttaa tervejärkisimmältä porukalta noista tunnetuimmista kerhoista, mutta eipä sielläkään taida kovin montaa fiksua tyyppiä olla ilman Naccia 🙄 Olkoonkin että Nacci on pidätettynä ja joutunee vankilaan, mutta tuskin on niin tyhmä etteikö vapauduttua olisi pientä eläkerahastoa jossain.

En nyt muista mistä luin tällaisen kärjistävän vertauksen, eikä se liity suoraan Nacciin tai näihin kerhoihin, mutta siinä sanottiin jotenkin että jos ihmisellä on miljoona ulosotossa, tämä on selkeästikin tottunut toimimaan isojen summien parissa, mutta jos jonkun puhelinlasku tms. menee perintään niin kyseisellä ihmisellä ei ole senkään vertaa taloustaitoja 😅 Enkä tosiaan yhtään tiedä mitä millainen meininki noissa tunnetuimmissa jengeissä on, mutta jotenkin sellainen käsitys että valtaosa säätää jonkun muutaman pirigramman parissa (huom en ole koskaan kokeillut) tai yrittää varastaa jotain ysäriautoja joissa ei ole ajonestoa. Että omassa viiteryhmässään Nacci vaikuttaa harvinaisen fiksulta äijältä.

En itse henkilökohtaisesti arvosta rikoksia tekeviä ihmisiä tippaakaan. Jos rikoksiaan katuu aidosti ja ymmärtää virheensä ja haluaa toimia toisin tulevaisuudessa, sellaista ihmistä voi arvostaakin, jossa aito muutos näkyy. Osa ex-motoristeista varmasti löytää uuden tien rikoksien jälkeen. Ei kaikki motoristit myöskään ole rikollisia mutta ikävä kyllä joukossa tyhmyys tiivistyy ja samankaltaiset ihmiset yleensä hakeutuvat yhteen.

Jos aidosti oikeasti pitää moottoripyöräilystä sen itsensä vuoksi, sitä voi A) harrastaa terveessä seurassa ilman rikoksia tai B) voi ajella ihan yksinkin ajamisen ilosta. Olen silti sitä mieltä, että ex-motoristeissa ja motoristeissa voi olla hyvännäköisiä miehiä, mikä itseäni eniten kiinnostava asia, jos mies on myös lainkuuliainen ja tervepäinen. Motoristilta voi parhaassa tapauksessa saada kunnon kyydit. ;D :D

• peris234
        Anonyymi kirjoitti:

En itse henkilökohtaisesti arvosta rikoksia tekeviä ihmisiä tippaakaan. Jos rikoksiaan katuu aidosti ja ymmärtää virheensä ja haluaa toimia toisin tulevaisuudessa, sellaista ihmistä voi arvostaakin, jossa aito muutos näkyy. Osa ex-motoristeista varmasti löytää uuden tien rikoksien jälkeen. Ei kaikki motoristit myöskään ole rikollisia mutta ikävä kyllä joukossa tyhmyys tiivistyy ja samankaltaiset ihmiset yleensä hakeutuvat yhteen.

Jos aidosti oikeasti pitää moottoripyöräilystä sen itsensä vuoksi, sitä voi A) harrastaa terveessä seurassa ilman rikoksia tai B) voi ajella ihan yksinkin ajamisen ilosta. Olen silti sitä mieltä, että ex-motoristeissa ja motoristeissa voi olla hyvännäköisiä miehiä, mikä itseäni eniten kiinnostava asia, jos mies on myös lainkuuliainen ja tervepäinen. Motoristilta voi parhaassa tapauksessa saada kunnon kyydit. ;D :D

Tokihan Suomen lakeja pitää noudattaa, tai jos niin ei tee, niin yleensähän siitä tulee seuraamuksia mikä on ihan linjassa myös mun oikeustajuni kanssa. Mutta jos nyt vaikka Naccia ajatellaan, niin aika paljon on joutunut ja joutuu istumaan, siihen nähden millaisia rikoksia on tehnyt. Eli jos nyt lähdetään kärjistämään, niin nämä Helsingin teinimurhaajathan kiusasivat, nöyryyttivät ja lopulta kidutusmurhasivat "kaverinsa" ja ovat todennäköisesti vapaana 3-4 vuodessa, jopa nopeammin jos jonkun kohdalla rikosnimike muuttuu vaikka tapoksi tai kuolemantuottamukseksi. Että siihen, ja vaikkapa mihin tahansa raiskaukseen yms. henkilöön kohdistuvaan rikokseen verrattuna nämä Naccin alvipetokset tai huumekaupat kertoo lähinnä ahneudesta eikä puhtaasta pahuudesta. Voisin kuvitella tulevani hänen kanssa ihan juttuunkin, jos tuntisin oikeassa elämässä, mutta todellisuudessa ei mulla ole pienintäkään kiinnostusta pyöriä tällaisten tyyppien heittopussina. Tiedän ettei sellainen maailma ole mua varten enkä omista edes moottoripyöräkorttia.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Veikkaan, että Helvetin enkelit on noista Suomen %-jengeistä välkyimmästä päästä. Heillä on takanaan kansainvälinen, reilusti yli puoli vuosisataa vanha organisaatio, lienevät paljon paremmin järjestäytyneitä kuin UB ja CMC, pyörittävät isompia kuvioita, käyttävät ilmeisesti muista jengejä omien likaisten töittensä tekemiseen ja ennenkaikkea pitävät matalampaa profiilia eivätkä pullistele ja huomiohuoraa somessa ja uhoa jotain ACAB-paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että Helvetin enkelit on noista Suomen %-jengeistä välkyimmästä päästä. Heillä on takanaan kansainvälinen, reilusti yli puoli vuosisataa vanha organisaatio, lienevät paljon paremmin järjestäytyneitä kuin UB ja CMC, pyörittävät isompia kuvioita, käyttävät ilmeisesti muista jengejä omien likaisten töittensä tekemiseen ja ennenkaikkea pitävät matalampaa profiilia eivätkä pullistele ja huomiohuoraa somessa ja uhoa jotain ACAB-paskaa.

No juu totta lienee tuokin, vaikka en Helvetin Enkeleistä paljoa tiedä tai ole lukenut, mutta ehkäpä jo se osaltaan kertoo siitä että ovat onnistuneet toimimaan sopivan matalalla profiililla ja valkkaavat jäseniksi fiksuimpia tyyppejä tässä skenessä. Harvemmin tosiaan näkee mitään kohuotsikoita tai elämänkertakirjoja kyseiseen porukkaan liittyen.

Ja piti vielä sanoa uudemman kerran, että kun aloitus oli näinkin raflaavasti muotoiltu, niin mä en tosiaan tunne näiden isompien kerhojen äijiä tai hängä-jäseniä, enkä lähtökohtaisesti hyväksy sitä että lakia rikotaan.

Mutta kuten monessa muussakin asiassa, jos joku tekijä tai porukka saadaan pois pelistä, niin siihenhän syntyy valtatyhjiö. Eli kyllä mä enemmän luotan siihen, että nämä tyypit nahistelee keskenään jos sikseen on, eivätkä yleensä ryöstele tai hakkaa mitään random siviilejä. Että jos pitäisi valita, kohtaanko pimeällä kadulla moottoripyöräjengiläisiä vaiko heikosti integroituneiden maahanmuuttajanuorten muodostamia porukoita, niin eipä ole vaikea vastata. Kuitenkin tollasilla porukoilla voi olla joitain yhteisiä tai päällekkäisiä intressejä, niin siinäkin mielessä näen suomalaiset prätkäjätkät ikäänkuin luomassa tietynlaista kauhun tasapainoa jos näin voisi sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kuva meidän kerhotilan choppauspajasta, missä ollaan parsittu Camrya kuntoon kun ajoin Daytona500:ssa ns. Big Onen keskelle.

https://ai jaa.com/V9IGrF (kolme kuvaa, huomatkaa linkissä oleva tarpeeton välilyönti)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin enkelit mainitaan jopa Rauni-Leena Luukanen-Kilden kirjassa Salatut maailmamme. Kannattaa lukea, miksi mainitaan. Eräs ex-bikeri myös totesi kirjassaan, että Helvetin Enkeleillä on osasto, joka "tekee samaa työtä kuin poliisit"... Ilmeisesti Cannonballin ja Bandidoksen riveissä moni arvostaa myös Helvetin enkeleitä ja osa pyrkii niihin riveihin, jos jättävät tai saavat lähdöt omasta kerhostaan. Eivät kuulema ota kuitenkaan ketä vain ei ainakaan mihin hommiin vain.

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Tuossa kuva meidän kerhotilan choppauspajasta, missä ollaan parsittu Camrya kuntoon kun ajoin Daytona500:ssa ns. Big Onen keskelle.

https://ai jaa.com/V9IGrF (kolme kuvaa, huomatkaa linkissä oleva tarpeeton välilyönti)

Mikä kerho kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin enkelit mainitaan jopa Rauni-Leena Luukanen-Kilden kirjassa Salatut maailmamme. Kannattaa lukea, miksi mainitaan. Eräs ex-bikeri myös totesi kirjassaan, että Helvetin Enkeleillä on osasto, joka "tekee samaa työtä kuin poliisit"... Ilmeisesti Cannonballin ja Bandidoksen riveissä moni arvostaa myös Helvetin enkeleitä ja osa pyrkii niihin riveihin, jos jättävät tai saavat lähdöt omasta kerhostaan. Eivät kuulema ota kuitenkaan ketä vain ei ainakaan mihin hommiin vain.

Eikka Lehtosaari on kuulemma Enkeleissä prospect-jäsenenä nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä R-L L-K:n kirjassa sanotaan Helvetin enkeleistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä kerho kyseessä?

Make kuuluu Penetrators MC moottoripyöräkerhoon, jonka puheenjohtaja, itse tatuoitukaluinen penetraattori, Bicky Royal mies kirjoittelee myös palstalle. Samoin toisinaan Bickyn OIKEA appiukko eli Näädän Make, joka kuuluu myös kyseiseen kerhoon 😊😊😊

Penetrators Racing Team on tavallaan eri chapter, ja lähinnä sen parissa mä olen toiminut teknisessä, kaupallisessa ja mediapuolen yhteistyössä kun tiimi on osallistunut esim. Daytona24h, Daytona500, Le Mans yms. arvokisoihin. Tuossa muuten voittajapotretti Daytonasta tänä vuonna, kun penetraattorit Make Porari, Bicky Royal mies ja Micah Bell ottivat luokkavoiton 😊😊😊 https://aijaa.com/qVD6d9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä R-L L-K:n kirjassa sanotaan Helvetin enkeleistä?

Lainaa itse kirja, lue ja tee omat johtopäätökset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen Penetrators MC? En ole tuollaisesta vielä kuullutkaan. Oliko tuo vitsi?!?! ;D ;D ;D

Penetrators on periksen mielikuvitus-mc-kerho, jonka kuvitteelliset jäsenet ovat seikkailleet palstalla jo vissiin 8 vuotta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainaa itse kirja, lue ja tee omat johtopäätökset.

Jää nyt lukematta kuitenkin.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Make kuuluu Penetrators MC moottoripyöräkerhoon, jonka puheenjohtaja, itse tatuoitukaluinen penetraattori, Bicky Royal mies kirjoittelee myös palstalle. Samoin toisinaan Bickyn OIKEA appiukko eli Näädän Make, joka kuuluu myös kyseiseen kerhoon 😊😊😊

Penetrators Racing Team on tavallaan eri chapter, ja lähinnä sen parissa mä olen toiminut teknisessä, kaupallisessa ja mediapuolen yhteistyössä kun tiimi on osallistunut esim. Daytona24h, Daytona500, Le Mans yms. arvokisoihin. Tuossa muuten voittajapotretti Daytonasta tänä vuonna, kun penetraattorit Make Porari, Bicky Royal mies ja Micah Bell ottivat luokkavoiton 😊😊😊 https://aijaa.com/qVD6d9

Väestörekisterin mukaan Suomessa ei asu ketään, jonka sukunimi olisi Näätä tai Porari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väestörekisterin mukaan Suomessa ei asu ketään, jonka sukunimi olisi Näätä tai Porari.

Ei mikään ihme mun kyse on mt-potilaan mielikuvitusystävistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jää nyt lukematta kuitenkin.

Kyllä itsekin pitää nähdä vaivaa ja ottaa asioista selvää. Olet muuten toisten tietojen tai mielipiteiden varassa. Kannattaa lukea koko kirja. Se maininta Helvetin enkeleistä ja mihin ilmiöön se kerho liittyy on muistaakseni kirjan viimeisessä kappaleessa, ihan lopussa kuitenkin. Se koko kirja pitää lukea, että ymmärrät sitä kokonaisuutta, josta hän puhuu. En allekirjoita kuitenkaan kaikkea, lähinnä R-L L-K:n uskonnollisia näkemyksiä, vaikka en epäile hänen kokemuksiensa todenperäisyyttään. Tulkitsen kristittynä niitä kuitenkin eri tavalla. Arvostan silti hänen elämäntyötään, älykkyyttään, ymmärrystään, tietotaitoaan ja periksiantamattomuuttaan niissä asioista, joista hän puhuu ja tietää. Kirjan voi lukea niin, että ottaa sieltä sen kokonaiskuvan, jonka osaa kyllä taitavasti selittää ja jättää pois sen, mistä ei ole samaa mieltä. Jokainen tulkitsee toki asioita omasta maailmankatsomuksestaan käsin.

• Anonyymi

Nää jengit saisi hävittää planeetalta äkkiä.

• Anonyymi

Kyllä! Saispa olla turuuttamassa konekiväärillä!

• Anonyymi

Dark ajelee invamopolla koska on jo niin vanha.

• Anonyymi

Hänellä on oma jenginsä MC Invamopot

• Anonyymi

Moottoripyöräjengiläiset on ihania !!!!!!!!!!

• Anonyymi

Kovia nussimiskoneita ovat

• Anonyymi

Poliisit ovat ihanampia!!!!!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Peris vaikuttaa Turkuun eksyneeltä savolaiselta.

• Anonyymi

Häpeän mielipiteitäsi. Nacci pilasi kaiken, minkä Jartsa loi. Yhdessäkään kirjassa ei kerrota, millaista se oikeasti on. Ei tietenkään. Ainoastaan merkityksettömiä yksityiskohtia rahastusmielessä. Ei mihinkään uskovaisten yhteisöön kannata liittyä, koska jengien ulkopuolella kaikki ovat paskahousuja, jotka elävät ihan tavallista elämää pahaenteisestä pukeutumisesta riippumatta. Eikka Lehtosaari on Suomen rikollisten kuningas, joka ei saanut ansaitsemaansa arvostusta. Ei Nacci.

• Mä en juurikaan arvosta esim. Lehtosaarta tai Late Johanssonia enkä muita murhamiehiä. Kouluampujien motiiveja ymmärrän psykologisella tasolla, mutta noin muuten henki, väkivalta ja seksuaalirikokset ovat mielestäni pahimpia. Varmasti Janne Naccicin on joskus johonkin pahoinpitelyyn syyllistynyt, mutta esim. elämänkertakirjansa ja joidenkin podcastien yms. perusteella vaikuttaa jotenkin symppikseltä ollakseen periaatteessa kuitenkin rikollinen.

En osaa oikein kuvailla miten suhtaudun Nacciin. En mä nyt varsinaisesti hyväksy rikollisuutta, mutta kuten sanoinkin, niin pidän Naccia huomattavasti älykkäämpänä ja fiksumpana kuin keskiverto prätkäjätkää. Eikä vaikuta sellaiselta kuumakallelta että on heti jonkun rinnuksissa kiinni, vaan on ihan sosiaaliset taidot hallussa. Voisin kuvitella että jos juttelisin hänen kanssa oikeassa elämässä, niin me todennäköisesti ymmärrettäisiin toisiamme, mutta mene ja tiedä😅

• Anonyymi

Peris ihailee roskaväkeä mt-ätmi kun on. Putinia, naccia, Trumpia ym.

• peris234 kirjoitti:

Mä en juurikaan arvosta esim. Lehtosaarta tai Late Johanssonia enkä muita murhamiehiä. Kouluampujien motiiveja ymmärrän psykologisella tasolla, mutta noin muuten henki, väkivalta ja seksuaalirikokset ovat mielestäni pahimpia. Varmasti Janne Naccicin on joskus johonkin pahoinpitelyyn syyllistynyt, mutta esim. elämänkertakirjansa ja joidenkin podcastien yms. perusteella vaikuttaa jotenkin symppikseltä ollakseen periaatteessa kuitenkin rikollinen.

En osaa oikein kuvailla miten suhtaudun Nacciin. En mä nyt varsinaisesti hyväksy rikollisuutta, mutta kuten sanoinkin, niin pidän Naccia huomattavasti älykkäämpänä ja fiksumpana kuin keskiverto prätkäjätkää. Eikä vaikuta sellaiselta kuumakallelta että on heti jonkun rinnuksissa kiinni, vaan on ihan sosiaaliset taidot hallussa. Voisin kuvitella että jos juttelisin hänen kanssa oikeassa elämässä, niin me todennäköisesti ymmärrettäisiin toisiamme, mutta mene ja tiedä😅

Ja jos ajatellaan rikollisia tai "rikollisia" noin yleisellä tasolla, niin ihan ihmisiä nekin ovat. Toki jotkut totaali psykopaatit tai hullut väkivaltarikolliset ovat luku sinänsä, samoin alamaailman omat kovat lait, mutta sanotaan näin että mitä olen toisinaan ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat olleet tekemisissä lain kanssa, niin käytökseltään ja olemukseltaan aivan normaaleja ihmisiä. Jos olen joskus joiltain puolitutuilta tyypeiltä ostanut jotain, mitä ei välttämättä alkon hyllystä saa, niin tokihan näiden ihmisten moraalikäsitys on mitä on. Mutta kun kaupat tehdään ilman mitään turhaa säätöä, niin ihan tavallisista asioista nekin ihmiset juttelevat. Ja mulle on aivan se ja sama mihin käyttävät saamansa muutamat kympit, todennäköisesti kauppaan jonka myötä valtio saa verotuloja. Äkkiseltään tulee myös mieleen pari-kolme asiakasta ketkä ovat tulleet tutuksi joko vakioasiakkaina tai ollaan yhdessä irroitettu ja asennettu joitain palikoita, jolloin on ollut aikaa jutella maailman menosta. Eräskin tyyppi kertoi joskus istuneensa yhteensä 20 vuotta vankilassa, mutta en mä alkanut moralisoimaan tai utelemaan. Jatkettiin taas ihan normaaleista puheenaiheista. Ja kerran eräs romanivähemmistöön kuuluva herrasmies kertoi että hänen perheenjäsen on vankilassa ja hän korjaa sen autoa sillä aikaa. Naureskeli myös omille nuoruuden hölmöilylleen ja kertoi kaikkia keinoja murtautua autoon tai saada niitä käyntiin. Eikä siinä mitään, se oli vain yksi puheenaihe. Hetkeä myöhemmin kun mies näki äitini ja hän kertoi syyn miksi käytti rollaattoria ja valkoista keppiä jne. niin romanimies rukoili ja toivotti jumalan siunausta äidilleni. Yleensä äitini inhosi kaikkea rukoilua ja voivottelua, mutta sillä kertaa hän oli hieman imarreltu ja naureskeli asialle joskus jälkikäteen 😁😊

• Anonyymi kirjoitti:

Peris ihailee roskaväkeä mt-ätmi kun on. Putinia, naccia, Trumpia ym.

Mainitsemasi miehet ovat kaikki ihan 5/5 alfoja eikä mitään roskaväkeä. Enkä mä ole todellakaan mikään mt-ätmi vaan dynaaminen nuori sinkkumies.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mainitsemasi miehet ovat kaikki ihan 5/5 alfoja eikä mitään roskaväkeä. Enkä mä ole todellakaan mikään mt-ätmi vaan dynaaminen nuori sinkkumies.

Mittee se semmonen alhva oikein tarkottaa?! :D :D

• peris234 kirjoitti:

Ja jos ajatellaan rikollisia tai "rikollisia" noin yleisellä tasolla, niin ihan ihmisiä nekin ovat. Toki jotkut totaali psykopaatit tai hullut väkivaltarikolliset ovat luku sinänsä, samoin alamaailman omat kovat lait, mutta sanotaan näin että mitä olen toisinaan ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat olleet tekemisissä lain kanssa, niin käytökseltään ja olemukseltaan aivan normaaleja ihmisiä. Jos olen joskus joiltain puolitutuilta tyypeiltä ostanut jotain, mitä ei välttämättä alkon hyllystä saa, niin tokihan näiden ihmisten moraalikäsitys on mitä on. Mutta kun kaupat tehdään ilman mitään turhaa säätöä, niin ihan tavallisista asioista nekin ihmiset juttelevat. Ja mulle on aivan se ja sama mihin käyttävät saamansa muutamat kympit, todennäköisesti kauppaan jonka myötä valtio saa verotuloja. Äkkiseltään tulee myös mieleen pari-kolme asiakasta ketkä ovat tulleet tutuksi joko vakioasiakkaina tai ollaan yhdessä irroitettu ja asennettu joitain palikoita, jolloin on ollut aikaa jutella maailman menosta. Eräskin tyyppi kertoi joskus istuneensa yhteensä 20 vuotta vankilassa, mutta en mä alkanut moralisoimaan tai utelemaan. Jatkettiin taas ihan normaaleista puheenaiheista. Ja kerran eräs romanivähemmistöön kuuluva herrasmies kertoi että hänen perheenjäsen on vankilassa ja hän korjaa sen autoa sillä aikaa. Naureskeli myös omille nuoruuden hölmöilylleen ja kertoi kaikkia keinoja murtautua autoon tai saada niitä käyntiin. Eikä siinä mitään, se oli vain yksi puheenaihe. Hetkeä myöhemmin kun mies näki äitini ja hän kertoi syyn miksi käytti rollaattoria ja valkoista keppiä jne. niin romanimies rukoili ja toivotti jumalan siunausta äidilleni. Yleensä äitini inhosi kaikkea rukoilua ja voivottelua, mutta sillä kertaa hän oli hieman imarreltu ja naureskeli asialle joskus jälkikäteen 😁😊

Niin ja piti vielä sanoa, että vaikka mulla se assburger onkin, niin kyllä mä tunnistan mahdolliset kusettajat ja mitä olen ymmärtänyt niin mun täsmällisyys on myös näiden lain harmaalla alueella liikkuvien tyyppien etu. Enkä oikeassa elämässä käyttäydy läheskään näin provosoivasti kuin täällä palstalla, olen vähän sellainen kaikkien kaveri, vaikkakin samalla myös jämpti. Mulla aikataulut pitää eikä kadulla kasata taskunpohjalta kolikoita, eikä kukaan kiinnitä huomiota likaiseen neonväriseen takkiin pukeutuneeseen röi ukkoon 😂 Enkä mä ilmeisesti vaikuta olemukseltani sellaiselta, että moralisoisin tai paheksuisin ketään, kun tosiaan jotkut asiakkaat ovat yllättävänkin avoimesti avautuneet tekemisistään, mutta samalla käyttäytyneet mua kohtaan aivan normaalisti ja maksaneet ostoksensa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe